Joulukorttivaihtarit 2015

Fairy talen joulutervehdys saapui tänään (tai eilen, mutta hain sen postista vasta tänään) ja löysi jo kunniapaikkansa ikkunalaudaltani. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon käyttäjä:
Minun kortit lähtee huomenna jos mies vaan muistaa tiputtaa postiin (kyllä se muistaa :) ). Melkein identtisiä ovat, mutta silti yksilöitä enkä ole erikseen valikoinut kenelle mikäkin rantautuu.
 
Sain kuin sainkin kortit valmiiksi viralliseen joulupostidedikseen mennessä, ja nyt ne odottavat kohta noutokierrokselle tulevaa postinkantajaa samassa laatikossa toimeksiantajayrityksen virallisen postin kanssa. Siellä on niin monen tämän yrityksen työntekijänkin joulupostikuori, että katsoin omani sujauttamisen sekaan olevan ihan ok ;)

Muoks Minun korttini on nimikoitu, mutta tein ensin taustatekstit (olisi hirmuinen harmi ensin väsätä huolella kuvapuoli ja sitten sutata takapuolen tekstaus) ja piirsin sitten kuvat katsomatta, kenen kortti milloinkin oli kynän alla. Siinä mielessä siis satunnaisgeneraattorilla tehdyt kortit, jotka ovat kyllä kaikki vähän erilaisia, mutta jokainen kuitenkin osa suurempaa kokonaisuutta.
 
Last edited:
Dracaena, huolesi on turhaa. Korttisi saavutti ainakin miut jo pari päivää sitten. Samana päivänä saapui myös Fairy talen tervehdys. Suurkiitos molemmille! <3
 
Dracaenan hieno kortti odotti miutakin eteisen lattialla kun tultiin eilen reissusta kotiin, kiitos! Se onkin eka (toivottavasti ei ainut) joulukortti joka on tänä vuonna saatu, hengailee kirjahyllyssä paraatipaikalla. :)
 
Postissa työskentelee ilmeisesti joku velho. Sain korttini laatikkoon keskiviikkoiltapäivänä, ja laatikko tyhjennettiin seuraavan kerran eilen klo 12. Ajattelin, että kortit olisivat siis perillä tänään tai maanantaina. Mutta joku joulutaika tässä tapahtui, jos ne pääsivät jo eilen vastaanottajilleen... Gandalfilla sormensa pelissä, uskon!
 
Ah muuten, olipa hyvä, etten muistanut nähneeni Sidhielin avataria. Katsoin just tuon Sherlock Holmes -jakson, ja olisipa spoilaantunut, jos olisin avatarin juuri bongannut :)
 
Last edited:
Eilen saapuivat ensimmäiset Kontu-kortit. Kiitos Pyrylle tyylikkään tehtävällisestä ja tolkienistisesta tervehdyksestä ja Cimorenelle herttaisen henkilökohtaisesta ja suloisen jouluisesta ihanuudesta! :heart:
 
Vimesin kaunis kortti odotti minua perillä, kun matkustin tänään joulun viettoon. Kiitos! :)
 
Minäkin tahtoisin nähdä kuvia saapuneista korteista :) Itse otan kuvat sitten kun kaikki kolme ovat saapuneet. Toistaiseksi vasta yksi kontukorteista koristaa kotiamme, mutta onhan tässä vielä muutama päivä aikaa ennen joulua ja sen jälkeenkin ehtii hyvin tulla.
 
Cimorenen ja Jaamarin joulutervehdykset ilahduttivat pitkän työpäivän jälkeen uupuneena oven avannutta vetokoiraa. Tässä kennelissä siis saapuneiden korttien luku Konnun osalta on täysi :)
 
Ylös