K-18-miitin kyytitopic

Minun kyytiläisilleni tiedoksi, että kaikki aikataulut riippuu siitä, kuinka kauan miulla Espoossa kestää. Ja sekin selviää lopulta vasta torstai-iltana, kun on saatu tieto, olemmeko me voittaneet vai emme. Eli varautukaa siihen, että lähtö viivästyy tunnilla tai parilla. Sain nimittäin juuri äsken varmistuksen, että voittajanäytelmä tullaan esittämään. Mutta en laske yhtään sen varaan, että voittaisimme, eli ilmeisesti lähdemme aikataulun mukaisesti 15.00 Utin ABC:lta.
 
Sillanrakentaja, ajatko Helsingistä Nurmijärven kautta? Mulle olisi parempi, jos siitä pääsisin kyytiin, niin ei tarvitsisi Helsinkiin asti tulla bussilla.
 
Elemmakilin perumisen myötä kyytiauto katosi altani. Korvaan sen junalla Lempäälään asti. Olen Lempäälän asemalla perjantaina klo 17:11, mutta suunnistan välittömästi ruokaostoksille S-markettiin. Siellä mennee puolisen tuntia eli joskus klo 17:41:03 seison S-marketin edessä osoitteessa Manttaalitie 3. Ilmakuvassa se on tummakattoinen, laakea rakennus valkealla savupiipulla kiertoliittymästä hieman luoteeseen.

S-marketin yhteydessä on myös Alko. Otan viimetipan tilauksia vastaan ruoan ja juoman suhteen, mutta palvelua ei pidä käyttää ensisijaisena ravinnonlähteenä; en aio roudata viittä mäyristä ja kymmentä patonkia laiskajaakoille. Seikkaperäiset (ei siis tyyliin "ruokaa" tai "juomaa") tilaukset Henanen kautta.
 
tulka sanoi:
Sillanrakentaja, ajatko Helsingistä Nurmijärven kautta?
Jep. Siinähän on Hämeenlinnanväylää ajettaessa Nurmijärven liittymän kohdalla se iso huoltoasema, ABC vai mikä ikinä nyt onkaan? Sieltä on hyvä poimia kyytiin. :)

Itä-Helsingistä on tosiaan lähtö, en millään viitsisi keskustan / Länsi-Helsingin suuntaan tehdä koukeroita.
 
Kolmella autolla Helsinki/Espoo kyytejä voitaisiin vielä rukatakin, Enriissellä näyttää olevan kovin täyttä. Lähtöaikojakin voidaan vielä pähkiä. Itse voisin lähteä ajamaan hyvinkin jo kolmelta (tai aiemmin), tai sitten vasta ruuhkan hellitettyä viiden jälkeen. Oma lähtöpaikkani on siis Kalliossa.
 
Jos millään onnistuu, niin olisi kiva tehdä sellaiset vaihtikset, että joku enemmän Itä-Helsingissä asuva menisi Silttiksen autolla ja minä hyppäisin Espoon/Keskustan kyytiin. Onnistuisiko?
 
Teidän näemmä kannattaa lisätä ensiviestin listaan Helsingin kyytien lähtö- ja reittipaikat.
 
Minä olisin valmis siirtymään Itä-Helsingin kyytiin Enriissen autosta, koska se olisi minulle ainakin kovin paljon helpompi.
 
Järjestelin Helsingin kyytejä nyt näin:

HELSINKI

Enriisse (Espoo)
1. Ringlad
2. Miccoh
3. temmi_hoo
4. Vanamo

Lehtokuusama (Hakaniemi)
1. Samooja
2. CAPS


Sillanrakentaja (Itä-Helsinki)
1. Lahja
2. Vána
3. tulka (Nurmijärven liittymän ABC)

Passaako nyt kaikille?
 
