K-18-miitin kyytitopic

douv

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Minäkin muistaakseni puhuin itseäni jo Teatterimiitissä Henanen kyytiin Lahdesta eteenpäin.

---------------------------
KYYDIT:

Tässä hieman mahdollisia autokyytejä listattuna sekä autokyytejä tarvitsevia. Muistathan kuitenkin että kuskit saattavat myös sopia kyytejä muuta kautta, joten se että on listalla ei tarkoita että pääsee välttämättä kyytiin.

HELSINKI

Enriisse (Espoo)
1. Ringlad
2. Miccoh
3. temmi_hoo
4. Vanamo

Lehtokuusama (Hakaniemi, klo 16.)
1. Samooja
2. CAPS


Sillanrakentaja (Myllypuron metroas. vastapäinen Teboil)
1. Lahja
2. Vána
3. tulka (Nurmijärven liittymän ABC)


TAMPERE

Nova (rautatieasema klo 15)
1. WuMing
2. Haltiamieli
3. Vehka
4. Aada

Mic
1. Nerwen
2. Penegrine
3. Freyja
4. Minyaleiel

Henane (Utin ABC, klo 15.)
1. Nemo
2. Jaamara
3. douv
4. Pagba (Lahden juna-asema klo 16.)



LEMPÄÄLÄN ASEMALLA:



Samooja muokkaili.
<i>Ai niin, minäkin olen täällä konniksena! [22] Päivitetty. -Hatha</i>
 
Jos helsingistä lähtee kyytiä, niin toivon mahtuvani mukaan. :)

edit. Muualtakin pääkaupunkiseudulta lähtevä kyyti kävisi hyvin.
 
Minäkin olen täällä Espoossa kyytiä vailla. :) Yhteisruokailusta en tiedä, vaikka olenkin kasvissyöjä, tapani mukaan nirsoilen kaikesta. Joten ehkä omat eväät olisivat parempi vaihtoehto.
 
Juuri ehdin naureskella, että kohta aletaan varmaan sopia yhteiskyydeistä kuukautta ennen miittiä.

Saavun Lempäälän asemalle joko klo 17:11 tai 18:41. Edellinen vaihtoehto onnistuu vain jos saan häipyä töistä tunnin etuajassa. Joka tapauksessa suuntaan ensimmäiseksi läheiseen kauppaliikkeeseen ostamaan ruokaa ja juomaa. Sen edestä joku saisi noutaa. Maksan bensat. Minulla on jo muutaman miittaajan puhelinnumerot, joten pirauttanen jollekulle kauppaan tallustaessani.
 
Tavalliseen tapaani olen toki Treeltä lähdössä. Pagba, jaksaisitko raahata RoboRallyn miittiin? Sitä ei ole tullut toviin pelattua.
 
Tampereelta minäkin jos kyytiä, notta ei niin sitten Lempäälä.
 
Voisin kaiketi ilmoittaa että itseni lisäksi myös CAPS on varmastikin kyytiä vailla pääkaupunkiseudulta. Jos kyydeissä ei ole tilaa niin ainakin minä voin mennä myös junalla. Tosin laskeskelin että mikäli Enriisse ja Lehtokuusama molemmat saavat autot käyttöönsä niin suurinpiirtein kaikille Helsigistä tuleville pitäisi kyyti irrota.
 
Pääsenkö taas pohjoisen delegaation mukana autolla? Voin taas ajaa. :)

:Muoks: olisin voinut tietenkin lukea edelliset viestit. [22] Jos kukaan ei aja Jyväskylän kautta, tarvitsen kyydin Tampereelta.
 
Lisään nyt sitten vielä tännekin kun ei näyttänyt viesti tulleen mukaan, eli onhan varaukseni Henanen autoon Lahdesta eteenpäin voimassa?
 
Henane ottaa kyytiinsä Nemon, douvin ja Jaamarin. Saattaa myös olla, että pystyn Jaamar ottamaan siut kyytiin Utista. Siihen annan vastauksen vähän myöhemmin.
 
Jos kyytiin voi päästä jo Utista, minäkin olen luonnollisesti kiinnostunut ja odotan niitä myöhempiä tietoja innolla :p Aina on helpompaa (lue: halvempaa) päästä vaikkapa Utin ABC:lle kuin mennä Kouvolaan ja sieltä junalla Lahteen.
 
Fica ilmeisesti tulee myös miun kyydissä? Ainakin kiinnostusta ilmoitteli tuolla ihan topiikissa topiikissa?

Eli kyydissä nyt Nemo, Jaamar, douv ja Fica. Eli auto ilmeisesti täynnä. Kolme ensimmäistä Utista ja Fica ilmeisesti Lahdesta?
 
Minunkaan kyytikyselyä ei ole näköjään siirretty tänne, mutta pääkaupunkiseudulta siis olisi kiva päästä kyytiin. :p
 
Jes, ihanaa Henane. Eli mie tulisin mielelläni Lahdesta kyytiin! :) (Ihmettelinkin minne miun kysely katosi.)

Muoks: Ja toki takaisinkin olisi hienoa päästä, jos ajelet samaa reittiä, siihen Lahden rautatieasemalle.
 
Voi kökkö, ilmeisesti Henanen auto ehti täyttyä. Jos kukaan muu ei ole tulossa lahden kautta autolla, tulen junalla Lempäälään.
 
Ylös