K-18-miitin kyytitopic

Hienoa Henane :) Mietinkin että vaihdoitko autoa, mutta ajattelin sen sitten olleen eräs kaverini kun hän aina puhuu autostaan. Millanen auto on kyseessä? että osaan Utissa katsella.

(Meni vähän aiheen sivusta, mutta juu...)
 
Kokoonnutaan pääovilla :D Eli siis mahdollisimman lähellä pääovia löytyy meikäläisen Toyota Carina II. Siinä on kuvaus :)
 
Tulka siis hyppää kyytiin Nurmijärven ABC:ltä, mutta Vána ja Lahja, mihin aikaan kuvittelisitte aikaisintaan voivanne saapua kapsäkkeinenne Myllypuron metroasemalle? Jos vaikka kyyti lähtisi sieltä (tai siis lähinnä vastapäisen Teboilin parkkipaikalta, Myllypuron "ostoskeskuksen" välittömästä läheisyydestä).

Kaupassa käydään sitten vasta Lempäälässä.
 
Ilmoitettakoon nyt, kun en tiedä pääsenkö tänäänkään enää ollenkaan nettiin, että olen siis tulossa junalla joka on perillä Tampereella 14:53, joten jos minuu ei aivan heti siinä tasalta näy, niin olen kyllä tulossa, älkää jättäkö. :)
 
Herätys! En pääsekään Tampereen kyytiin - en näet viitsi lintsata koulusta miitin vuoksi. Tarvitsisin siis kyydin Lempäälän asemalta kello 20:18. Toivottavasti joku pystyisi hakemaan.
 
Onkohan Lahja huomannut auton vaihdon, tosin pääsee hän kyllä edelleen minunkin kyytiini (mikäli tänne tuleminen on helpompaa kuin Itä-Helsinkiin)?

Pitäisiköhän sitä kumminkin tunkea ruuhkaan. CAPS pääsi siis töistä puol neljältä. Entä Samo? Päästäiskö lähtemään jo neljän jälkeen?
 
Mulla on vapaapäivä joten lähtöajalla ei ole väliä. CAPS sanoi kerkiävänsä neljäksi. Lahjalle ilmoitettu auton vaihdosta irccissä. :p
 
Oho, olen kyllä huomannut, mutta taisinpa unohtaa ilmoittaa siitä tänne. Itä-Helsinki käy minulle siis ihan hyvin, metro kun kulkee.
 
Miedän autokuntamme lähtee noin kello neljä, Vána ja Lahja ovat ilmoittaneet pääsevänsä neljäksi Myllypuroon. Tulka varmaan päässee noin puoli viiden aikoihin ilmiintymään sinne Nurmijärven ABC:lle?
 
Me lähdemme siinä neljän jälkeen. CAPS ilmoitti ehtivänsä tuohon, Hakaniemeen kun bussilla ei tule puolta tuntia kauempaa. Päästäänpähän nauttimaan ehkä aiemmin, ellei ruuhkat nyt ihan nihkeät ole.
 
Sillanrakentaja sanoi:
Miedän autokuntamme lähtee noin kello neljä, Vána ja Lahja ovat ilmoittaneet pääsevänsä neljäksi Myllypuroon. Tulka varmaan päässee noin puoli viiden aikoihin ilmiintymään sinne Nurmijärven ABC:lle?

Tässä vielä puhelinnumeroni, jos jollakulla jotain: 040 580 3227.

Onnistuu loistavasti.
 
Ylös