K-18-miitin kyytitopic

Erestor on nyt siis mukana miitissä ja tulossa Helsingistä. Hänellä on auto, joten voisi olettaa, että kyytejäkin olisi tiedossa. Mutta tulkoon itse kertomaan. :)
 
Itse asiassa oma autoni on nyt käyttökelvoton, mutta koitan järjestää toisen käyttööni. Se mahdollisesti jopa onnistuu. Asiaan palannen aivan lähiaikoina.
 
Voinen nyt luvata oman kyytini lähtevän Rautatieasemalta totuttuun aikaan klo 15.

Jos Micin autossa on ahdasta koko porukalla, niin "kuorman" tasaustakin voidaan tehdä. Etenkin kun saatan jopa saada käyttöön porukoiden hiukka isomman auton.
 
Tasasin Tampereen kyytejä nyt siten että Micin autossa ovat Nerwen ja Pene, Novan autossa Halti ja WuMing.
Eiköhän tuo käyne kaikille, ei tule ainakaan ahdasta.
 
Nova sanoi:
Voinen nyt luvata oman kyytini lähtevän Rautatieasemalta totuttuun aikaan klo 15.

Minun autoni taas hieman myöhemmin, kun olen neljään asti töissä. Eli viiden aikoihin varmaan lähdetään. Pitää töiden jälkeen vielä käydä kämpillä =)Ja rautatieasema on varmaan hyvä paikka.
 
Huonolta näyttää pk-seudun kyytien määrä, joten toivon kovin, että Lempäälän asemalta joku noutaisi sitten.

Urhealta Lempäälä-kuskilta toiveita, milloin asemalla olisi suotavinta olla?
 
Micin auto jakautunee siis vielä kerran itsekseen sen mukaan, kumpi lähtöaika sopii kyydittäville paremmin. :D
 
Tulka.. riippuu vähän. Lahdestakin pääsen noukkimaan siut helposti. Mutta eikös se maksa saman verran Hesasta Lahteen, kun Hesasta Lempäälään? Tai jopa vähemmän? Eli siis, jos tulisit Lahteen, niin nappaisin ekan lastin Utin ABC:lta ja toisen sitten Lahdesta.. eli siut :) Eli siis mieti omien aikataulujesi kannalta tämä :)
 
Jos hyvä tuuri käy, niin Helsingistä on vielä mahdollista saada autokyyti. Sekä Lehtokuusama että Erestor ovat mahdollisesti saamassa auton käyttöönsä, ilmoittanevat tilanteestaan myöhemmin.
Jos kuitenkin käy huonosti ja he eivät saa autoja niin Helsingistä tulee paljon porukkaa junalla, kannattaa siis tähdätä niin että mahdollisimman moni on samaan aikaan asemalla. Ei sieltä asemalta puolen tunnin välein ihmisiä noukita vaan kaikki kerralla. [22]
 
Yep. Mie ainakin olen ilmoittautunut hakemaan ihmisiä Lempäälän asemalta ja olen vieläkin vapaaehtoinen. (Tarvitsisi enää edes mainita asiasta, kun tunnuin olevan ainoa vapaaehtoinen, mutta parempi se on muistuttaa kuin ihmetellä myöhemmin.)

Mietin tässä sitä, että jos yksi ainut jää ilman kyytiä(epätodennäköistä?), niin ainakin sen yksi saadaan tuolta Lahden asemalta kyytiin, jollei muuten auta. Mutta olen edelleenkin valmis lähtemään Lempäälän asemalle hakemaan immei.. siis kontulaisia.
 
Elemmakil ei ole vielä ilmoittanut aikatauluistaan. Hänellähän voi olla työesteitä. Silloin en ahtautuisi kapsäkkeineni Henkan ensimmäiseen autolastilliseen Lahdesta vaan reissaisin junalla Lempäälään noukittavaksi. Säästyisi muilta perillä autosta ulos potkimisen ja jäsenten suoristamisen vaiva.
 
