Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^Henkilöstä yläpuolellani en osaa paljoa sanoa. Kirjoittaa asiallisia viestejä ja usein neuvoo (mm. minuakin) eri topikeissa.
Avana kissa, joten veikkaisin että kissaihmisiä? ;)

>Joo, ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua coniin,
nimittäin Traconiin poikaystävän kanssa.

v Henkilö alapuolellani on ärsyyntynyt siitä,
miten penkkareiden jälkeen lähes kaikille tärkeintä oli kännäämään lähteminen.
 
^ Henkilöllä yläpuolelta lähtee conineitsyys Traconin myötä ;) Muutenkin hauskan oloinen savolainen vampyyri vaikuttaa olevan.

> Kyllä, ärsyttää. Varsinkin kun pitää aloittaa jo koulussa salahuikilla.

v
Henkilö alapuolella on tänä talvena palelluttanut jotain.
 
Pakko olla tylsä ja hyökätä tähän väliin vaikka tänään jo kerran kirjoitin :p

^ Henkilö yläpuolellani on se johon usein meinaan sotkea edellisen yläpuolellani olleen henkilön. Mukavan aktiivinen ja asiallisen oloinen kirjoittaja.

< Olen totisesti palelluttanut. Ihan niin pitkälle että se kuoli. Muuton yhteydessä meni paavalinkukka. Kiinanruusustakin paleltui lehtiä, mutta se onneksi selvisi hengissä.

v Henkilö alapuolellani (edelliseen kohtaan viitaten) aikoo vaihtaa huonekasveille mullat tässä kevään aikana.
(Minun kasvini kuolevat kohta ravinnonpuutteeseen jos en suorita kyseistä toimenpidettä).
 
^ Henkilö yläpuolellani on todella taitava piirtämään ja maalaamaan. Olen ihastellut hänen tuotoksiaan aikaisemmin ja nyt halusin sanoa sen ääneen. Hänellä on myös mielestäni hauska nauru :)

> Kyllä.. juuri katselin, että nuo uudet tulokkaat tarvitsevat totta vie uudet mullat. En edes tiedä keitä tai mitä he ovat, mutta he ovat tulleet jäädäkseen. Ihmettelen vieläkin tuon yhden kaktuksen toimintaa, se välillä rakastaa olla ilman vettä ja pitää ihania kukkiaan pitkään, mutta ah ja voih, kun se on sillä tuulella, että haluan joka viikko vähintään 2kertaa vettä, niin se yrittää kuolla todella helposti. Pikkuinen, mutta pippurinen Mordor sentään se on!

v Henkilö alapuolellani odottaa jo kevättä, jotta pääsisi puutarhan kimppuun tai muuten vain ulos lukemaan kirjoja :)

(oli pakko hyökätä tähän väliin.. mietin tosiaan tänään multia ja kukkia.. voi Uruk-Hai sentään, kun kukatkin osaavat olla vaativia!! :D)
 
^ Henkilö yläpuolellani on mitä ilmeisimmin vallan oiva näyttelijätär, joten olisi mukava nähdä joskus hänen tähdittämänsä näytelmä :)

> Kyllä odotan, olen jo tehnyt jonkin sortin kasvilistoja! Pidän erittäin paljon talvesta, mutta kyllä tähän aikaan odottaa jo kunnollista kevättä. Vaikkapa sitten lukeakseen ulkona!

v Henkilö alapuolellani on saanut tarpeekseen lumitöistä tänä menneenä talvena.
 
Vaikka vasta äsken kirjoitin niin pakko hypätä heti uudestaan mukaan kun sattui näinkin sopivasti.

^Henkilö yläpuolellani on minulle häiritsevän tuttu jostain, mutta jonkun avanvaihdon tai muun yhteydessä olen hukannut ätysin päästäni sen tiedoston mihin on tallennettu tieto siitä kuka hän on.

> Voi kyllä olen. Juuri puolisen tuntia sitten tuli lumet katolta suoraan terassin eteen ja vartti sitten tulin kaivamasta niitä. Hiki ja väsy ja sitä mieltä että saisi jo sulaa pois (vaikka pidänkin monista asioista lumessa ja talvessa).

v Henkilö alapuolellani on liittynyt kontuun tämän vuoden puolella.
 
