Konnavahdit ja ylläpitäjät

Hi folks, I´m back!

Jep jep. Symposiarkhos aka Incanus ilmoittautuu. Olen palannut
konnavahdiksi, mutta tällä kertaa jätän Nuotion rauhaan. Toimin
Pyöreässä Pöydässä, Kulmikkaassa Pöydässä ja
Konenurkkauksessa. Vaikka en olekaan ollut
ihan hetkeen aktiivinen postaaja, en Käärmeestä ole koskaan
luopunut, vaan olen liki päivittäin käyttänyt useita
kymmenminuuttisia lueskeluun.

Ja niille jotka eivät tiedä, kerrottakoon seuraavat faktat: Olen mies,
täytän syksyllä 23, asustan Nokialla ja Vesilahdella. Minut voi tavata
Tampereella, mutta kuljeskelen silloin tällöin myös Oulussa ja
Helsingissä. Olen kirjoitellut aikoinani Nuotioon runoja, mutta viime
kuukausina runosuoni on ollut melkoisen tyhjä. Lueskelen
melkoisesti ja olen myös suuri elokuvien ystävä. Kaikkeen tähän on
aikaa, vaikka periaatteessa opiskelenkin. Myös
seurustelemattomuus auttaa aikaongelmaan.

Tällainen otus/olento on Sympo. Hihasta voi nykäistä, jos on asiaa.
Tai vaikkei olisikaan.
 
Pitänee itsekin esitellä itseni kun olen taas talviuniltani herännyt.

Eli olen siis nuorehko 27-vuotias mies Lohjalta. Opiskelen täällä humanistisia tieteitä HUMAKissa ja tarkemmin sanottuna nuorisotyötä ja kansalaistoimintaa. Aiemmin vaikutin Kotkassa ja opiskelin siellä laiskanlaisesti merikapteenin opintoja, jotka lopulta jätin kesken.

Ainakin Kotkassa olin aktiivisesti mukana järjestötoiminnassa, mutta muuton jälkeen olen hankkinut opiskelun lisäksi kaksi osa-aikaduunia, joten aikaa ei oikein riitä mihinkään. Hyvä kun olen päässyt edes joskus harrastamaan kahta mieluisinta harrastustani roolipelaamista ja larppaamista.

Muina harrastuksistani mainittakoon kutosdivarin säbäily Pallokeisarit-nimisessä porukassa, tietokoneella pelaaminen ja koiranhoito. Koira tuli tyttöystävän mukana kylkiäisenä ja olemme sittemmin kihlautuneet ja asuneet nyt yhdessä tuollaiset 1,5 vuotta.

Konnussa minut tunnettaneen lähinnä Miittijärkkärinä touhuamisesta ja etenkin ohjelman järjestämisestä Miitteihin. Viime vuonna jäivät surukseni Miittailut väliin, mutta tänä vuonna olen taas mukana remmissä.
 
No niin, Vehkakin kai sitten esittäytyy. Olen ikäisekseni aika nuori (olipas hassusti sanottu), ja vuosieni lukumäärän voitte katsastaa tuosta vierestä. Se näet, yllätys yllätys, muuttuu silloin tällöin, joskin hitaasti. Kotoisin olen Juupajoen hurjasta pitäjästä, jossa kosket virtaavat vapaana ja kesyttömissä metsissä vaeltaa susia (mummojen heittelemien pakastepizzanjämien toivossa).

Luen paljon, viime aikoina olen sitten viimeinkin ihastunut entistä enemmän Tolkienin kirjallisuuteen, mutta lähes kaikki muukin iskee. Kirjoittelen noin tunnin päivässä, soitan pianoa, kitaraa ja huuliharppua, käyn musiikin teoriassa. Jumppa kahdesti viikossa, partio kertaalleen ja jokapäiväiset juoksulenkit lukeutuvat myös laajaan harrastuspiiriini. Japanin kulttuuri sieppaa myös aika ison osan ajastani; anime ja manga ovat yksi monista salaisista mieltymyksistäni, ja polttavat minuutteja myöskin tehokkaasti. Kuuntelen myös paljon musiikkia, ehdoton fanitukseni kohde ja sydämeni rakkaus on nyt, (ja ehkä aina ja ikuisesti) yhtye nimeltä Sir Elwoodin hiljaiset värit.

