Joulukorttivaihtarit 2012

Keskiviikkona kotona odotti ensimmäinen joulukorttini, upea lohikäärme kielolta.. Kiitos vielä sinne! :)

[attachment=267]
 

Liitetiedostot

  • WP_000403.jpg
    WP_000403.jpg
    52,4 KB · Katseluja: 19
Minä sain juuri äsken kortit postiin niin sukulaisille kuin kontulaisillekin :) Ei kyllä mitään yhtä upeaa kuin tuo Kielon tekemä mutta olen silti tyytyväinen itseeni. Monena vuonna en ole saanut yhtään korttia aikaan.
 
Joo, näin se piirustuskyvyttömien alemmuudentunto lähtee taas vauhtiin! :D Siksi en tänä(kään) vuonna yrittänytkään lähteä heilumaan kynien tai muiden kanssa, vaan modasin parin vuoden takaisten korttien sabluunoilla kasan DIY-askartelutervehdyksiä. Minultakin lähtee kontulaisille kolme samanlaista sarjatuotantokorttia, mutta kuten Jaamarkin, olen yltiömäisen tyytyväinen saatuani ylipäänsä jotain väsättyä.
 
Ei kai sarjatuotannossa mitään vikaakaan ole? Minäkin tein kolme yhdenlaista korttia Konnun korttivaihtoon ja kolme toisenlaista Vuotiksen korttivaihtoon. Eri ihmisillehän ne menevät jokaikinen kortti, joten saman sabluunan käyttö ei haitanne =)
 
Minä lähetin myös kaikille samanlaiset kortit. Lisäksi vielä piirrän ne aina samalla tekniikalla, vaikkakin eri aiheilla. Eikai se haitanne :)
 
Kiitos kortista Lentävä lumi! :) Eka ikinä Kontu-kortti siis vastaanotettu. Tänään luonnostelua, huomenna ja sunnuntaina viimeistelyä ja maanantaina kortit postiin täältä.
 
Vimes, kuva!

Minulta lähti kolme saman aiheista ja tyylistä korttia, mutta tein jokaisesta silti uniikin. Esimerkiksi teksi on jokaisella eri säkeistö samasta laulusta ja kaikki ovat eri muotoisia..
 
IMG_0527.JPG


Tässäpä pieni kuva Lentävältä lumelta saadusta hienosta lohikäärmeen puhkumasta joulutervehdyksestä. :) Tuntuu olevan ajankohtainen aihe (jostain kumman syystä ;)) tuo punainen lohikäärme.

Omat korttini sain juuri valmiiksi ja huomenna pääsevät postiin!
 
Kiitokset Kielolle ihanasta kortista. Se tuli jo viime viikolla, mutta kamera oli lainassa, joten laitoin tän tänne vasta nyt.
 

Liitetiedostot

  • lohikäärme.jpg
    lohikäärme.jpg
    274,1 KB · Katseluja: 8
Kiitos kortista Jaamar! Vierailulla olleet kaverini ihastelivat tänään myös molempia kortteja, kun ovat esillä keittiönpöydällä. Laitan kuvan jahka löydän kameran laturin. ;D Omat kortit tosiaan kilahtivat eilen postilaatikkoon (jeij), toivon vain että perillä kuoresta ei kolise mitään irtonaisia objekteja korttien lisäksi...

Kaverit kommentoivatkin sitä, miten kivaa on saada itsetehtyjä kortteja (niitä kun ei tunnu monet enää harrastavan).
 
Tänään vihdoin sain kortit valmiiksi, huomenna postiin. Ideoiden puutteessa kierrätin viimevuotista ideaa, mutta itsetehtyjä joka tapauksessa ovat. Vetehiselle ja Vampirelle kiitokset jo tulleista korteista, ilahduttivat kovasti!
 
Minä ilmoittauduin viimetingassa ja kortitkin lähetin aikalailla viime hetkillä eli tänään. Yhden kortin sain, loput odottanevat, kun menen loppiasena kaupunkiin.
 
Jaamar, tämä kortinsaaja ei ainakaan pettynyt saamastaan kortista, vaan ilahtui suuresti! Eli paljon kiitoksia Jaamarille hienosta kortista, otan kuvan kaikista saamistani korteista yhtä matkaa (saatuani tämän joulunalushärdellin selätettyä) :)
 
Hauska kuulla :)
Tuo lohikäärme -aihe tuntuu tosiaan olevan todell suosittu tänä vuonna.
 
Lentävän lumen kortti Vimekselle on ihana. Laitan kuvan saamistani korteista yhdellä kertaa, yksi on tähän mennessä kolahtanut postista. Saa nähdä, meneekö ensi vuoden puolelle kuvien laitto kun lähden jo torstaina lomailemaan.

Olkaa hyvä Athrylia sekä Lentävä lumi! Hyvä että tulivat perille :) Tuntuu vähän kummalliselta nähdä omat tekeleet täällä.
 
Minä olen saanut nyt kaikki kolme korttia, kiitos Huskylle, Eilonwylle ja Estelwenille!

[attachment=269]
 

Liitetiedostot

  • kortit.jpg
    kortit.jpg
    124,5 KB · Katseluja: 19
Eilen saapui toinen upea kortti, Anewielhilta. Kiitos sinne kovasti! :)
Olen jotenkin ollut ihan innoissani kaikista saamistani korteista. Yhtä Kontu-korttia odottelen vielä jännityksellä. Josko korttien lähettäminen on hauskaa, niin on niiden odottaminenkin varsinkin kun luukusta kolahtaa näin hienoja kortteja!
 

Liitetiedostot

  • WP_000427.jpg
    WP_000427.jpg
    74,4 KB · Katseluja: 7
Ylös