Yritänpä viedä omalta osaltani tätä topiikkia eteenpäin.

^ Yläpuolellani oleva henkilö ei ole minulle juurikaan tuttu, mutta vaikuttaa hyvinkin asialliselta kaverilta. Ja omaa omalla tavallaan hienon avatarin.

> No, tilastojen mukaan olen melkein ikivanha jäsen, mutta puolustuksekseni sanottakoon että olen aktivoitunut tosissani vasta tämän vuoden puolella.

v Henkilö alapuolellani kävi äänestämässä eduskuntavaaleissa.
 
^ Henkilö yläpuolellani on sortunut Voiman pimeälle puolelle, koska hurraa perussuomalaisten vaalivoitolle.

> Kävin äänestämässä. Muistaakseni ainoa äänestys, jonka olen jättänyt väliin, koski Suomen EU-jäsenyyttä. Silloin pidin rintapielessäni EI- ja KYLLÄ-nappeja.

v Henkilö alapuolellani harkitsee tosissaan maastamuuttoa vaalituloksen vuoksi.
 
^ Henkilö yläpuolellani on ollut ahkera alustaja Lukutuvan projekteissa viime aikoina ja hänellä on usein mielenkiintoisia ajatuksia. Hän varmasti odottaa omaa alustustani, joka on myöhässä, mutta tulossa :)

> Olen järkyttynyt siitä innosta, joka iski vaalituloksen selvittyä. Valvoin pitkälle yöhön ja surffasin netissä ja kävin läpi eri mahdollisuuksia lähteä, niin realistisesti kuin yöllä on mahdollista. En tiennyt, että oikeasti kaipaan niin paljon taas muualle ja oli hämmentävää tajuta, että tarvitsin näihin tunteisiin tällaisen luvan tai (teko)syyn. Näin päiväsaikaan asia tuntuu edelleen realistiselta ja jos löydän ja saan kunnon töitä, niin varmasti vielä lähden jollain aikavälillä.

v Henkilö alapuolellani odottaa heinäkuista Finnconia kuin kuuta nousevaa.
 
^ Henkilö yläpuolellani käyttäytyy ystävieni tapaan. Kaikesta huolimatta elämä jatkuu, ja ihmiset eivät tulevaisuudessakaan ajattele samalla tavalla kaikista asioista. Tappioita tulee ja menee.

> Surkuttelen ikuista rahattomuuttani, mutta haaveilen pyöräileväni Turkuun ja nukkuvani vaikka puistossa Finncon-Animeconin aikana.

v Henkilö alapuolellani kärsii keväisestä katupölystä tai mahdollisesti pitää minua epäilyttävänä sithlordina.
 
^Henkilö yläpuolellani on kanssani samaa mieltä SAW -elokuvien jatko-osista ja kävi ensimmäistä kertaa elämässään luovuttamassa verta tänä vuonna. Hienoa! :)

> Levillä tosiaan oli pahin katupölyongelma ja oli todella vaikeaa hengittää. Nyt kotona on myös aivastelua ja hengenahdistusta, jos vähänkään käy lenkillä. Yöllä on ihanteellisin aika lenkille.

v Henkilö alapuolellani on myös tulossa FotR -sinfoniaan Tampereelle ensi viikolla :)
 
^ Henkilö yläpuolellani on mukavaksi havaitsemani ihminen. (Onko vähän sanat vähissä?[22])

> Joo, olen tosiaan tulossa (jos joku ei ole sitä vielä huomannut), vaikka nimeni ei näykään listassa.

v Henkilö alapuolellani aikoo syödä/on jo syönyt itsensä täyteen mämmiä.
 
^ Henkilö yläpuolellani on mukavanoloinen aktiivinen kontulainen, joka ei usko, että kukaan lukisi hänen profiilinsa kuvausta, mikäli hänellä sellainen olisi.:p

- Olen todellakin syönyt vuoden mämmikiintiöni jo melkein täyteen. Kävi vähän samalla lailla kuin viime vuonna glögin kanssa; aloitin sen tehojuomisen niin aikaisin, ettei jouluna enää maistunut.

v Henkilö alapuolellani pänttää pääsykokeisiin.
 