Kontuun rekisteröidyin vasta vuonna 2004, eli olen aika nuori käyttäjä muihin konniksiin verrattuina, mutta ongelmatilanteissa hihasta saa tulla vetämään. En pure, enkä sihise muutenkaan sen pahemmin. :) Elämä on loppujen lopuksi ihan kiva juttu, ja pienten huolien ei pidä antaa pilata päivää. Ei ainakaan, jos ne ovat ratkaistavissa.
 
Korjailin lisää, poistin tuplana näkyviä huoneita ja totesin osan tiedosta olevan sellaista, joka ei käytännössä pidä paikkaansa, joten muuttelin sitä myöten.
 
Ja näin ihan asian sivusta, tuossa oppaassa, johon likki vie, on ylläpitäjistä vääriä tietoja. Niitäkin varmaan voisi päivitellä.
 
Diin, minua ei listassa liene edelleenkään, mutta kerrottakoon nyt lyhyesti että olen Konnussa palvellut ihan ensi askelistani lähtien valkeana baariankkana (eiku miten se meni), avatarien tekijänä ja järjestäjänä, konnavahtina ja vara-adminina sekä lukutuvan moottorina. Kyseenalaisen kunnian otan myös Tampereen leffajonotusten järjestämisestä ja bingoilusta. Pari vuotta sitten astuin hommista hetkeksi syrjään mutta nyt olen täällä taas alkanut häiriköimään ja pällistelemään ("hei muut valvojat, miten tää homma tehdään?!"). Selkeää työnkuvaa ei siis ole, mutta ruohonjuuritasolla koitan vaikuttaa joka paikassa (kaikkiin huoneisiin kun on oikeudet).

//edit. Nyt minusta on sitten näköjään tehty taas admin, kun kerran toimin Konty ryyn verkkovastaavana. Kiitoksia luottamuksesta, toivottavasti voin palvella teitä ja perheitänne. :p

Persoonistani sen verran, että Tolkienin lisäksi rajattu kirjallinen makuni kallistuu lähinnä Robin Hobbin tuotantoon, josta syystä pidän myös pienoista fanisivustoa yllä. Ikää on ikuisesti 17, ja henkisesti olen urjalalainen. Muuta ei kai kenenkään välttämättä tarvitse tietääkään?
 
Ruodussa jälleen. Toimin yleisenä Konnavahtina niillä aluilla, joissa Konnavahdiksi on nimetty, "Konnavahdit ja Ylläpitäjät" -käyttäjäryhmä.
 
Yay! Wanha tiimi alkaa olemaan koossa jälleen. :)
/me tarjoaa kirnupiimää McNanolle

//toinen oikolukijoistani haluaa huomauttaa, että se on alkaa olla. Annettaan olla jooko? Menen nukkumaan joka tapauksessa tyytyväisenä siitä että Duna on taas remmissä. Ja koitan olla tästä eteenpäin käyttämättä vanhaa nimeä. :wink:
 
*ottaa vastaan kirnupiimätuopin ja kulauttaa sen kerralla kurkustaan alas

Nerwen sanoi:
Ja koitan olla tästä eteenpäin käyttämättä vanhaa nimeä. :wink:
Nääh, jotenkin kummassa en koe olevani tässä nickissä ja tällä foorumilla kotonani. Tarkoitan siis sanoa, että tulkoot vanha kunnon Dúnadan takaisin. McNano jääkööt historiaan vain väliaikaisena nimenäni.
 
Pitää laittaa liisteriin koko sakki kun käytätte Opaskylttiä aivan selvään spammaamiseen! Privakin on keksitty! ;)

Ja nyt joku tarkkakurttuotsainen varmaankin huomaa, että tämäkin viesti on samaa luokkaa. Voi hitsi. Vanha tuttu nikki, parempi mieli.


Meinasin samasta asiasta huomauttaa, mutta koska en alennu spämmäämään niin päätin editoida Merrin viestiä. -Juspe ;)
 
Telep pyysi ylläpitäjän oikeuksiensa poistamista. Ylläpitäjäksi taasen on nostettu Verkkoyhteisö Konnun käärmevastaava eli Nerwen. :)
 
Ylös