Jyväskylä-miitti

RE: Jyväskylä-miitti

Mainitsenpa nyt täälläkin, että tänne meille on ilmaantumassa tänään klo 19 paikallisia ja vierailevia tähtiä, joten sekaan mahtuu.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Keksittäisiinkö nyt syksyllä lähiaikoina jotain tekemistä? Minäkin saavun tällä viikolla pysyvästi kaupunkiin kesälomailtuani vanhempien luona, ja olisi mukava taas nähdä, varsinkin jos mukaan saisi lopultakin niitä, jotka ovat välillä meinanneet, mutta eivät ole ehtineet (Estelwen? :p).
Ihmisten koteihin kokoontuminen on ollut tähän mennessä suosittua. Omaa kämppääni en uskalla vielä tarjota mahdolliseksi kohteeksi, koska en tiedä yhtään, millainen uusi solukaveri minulle tulee syyskuun alussa. Muutenkin täkäläisillä kontulaisilla saattaa olla viihtyisämpiä hobitinkoloja kuin minulla. ;) Voidaan mennä kyllä jonnekin ihan muualle hengailemaan tai tekemään jotain erityisjännää, jos jaksetaan suunnitella.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Joo! Minä mielelläni kyllä näen ihmisiä, joskin olen nyt varsin rajoitetusti Jykylässä päin ja aikataulut on aika täynnä... Mutta ainahan niitä voi järjestellä uudelleen jos jotain kivaa tapahtuu :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minäkin tulin taas eilen Jyväskylään, jee! Tosin oon siinä määrin irtolainen edelleen, että tulen ja menen vähän miten sattuu, kun ei toistaiseksi ainakaan mikään oikein tänne sido. Mutta ehkä jos onnistutaan jotain sopimaan tarpeeksi hyvissä ajoin ennakkoon? :D
 
RE: Jyväskylä-miitti

Tökitäänpä taas jyväskyläläisiin eloa. Olisikohan edellisestä JKL-miitistä jo riittävästi aikaa, että voitaisiin miettä, koska taas nähdään ja missä merkeissä? :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Pörr.

Jos olette Jyväskylässä joskus järjestämässä jotain pienimuotoisempaa kokoontumista, niin voisin tunkea mukaan, mikäli se ei ketään haittaisi. :)
Pienimuotoisella tarkoitan jotain esimerkiksi kahvilassa tapahtuvaa muutaman tunnin kestävää.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mitä sinulla on suurimuotoista tapahtumaa vastaan? Tänään alkaa ilmoittautuminen pikkujoulumiittiin Vääksyn Rismalahden partiomajassa. Loistava tilaisuus tavata aitoja kontulaisia. Ainakin kaksi naavapartaa on tulossa jangstereiden lisäksi.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Meistä iso osa on hieman ujoja. Siksi miiteissäkään ei tarvitse olla sosiaalinen jos ei siltä tunnu vaan voi kenenkään pahastumatta vetäytyä vaikka lueskelemaan tai muuten puuhaamaan omiaan. Ja ainahan voi tulla vain päivävierailulle katsomaan, millaista porukkaa paikalta löytyy.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Voisin tulla tammikuussa Jyväskylään käymään mikäli saatte jonkun miitin aikaiseksi. Ainut toive miittipaikan suhteen on se, että siellä voi keskustella ilman huutamista.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Miäkin voisin yrittää ilmestyä johonkin Jyväskylämiittailuun jos sellainen saadaan aikaisiksi. Onkohan noiden ajoitus ollut ihan viikolla vai viikonloppuna tyypillisesti? Tammikuun osalta äänestän ennen 21.1 päivää ajankohtia :-D.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Haluisitteko ensi-illan tiimoilta jotain yhteistä ruokailua tai muuta eeppistelyä?
 
RE: Jyväskylä-miitti

En välttämättä kaipaa mitään erityisen eeppistä kun oon aika helposti miellytettävissä, mutta ilman muuta jotain ensi-iltapuuhailua olisi hieno järjestää. Ihan jo siitä lähtien, että valmistautuminen hihhulointiin on aina hauskempaa porukassa ja vähintäänhän sitä pitää lähteä näytille ja hengailemaan hyvissä ajoin ennen h-hetkeä. Eli jotain vois koettaa kehitellä.

(Tammikuussa sitten palautumiskeskustelu.)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Löytyihän sitä elämää. :D
Kannatan ensi-iltajuttua. Pidetään sitten tammikuussakin jotain eeppisempää, mutta koska minä kurja en pääse pikkujoulumiittiin, niin haluaisin jotain jo tässä lähiaikoinakin. Ensi-illassa tietenkin hengaillaan yhteisesti, mutta ehkä tosiaan jotain muutakin ennen sitä? Hobittihenkiset nyyttärit, vai ihan pelkkä kahvittelutuokio jossain kuppilassa?
 
RE: Jyväskylä-miitti

(Yhyyy angst olen täällä huitsinnevadassa koulussa ensi-iltapäivänä...)

Mutta jos jotain muulloin saadaan järjestettyä niin yritän saada itseni Jykylään käymään silloin.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Kannatan kahvittelutuokiota kuppilassa! Tällaisiin pieniin iltapäivä/iltajuttuihin on matala kynnys tulla, eikä järjestämisessäkään ole vaivaa.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Mitä ensi-iltamiitteilyyn tulee, niin kannatan jotain leppoisaa (vaikka sitten nyyttäri-istuskelua) jossain kotinurkissa tms. - olettaen, että joltakulta löytyy tarpeeksi isot oleskelutilat. En tiedä kuinka innoissani kuitenkaan olen lähtemään hassuissa vaatteissa istuskelemaan jonnekin kahvilapöytään pällisteltäväksi, leffateatterissa sillä sentään on tarkoitus ja silti tuntuu jo nyt vähän typerältä :D Ja minä kun nyt kysymättä oletan, että hengailun/kahvittelun on tarkoitus tapahtua siinä ennen leffaanmenoa, niin en tiedä miten nuo kuppilat on auki sinne lähemmäs puoltayötä. (Toki miittailla voi siinä päivemmälläkin, jonka jälkeen kukin voi lähteä omiin oloihinsa valmistautumaan yön koitokseen.) Jonkun nurkissa himmailu mahdollistaisi sellaisen leppoisan laittautumisenkin, siinä syöpöttelyn lomassa ompelijavosut voivat pukiessaan vertailla kauhukokemuksiaan siitä kuinka "tääkin juttu oli ihan kaamee tehdä, kato nyt" ja mitä näitä seuraleikkejä nyt on.
 
RE: Jyväskylä-miitti

Aah, lähinnä tarkoitin ihan ensi-iltamiitistä erillisiä tapaamisia, ei mitään isoa vaan jotain pientä jonne on helppo tulla jos sattuu asumaan jyväskylässä tai tarpeeksi lähellä. Kun ilmeisesti jonkin verran porukkaa täällä päin on. :)
 
RE: Jyväskylä-miitti

Minä satun olemaan Jyväskylässä ensi viikon lopulla ja perjantaina 30. päivä olen aika lailla vailla ohjelmaa päivällä/iltapäivällä/illalla jos joku haluaisi käydä vaikka kahvilla niinkin nopealla aikataululla.

(Minäkin olen enemmän pienten epävirallisten tapaamisten ystävä :))
 
Ylös