Joulukorttivaihtarit 2012

Minä sain myös tänään toisen korttini Anewielhilta, joten paljon kiitoksia!

edit. ...ja nyt myös viimeisenkin. Kiitokset myös Lilylle!
 
Ensimmäinen kaunis korttini saapui tänään, kiitokset Lentävälle Lumelle! Nyt jänskätään josko loput kortit ehtivät saapua huomenna, ennen kuin karkaan joulunviettoon maalle.
2012-12-18-14-34-51-263.jpg
 
Minä sain eilen kauniin kortin Estelweniltä, kiitos! Kontu-kortit ovat kyllä yksi joulunalusajan kohokohta. :D Niitä oli myös tosi mukava askarrella, toivottavasti korttini ehtivät saajilleen ennen joulua.
 
Minä mietin ihan samaa. Laitoin kaikki kuusi kahteen eri vahtoon menevää korttiani samaan punaiseen kokoomakuoreen, ja se on nyt ilmeisesti hautautunut jonnekin postipinojen pohjalle, koska yksikään korteistani ei ole vielä löytänyt vastaanottajalle asti. Mutta onhan tässä vielä kolme päivää aikaa.
 
Oijoi, postiluukku kolisi tänään ihan urakalla! Suurkiitokset Olórin, Vimes ja Vetehinen varsin komeista korteista :) Näitä kelpaa pitää esillä!

Laitan kuvaa myöhemmin kun on vähän parempi valaistus fotaamista ajatellen.
 
Posti kantoi tänään myös minulle toisen Kontu-kortin, tällä kertaa Athrylialta. Kiitos! :)

Hauskasti meni muuten päikseen tämä vaihto :)
 
Minäkin sain nyt eilen viimeisen korttini. Kiitoksia paljon Eilonwylle, Vimekselle ja Vetehiselle eeppisistä korteista. :p
 
Kiitos kortista Olórin! Nyt on viimeinenkin kontukortti saatu. Lisään tähän viestiin vielä kuvan kahdesta viimeisimmästä, kunhan löydän sen kameran laturin joulusiivouksen yhteydessä.

Hauska kokemus oli tämä, olen eri tyytyväinen että osallistuin. Osallistun varmasti ensi vuonnakin, oli niin mukavaa vastaanottaa itsetehtyjä kortteja! Olen haaveillut pitkään sellaisesta langasta, johon voisi ripustaa joulukortteja puisilla pyykkipojilla... Ajattelin toteuttaa sen ensi jouluna seinälle koristeeksi, käyttäen ainoastaan Keski-Maa-aiheisia kortteja. :D

Suurkiitos myös Isilmírëlle vaihtarijärjestelyistä!
 
Kuva ei valitettavasti ihan tee korteille oikeutta, mutta laitan tämän nyt jottei unohdu.

Edit. Mietin (ihan turhan) pitkään lähdenkö koko hommaan mukaan. Ensi vuonna ilmoittaudun kyllä heti alkumetreillä. Sekä korttien tekeminen että niiden saaminen oli aivan hulvattoman hauskaa!
 

Liitetiedostot

  • IMG_0405.JPG
    IMG_0405.JPG
    462,2 KB · Katseluja: 32
Minäkin sain oman ihanan louhikärmeksen, kiitos lindëlle! :)

Tässä kuva tämän vuoden sadosta, kortit siis Henanen, Estelwenin ja lindëaldan käsialaa.




//Muoks: Ai niin ja kiitos taas myös Isilmírëlle vaihtarien järjestelypuolesta! Tämä on aina yhtä kivaa.
 
Kaksi kolmesta tullut. Kiitos Sirilwen ja Sûlwen kauniista korteista! Toinen saatta ehkä jopa päätyä joulukuuseen.
Jos kolmannen kortin lähettäjä olisi Estelwen niin olisi hieno neitojen suora ;)
Laitan kuvia sitten kun kolmaskin kortti on saapunut.
 
lindëaldalle kiitos mainiosta tonttukortista! Tulen hehku on erityisen hyvin toteutettu tontun selkään heijastuvana ja tontun varjon lattialle heittävänä.

Pilvikoneelle kiitos haltiamaisen kauniista ja tyylikkäästä kortista!

Koitan saada aikaiseksi kuvat kaikista kolmesta saamastani kortista joulunpyhien aikana.
 
Kolmaskin kortti saapui pari päivää sitten, kiitos Vimes! Nämä vaihtarit alkaa jo kuulua omiin jouluperinteisiin, on niin kiva jännittää, millaisia kortteja posti tuo! Sekin on hauskaa, kun jo kuoresta saattaa päätellä kyseessä olevan Kontu-kortti :D Koetan laittaa kuviakin jossain vaiheessa.
 
Minä ehdin saamaan vain kaksi korttia kolmesta, mutta luotan postin tuovan viimeisen pyhien jälkeen :)

Tänään olen vihdoinkin päässyt kunnolla kotiin ja olen hoitanut jopa ruokaostoksetkin, niin saan napattua tänne kuvan saamistani korteista.

Isilmírëlle oikein suuret kiitokset vaihdon järjestämisestä! :)
 
Tässäpä vihdoin yhteiskuva kaikista saamistani kontukorteista. :) Kiitos vielä Lentävälle lumelle, Jaamarille ja Olórinille!
 

Liitetiedostot

  • kontukortit.jpg
    kontukortit.jpg
    238 KB · Katseluja: 24
Ylös