Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Jaamar, riippuu vinkkelistä, eihän sieltä aja kuin pari hassua tuntia Jyväskylään ;)

Suunniteltiin juttuja ensi kesäksi mutta hei, milloinkas pidettäis esim. iltamia juustokakun merkeissä! (Uskon että tää taikasana juustokakku potkii puhtia ihmisiin ja jotain tapahtuu oikeasti, kiäh kiäh.)

Jyväskylän kontulaisten pikkujoulut!!! Koska, missä, mitä tehdään, vai tehdäänkö muuta kuin syödään? :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Nuo kyselyn vaihtoehdot tuntuvat vähän koleilta näillä keleillä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Se johtuu ainakin siitä, että vaikka aloitusviesti ja kysely ovat minun kirjoittamiani, en voi muokata niitä jostain tuntemattomasta syystä.

Pikkujouluihin en ota vielä tarkemmin kantaa. Mukavaa olisi, mutten kykene muilta kiireiltäni ja epäsosiaalisuuspuuskiltani vielä ehdottamaan mitään tarkempaa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Elämäni menoa tässä pohdittuani totean, että ensi viikon torstain jälkeen minulla tavallaan alkaa joululoma. Ensi viikon lopulla on ainoa aika tästä kuusta, jolloin ehtisin miittailemaan, koska lähden melko pian vanhempieni luokse kotiin. En ole päättänyt vielä, minä päivänä savoonnun täältä, mutta luulen, että äiti kärttää minua sinne niin pian kuin mahdollista, joten viikolla 51 tuskin olen enää Jyväskylässä.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Oma aikatauluni on tuttuun tapaan aika lailla tyhjää täynnä siinä Hobitin ensi-illan ja joulun välillä. Raseenan tavoin olen kuitenkin hyvänä lapsena suuntaamassa suht aikaisin avustamaan niissä mitättömissä jouluvalmisteluissa mitä meidän perheessä nyt ylipäänsä harrastetaan (lue: ruokaa), eli ihan kauhean viime tipan miittailuun en uskalla lupautua minäkään.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minäkin olen halukas osallistumaan johonkin pikkujoulumiitin tapaiseen. Kuulostaa mukavalta, mutta mites ajankohta?
 
RE: Jyväskylä-miitti

https://www.facebook.com/groups/6224359787/?bookmark_t=group

Tuolla ollaan uumoiltu, josko maistaisimme paikallista keskimaan kulkija-olutta ja muutenkin hengattaisiin bar Revolutionissa 20.12.2013 klo 18. Joku/jotain nelikakkosen, eli paikallisen sci-fi-seuran tyyppi/tyyppejä on kans ehkä tulossa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

20. päivä en ole enää paikkakunnalla, enkä muutenkaan varmaan tulisi, koska en itse juo enkä pidä muiden juomisen seuraamista kovin hienona puuhana, joten ehdotan että tänä viikonloppuna Jasin ehdotuksen mukaisesti juustokakkuiltaisiin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Itsekin linjasin pariinkin otteeseen, etten tuolloin enää pääse paikalle, vaikka ruoka olisikin kiinnostanut (ei niinkään se olut siinä sivussa, totta puhuen, vaan baaripuolen sijaan tosiaan siellä Revolutionin kitchen-puolella istuskelu :D). Sinänsä harmi, kun en muutenkaan ole tahtonut saada aikaiseksi liikkua noissa 42:n porukoissa oikein muulloin kuin Finncon-tekemisen aikana. Jos tässä vielä viikonlopuksi ehditään kehitellä jotain muuta puuhaa, ehkä alaikäisystävällisempääkin, niin liityn mielelläni seuraan. Jos ei, niin sitten pitää vähintään järkkäillä jotain heti tammikuussa, ennen kuin karkaan pois kaupungista.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Tänä viikonloppuna meillä on mahdollisesti päävuokralaisen sinkaporestapaluupileet lautapelien merkeissä lauantaina tai sunnuntaina, mutta toisena päivänä voidaan toki pikkujouluilla kontuporukallakin.

Mut lähen kyllä mielelläni myös sinne Revolutioniin, nimenomaan sinne ruokaisammalle puolelle enkä sinne ryyppäämispuolelle.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Aarh, kun en päässyt The Miittiin! No, ei auta kuin järjestää meillä Limoncello-miitti. Olisko lauantai 16.8 mitään? Ohjelmassa nyyttäriä ja vaikka joku leffa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kysäisenpä varovaisesti, että mihin aikaan teillä olisi tarkoitus tavata? Minäkin näet satun olemaan Jyväskylässä 16. päivä... :o
 
RE: Jyväskylä-miitti

Jos miitti on 16. päivä niin sitten saatte miitata ilman minua :p Maahinkaisten gaala on ko. viikonloppuna.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minäkin saattaisin olla kiinnostunut Jyvärimiitistä.

Onko minkälaista ajatusta, monenko aikoihin olisi tarkoitus
tavata? Todennäköisesti tarvitsisin yöpaikan jostain, mikäli
olen tulossa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minäkin olisin kiinnostunut Jyväskylämiitistä, koska olen tuohon aikoihin lähistöllä, mutta en ole vielä varma saanko lähistöltä yöpymispaikan joten varuilta olisi ihan kiva tietää onko jollain tilaa mahdollisesti yhdelle haltialle.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo, no jos esim. joskus klo 15 aikaan alkais kokoontua, grillailla, kattoo jotain leffaa JA SAUNOA VIIMEISEN KERRAN ENNEN KYLPPÄRIREMONTTIAMME! Ilonpitoa jatkuisi kai tuonne aika myöhään. Gilan olis jäämässä yötä. Eli nyt ois pari varmaa, pari ehkää, isäntäväki, ehkä pari furthiaurilaista vielä lisäks. Eikä unohdeta lähettää Jasille sit jotain sekopäistä ryhmäkuvaa

Nyyttärimeininki vai koottu menu ja kolehti?
 
RE: Jyväskylä-miitti

Ootte ihan kakkoja! Mä vaadin revanssimiittiä seuraavana viikonloppuna kun en tohon pääse :( Mikä se onkin et oon aina Uuraisilla ryyppäämässä miittaamassa sillon ku kontulaisia ois voinu nähdä ryyppäämässä miittaamassa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Valitettavasti meno yllätti minut kotopuolessa. Pitää olla edustamassa maatilaa tapahtumassa. Pitäkää hauskaa minunkin puolestani! Tulen joku toinen kerta ;)
 
Ylös