Minä jouduin perumaan tämän miitin omalta osaltani, joten se siitä sitten. Olen pahoillani jos tämä kaataa jonkun budjetin, mutta nyt kävi näin. :/
 
Sen sijaan yksi lisäauto Helsingistä sentään varmistui, ellei sitten tule yllättävää takatalvea hankineen (renkaat on vaihdettu). Samon ja CAPSin kanssa on paikka sovittu jo aiemmin, ja listaa katsoessani ensimmäisenä näyttäisi olevan Lahja. Neljäskin matkustaja mahtuu mukaan vain sillä edellytyksellä, että matkatavaroita ei tule keltään kovin paljon ja takapenkin ahtaus kestetään (raahaan itse valitettavasti edelleen kunnon patjaa mukanani, sillä vanhat luuni eivät kestä ohuita makuualustoja).
 
Lisäsin Lehtokuusaman autoon itseni, CAPSin ja Lahjan. Minä olen ainakin valmis kärsimään tilan ahtaudesta jotta kaikki saisivat kyydin, etenkin jos tulka pääsisi sitten Henanen kyytiin niin kaikille olisi silloin kyyti järjestetty.
 
Kun miun kyytiä ei nyt sitten valitettavasti olekaan, niin Freyja, Minya ja Vehka mahtuvat varmaan Tampereen kyyteihin?
 
No, yritetään saada Vanamo vielä tungettua autoon (onneksi hän ei ole koolla pilattu). Minäkin lupaan vakavasti harkita mitä mukaani otan. Vaihtoehtoinen ratkaisu patjansullontapulmaani tosin voisi olla se, että saisin apustaa jo etukäteen paikan saunatuvan laverilta (saanhan, olkaa niin kultaisia). Pitää muuten edelleen muistaa, ettei vasenta takaovea saa kertakaikkiaan avata.
 
Hep, olen myös tulossa autolla, joten kolmelle olisi autopaikka Helsingistä. Ei tarvitse Lehtokuusamankaan autoa täpötäyteen tunkea. Olen perjantaina töissä kolmeen, joten kyyti lähtee aikaisintaan neljältä.
 
Koska pohjoisesta ei lähde sittenkään autoa, olemme minä ja Minya kyytiä vailla. Olisimme mieluiten kolmelta trella, eli haluaisimme Novan kyytiin. Seuraava juna on trella neljältä ja se on pendoliino (eli kalliimpi ja takuuvarmasti ihan täynnä), emmekä mielellään tulisi sillä.

Vehka on toki myös kyytiä vailla, mutta en voi kommentoida hänen puolestaan.
 
Eli kyytilista näyttää nyt tältä:

HELSINKI

Enriisse
1. Ringlad
2. Miccoh
3. temmi_hoo
4. Vána

Lehtokuusama
1. Samooja
2. CAPS


Sillanrakentaja
1. Lahja
2. Vanamo
3. tulka


TAMPERE

Nova (rautatieasema klo 15)
1. WuMing
2. Haltiamieli
3. Vehka
4.

Mic
1. Nerwen
2. Penegrine
3. Freyja
4. Minyaleiel

Henane
1. Nemo
2. Jaamara
3. douv
4.

Elemmakil
1. Pagba


Uskoakseni Sillanrakentajan kyyti lähtee Itä-helsingista, joten jos Espoon suunnalta tulevilla on vaikeaa reissata sinne asti, minä voin ainakin vaihtaa autoa, koska asun itsekin Itä-helsingissä (Lehtokuusaman auto lähtee lähempää keskustaa). Todennäköisesti CAPS voi tehdä saman kun kerran käy opinahjossa idän suunnalla.
 
Hienoa, että saatiin kuitenkin autoja. :) Minä voin tosiaan mennä ihan mihin tahansa autoon, kunhan kyyti ei lähde liian aikaisin. Mulla loppuu työt Viikissä puol neljältä.
 
Ylös