Valitettavasti aikataulut on miulla nyt niin tiukilla, käytännössä siis koska maanantaina on oltava töissä kahdeksalta aamulla, ei tuo mutka Oulun kautta ole oikeen mitenkään toimiva vaihtoehto, joten olisin tulossa junalla Tampereelle, josta pääsen varmaa tuohon Novan kyydissä olevaan vapaaseen paikkaan.

Pahoittelut nyt Freyjalle, Minyalle ja Vehkalle, että lupaamani kyytiä ei järjestykkään, mutta tämä on oikeasti melkeinpä ainoa tapa, jolla vältän suunnattoman stressin ja pään hajoamisen. :(
 
Aada: Eipä mitään, minulle ei ainakaan aiheudu ylimääräistä vaivaa. :) Toivottavasti kestät stressisi kanssa, tsemppiä.
 
Aada lisätty Novan autoon. Meillähän on ihan järisyttävän hyvä kyytitilanne, kaikilla paitsi Pagballa on autopaikka. :o
 
Eli siis miun autoon Pagba kyllä mahtuisi, jos pääsisi jollain Lahden rautatieasemalle klo. 16.00 tai vähän yli. Kyllähän meiän pienet likat kaikki mahtuu pienempään tilaan, jollei muuten. Mutta jollei Pagba pääse miun kyydillä, niin haetaan kyllä tuolta Lempäälän asemalta sitten :)

Ja Miun kyydin kohdalle voisi merkitä klo. 15.00 Utin abc.

Tämmöinen ilmoitusasia myös muillekin, eli minua ei netin välityksellä saa kiinni ke-pe. Minun numeronihan pystyy todella helposti selvittämään esim. privassa Ahvenessa, mesessä tai sitten yksärillä.. kysäisemällä joltain sitä numeroa, jolla se jo on. En siis todennäköisesti pääse ollenkaan nettiin ke-pe. Kännykästä tavoittaa.
 
Mielellänihän minä Henanen kyytiin tulisin, jollei muuten, niin siksi että saataisiin järisyttävän hyvä kyytitilanne vielä paremmaksi. Kävin vilkaisemassa junalippujen hintoja ja se näky kyllä sai suopeaksi yhteiskyyditykselle.
 
Eli Pagba miun kyytiin :) Nemo toivoi aikaisemmin, että voisi istua etupenkillä. Muistaakseni matkapahoinvoinnin välttämiseksi, mutta en voi muistaa syytä. Muttah, Pagba on tervetullut kyytiini Lahden Juna-asemalta sitten Pe klo. 16.00 :) Kattellaan ne istumajärjestykset sitten myöhemmin, kun olet niin pitkä miäs :D
 
Ja mie ainakin olen sen verran pieni että voin lupautua istumaan vähän ahtaammin jos vaan välillä voi käydä jaloittelemassa jossain :)
 
Takapenkkipaikka ei välttämättä aiheuta alaraajalaskimoiden veritulppaa, mikäli Nemo ei laita etupenkkiä ihan taakse. Perheemme autossa istun takana (kortittomana), koska sinne mahtuu paremmin kuin eteen. Outoa mutta totta. Etupenkillä polvet osuvat auton rakenteisiin niin napakasti, että äkkipysähdyksessä lonkkaniveleni tulisivat selästä läpi parhaaseen CSI-animaatiotyyliin.

Missä päin rautatieasemaa? Auto lienee parkkipaikalla, mutta missä on kokoontuminen?
 
Minä siis varmaan pääsen taakse keskelle. Sopii minulle. Se onkin melkein takapenkin paras paikka jos ei halua nukkua ja tarvitse siis niskatukea :)
Mutta jos Henanen auton takaovet eivät edelleenkään toimi niin Pagballa voi olla vaikeuksia päästä sisälle.
 
Ensimmäisenä sisään, viimeisenä ulos. Kyllä se siitä. Hyvää harjoitusta CAPSin seurapeliä varten.
 
Auto on uusi ja toimii! :D Tavataan Rautatieaseman parkkipaikalla Pagban kanssa :) Tullaan siihen pihalle. Et voi olla näkemättä meitä ;)
 
Ylös