^ Henkilöstä yläpuolellani tuli ensimmäisenä spontaanisti mieleen Pyöreä pöytä. Johtuisikohan hänen konnavahtiudestaan?

> Niinhän minä. Yritän ainakin. En kutsuisi tätä laiskaa lueskelemistani aivan pänttäämiseksikään, mutta eiköhän lukutahti piristy pääsykokeidenkin lähestyessä.

v Henkilö alapuolellani kuuntelee musiikkia hieman turhan kovalla lukiessaan tätä ja kirjoittaessaan vastaustaan.
 
^Henkilö yläpuolellani on selvästi innostunut ratkomaan arvoituksia sekä tietokilpailukysymyksiä :) Kyseinen henkilö on jäänyt erityisesti mieleen siitä, että hänen kanssaan voi puhua kaikenlaisista asioista :)

> Jep.. taidan kuunnella musiikkia hieman liian lujalla, koska kaikki koirat, jotka ovat kävelleet takapihallamme ovat haukkuneet hurjasti aina meidän kohdalla. Ja huomasin juuri, että musiikki kuuluu myös etupihalle, sillä naapuri tuli kysymään, onko kaikki hyvin :D

v Henkilö alapuolellani suunnittelee lähtevänsä pienelle kävelylle päivän aikana.
 
^ Henkilö yläpuolellani tuo heti mieleen yliaktiivisen pesukarhun joka vilistelee jaloissa ja menee nurkkaan mököttämään jos siltä tuntuu. Ihmettelen mistä tuo pesukarhu tulee heti mieleen ;)

> Olen kyllä ajatellut! Viimeaikoina on tullut käveltyä hyvinkin paljon Tampereen keskustassa tänne muutettuani. Minusta on ihanaa pistää kuulokkeet korvaan ja lähteä kävelemään ja fiilisteleemään täysin yksin omissa ajatuksissani. Elämän kauneimpia hetkiä <3

v Henkilö alapuolellani ei malta odottaa jonkin erityisen syyn vuoksi tätä viikonloppua
 
^Henkilö yläpuolella ei ole kovin isoa muistijälkeä (sori), mutta muistan kuitenkin hänen kirjoittaneen Pyöreään Pöytään ja mielikuvana minulla on ahkera miittailija. Ja tykkään paljon hänen avasta.

>Kyllä! Odotan! Minulla itse asiassa on kaksi hyvää syytä: on boffaustreenit ja näen poikkista (eniten iloitsen kun pääsen nukkumaan viekkuun... Se olkoon erityinen syy, kun armeija hiukan rajaa näkemisiä).

v Henkilö alapuolellani luki juuri loistavan kirjan.
 
^ henkilö yläpuolellani on valinnut mielestäni loistavan nickin.

> kyllä! Ruotsin-retkelläni luin Lemmy Kilmesterin omaelämäkerran White line fever. Ei mitään korkealentoista menoa, mutta miten viihdyttävä! Kuinka mahtavan mutkattomasti kertookaan Lemmy toilailuistaan. Olen ennenkin pitänyt Motörheadista, mutta tämän luettuani suorastaan fanitan :)

v henkilö alapuolellani on jo ehtinyt palaa auringossa tänä vuonna.
 
^ Henkilöstä yläpuolellani en osaa sanoa oikeastaan mitään. On ilmeisesti kiinnostunut peikoista...

> Kyllä, tänään ollessani koko päivän ulkona poltteli aurinko niin kuumasti että rupesi iho käristymään.

v Henkilö alapuolellani on jo heittänyt talviturkin eli käynyt uimassa.
 
^ Yläpuolellani oleva henkilö tuo mieleen erään saman nimisen (vai saman ihmisen?) toiselta Tolkien foorumilta, mutta on uusi Konnussa.

> Tuli tässä Pääsiäisviikolla käytyä hirsikurssin lopuksi savusaunassa ja uimassa.

v Henkilö alapuolellani haluaa pian mökille.
 
Ylös