Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Vuosijuhlamiitin yhteisruokailut 2017

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Jaamar, 28.12.2016.

?

Taco vai Tortilla? VAIN RUOKAILUUN OSALLISTUJILLE

Poll closed 08.01.2017.
  1. Tortilla

14 ääntä
    93,3%
  2. Taco

5 ääntä
    33,3%
Voit antaa useamman äänen.
  1. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Pohdin tuota jauhelihan ja kanan määrää ja sitä olisiko niiden kustannuksia reilua jakaa, mutta mitä sanovat @Merri ja @Lehtokuusama ?
    Kattajia ja siivoajia on toki myös hyvä olla.

2. Jos vielä mahtuu, minäkin voisin tulla. Tarvitseeko vielä jotain? Jos ei voin tiskata ja sen sellaista, mitä vaan tarvitaan.

Jaamar tykkää tästä.
  3. Merri

Merri Hömelöitsittäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Nakitetaan sinut paistamaan jauheliha :p

@Jaamar Voin kyllä ostaa koko jauhelihasatsin mitä katsotaan tarpeelliseksi.

Jaamar tykkää tästä.
  4. Shetai

Shetai Suomen Tolkien-seura Kontu ry.n varapuheenjohtaja Suomen Tolkien-seura

Minä ja mahani arvostaisimme miedompaa versiota.

Tuon lisäksi vielä jäävuorisalaattia, jota ainakin meillä on ollut tapana laittaa lättysten väliin muiden täytteiden lisäksi.

Mä pyrin olemaan ensimmäisten joukossa paikalla kaikkien vuosijuhlaruokien kanssa, joten todennäköisesti olen järjestelmässä/käskyttämässä jääkaappien sisällön sijoittelua, että saadaan kaikki sopimaan.

Jaamar tykkää tästä.
  5. Heathertoes

Heathertoes Seuran puheenjohtaja Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Jos ehdin vielä tuppautua mukaan, niin *heiluttaa hobittikättään* Kertokaa vaan tarpeeks selkeästi, mitä tuon kaupasta, niin onnistuu! Tai sit tuon teille rahaa (tai nakittaudun johonkin, mikäli en joudu säätämään jtn seuran juttuja)
    Oon ensisijaisesti kasvis, ei allergioita tai muuta rajoitteita, mut miedompi versio chilijutuista olis kiva tännekin.

6. Jaamar

Jos joku kaipaa taakanjakoapua niin nakittakaa Heatherille, muuten koita tuppautua aktiivisena tekemään asioita. Raha on aina vähän monimutkainen kun on useita tuojia ja pitäisi miettiä kuka rahan ansaitsisi.

7. Lehtokuusama

Lehtokuusama Lonicera xylosteum

Osallistujissa on näemmä enimmäkseen kasvisvaihtoehdon syöjiä, joten ostan kanaa vain paketillisen, koskapa lihansyöjille on myös jauhelihaa tarjolla.

8. Jaamar

Minä itse suosin luultavasti mieluummin kanaa kuin jauhelihaa, mutta voi olla että söisin myös molempia.

9. Samooja

Samooja Kontulainen

Sikälimikäli sieniä halutaan niin niitä ei ole nyt kukaan tuomassa. Kasvissyöjiä vaikuttaa tosiaan olevan valtaosa, mikä tarkoittanee sitä että papuja saa olla aika satsi. Pitäisikö niihin olla useampi tuoja?

10. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Noentiiä, eivätpä purkkipavut paljoa kaupassa maksa. Olin ajatellut käyttää pääasiassa kideneypapuja ja valkoisia papuja ja vain vähän höystää sörsseliä hintavammalla purkillisella refried beanseja sekä sillä mainitulla soijarouhe-mausteseoksella. Se ei ole järin tömäkkää tavaraa, ja kun papuja on paljon, maku miedontuu vielä entisestään, joten sopinee miedomman ruuankin ystäville? Voin mausteisuuden hillitsemiseksi ottaa sörsselin pohjaksi täysin maustamattoman tomaattimurskan.

Sienet voisivat kyllä olla kiva juttu =)

11. Jaamar

Ostin 2x12 isoa tortillalättyä ja 8 pientä. Yhteensä niitä on siis 32 ja Samo tuo lisää.
    Tacokuorten kanssa innostuin, joten tuon kyselyn perusteella ainakaan niitä ei tarvita enempää. Kuoret olivat 12 kpl paketeissa ja lisäksi nappasin mukaan kulhomallisia 8kpl paketin jos joku suosii mieluummin sellaista.

12. Merri

Merri Hömelöitsittäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Venetortilloilla voi lähteä Harmaista satamista Länteen.

13. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Tuoko joku juustoa raastettavaksi? Juustoraaste texmex-ruuassa on iloinen asia.

Samooja tykkää tästä.
  14. Heathertoes

Joo, voin tuua herkkusieniä! Kuinka paljon? Vertailukohdaksi, että semmoisessa muovirasiassa on 200g, niin onko oikea määrä tyyliin 3 rasiallista / 600g? (otan ehkä irtomyynnistä, jos on)

15. Minä voin tuoda vaikka sitä juustoa. Onko toiveita mitä juustoa? :grin:

16. Heathertoes

Ei ollut tuoreita herkkusieniä, mutta toivottavasti ette nyrpistele säilykeversioille.

Jaa somessa