Joulukorttivaihtarit 2015

Jo 14 korttivaihtelijaa, eli ainakin 42 Kontu-korttia lähtee liikkeelle tänä vuonna =) Ja vielä on kaksi viikkoa aikaa ilmoittautua mukaan.
 
Toivottavasti Postin (ilmeisestikin alkava) lakko ei kestä kauheen kauaa! En kestä jos Kontu-kortit tulee vasta helmikuussa!
 
Pitäisköhän sitä miunkin taas osallistua. Tulis edes kolme korttia tehtyä käsin (sukulaisille ja ystäville ostin tylsästi kaupasta valmiit kortit).
 
Pitkällisen harkinnan jälkeen ilmoittaudun mukaan Tšekistä käsin. Joulumerkeilläkin pitäisi kustin polkea EU-maissa normaalisti?
 
Meitä on jo 16 =) Ja vielä on tämä päivä mukaanluettuna neljä päivää aikaa ilmoittautua mukaan kortteja vaihtelevaan joukkoon.
 
Täällä menee joulukortit verstaalle tulevana viikonloppuna. :) Ja vanhaan tapaani kuoritan ne niin etten tiedä kuka minkäkin saa. Yllätys on siis molemminpuolinen!
 
Vielä on tämä päivä aikaa ilmoittautua mukaan joulukortteja vaihtelemaan. Samoin jo ilmoittautuneet voivat vielä tänään perua osallistumisensa, jos alkaa näyttää siltä, ettei aika mitenkään riitä korttien askarteluun.
 
Mitään suuria ja monimutkaisia taidon näytteitä ei ole tulossa, mutta ehkä sitä voisi kuitenkin osallistua. Onhan se aina mukava saada ja lähettää oikeita kortteja.
 
Last edited:
Suuria ja monimutkaisia taidonnäytteitä ei keltään vaadita. Hauskaahan tämän on tarkoitus olla niin korttien tekemisen kuin niiden saamisen puolesta. Tervetuloa mukaan =)
 
Kaikille osallistujille on nyt lähetetty korttien vastaanottajien yhteystiedot yksärinä. Jos viestiä ei ole jonkun yksityisviestilaatikkoon napsahtanut, hän ilmaiskoon moisen puutteen niin korjaan asian.
 
Ilmoitan että korttini saattavat tulla myöhässä, koska olen saanut ilmeisesti jonkinsorttisen influenssan ja en kykene tekemään niitä kortteja tämän viikonlopun aikana, luultavasti en ennen ensi viikonloppua. :cry:
 
Elenien kortti saapui jo maanantaina, kiitoksia. :)
Itse olen kohta saanut kaksi korttia valmiiksi. Parhaimmillaan ne ehtivät postin vietäväksi jo tällä viikolla.
 
Minä en ole askarrellut sitten edellisten kontukorttivaihtareiden, ja siitäkin on useampi vuosi jo. Korttini ovatkin siis hyvin simppeleitä mutta harvinaisia. ;D Ne lähtevät matkaan huomenna täältä Lontoosta, jonne tultiin lomalle ja ajattelin että antaa sitten postimerkki ja leimakin Tolkien-vivahteen. Toivottavasti ehtivät jouluksi perille!
 
Minä saan korttini valmiiksi vasta ensi viikolla, joten ne lähtevät liikkeelle ykkösluokan merkeillä. Saapunevat siis vasta jouluviikolla.
 
Kiitokset Elenie ja Ksu. Korttinne saapuivat tänään minua ilahduttamaan. :D

Itse olen nyt saanut yhden tervehdyksen valmiiksi ja olen sen juuri postittanut. Loput postitan sitä mukaa, kun saan ne valmiiksi. Tunnustan, että minulta lähtee kolme identtistä lähetystä, tai niin identtistä, mitä käsin tehty tervehdys voi olla.
 
Myös minä askartelen-p... tulevana viikonloppuna :) Perille ennättävät hyvissä ajoin ennen joulua!
 
Ksun kortti kotiutui ja olipa hauskasti toteutettu :) MIhan ensin kyllä huomion kiinnitti kaunis postimerkki ja kuori.
 
Minun korttini ovat tänään sukeltaneet postilaatikon syövereihin. Toivottavasti ostin oikeanlaisia postimerkkejä – postitoimiston tädin vastaus kysymykseeni "Onko teillä joulupostimerkkejä Eurooppaan?" oli "On, mutta ei Eurooppaan", sekä pitkä selostus, josta ymmärsin lähinnä numerot, ja eteen levitetty valikoima kolmenlaisia postimerkkejä. Yhdet niistä olivat samanhintaisia kuin aiemmin ostamani Euroopan merkit, joten otin niitä. Ehkä täti tarkoitti, että ne eivät ole varsinaisesti jouluisia? No, joka tapauksessa onnea matkaan korteille.

Tein kuten Husky ja laitoin kortit ja nimet kuoriin sokkona. Ei siis personoituja kortteja, mutta kaikki keskenään erilaisia kuitenkin.
 
Mun kortit menee myös laatikkoon kun sain viimein hommattua postimerkit. Järkyttävä jono postissa, kun toimipaikkoja on niin vähän nykyään.
 
Ylös