Kuukausitapaaminen Helsingissä

RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 24.2.)

Kuukausitapaamista on jälleen tarjolla ensi sunnuntaina: 24.2. Kaislassa klo 17 etiäpäin.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 31.3.)

Maaliskuun kuukausitapaaminen on tulossa. Sunnuntaina 31.3. tapaamme jälleen Kaislassa klo 17 jälkeen.
Mikäli Kaislassa järjestetään pubi-visa myös pääsiäissunnuntaina, niin osallistunemme siihen. Visat alkavat klo 19.
Tervetuloa mukaan!
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 31.3.)

En taida ehtiä ihan viideksi, mutta yritän päästä paikalle puoli kuudelta.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.4.)

Nyt onkin hyvä aika muistuttaa seuraavasta kuukausitapaamisesta: viikon päästä sunnuntaina 28.4. tapaamme jälleen Kaislassa klo 17 jälkeen.
Voisimme jälleen osallistua pubi-visaan (klo 19->). Tietäjiä kaivataan lisää mukaan, jotta voisimme nostaa sijoitustamme. Tulimme jälleen neljänsiksi viime kerralla.
Tervetuloa mukaan, rohkeasti uudetkin!
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.4.)

En pääse huomenna, eli joudutte turvautumaan varakapteeniin, jos osallistutte tietovisaan.
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 28.4.)

Hitsi vieköön, en taaskaan pääse mukaan. Jälleen kerran olen juuri sopivasti Kajaanissa, tai oikeastaan tapaamisen aikaan jo junassa tulossa takaisin. Ehkä sitten ensi kerralla...
 
RE: Kuukausitapaamiset Helsingissä (seuraava 26.5.)

Kuukausitapaaminen jälleen viikon päästä sunnuntaina 26.5. Kaislassa.
Tapaamme klo 17 alkaen.
Pubivisa kello 19. Pääsimme Kaislan finaaliin (oletettavasti ranking-pisteemme ovat siis ok: Atheon, Micco?)
Odotamme tietäviä osallistujia mukaan, mutta muutenkin saa paikalle ilmaantua.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 30.6.)

Sen lisäksi, että jäi tänään Suomenlinna väliin, niin huomenna olen Joensuussa, eli jää kk-tapaaminenkin väliin.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 28.7.)

Kuukausitapaaminen jälleen tulevana sunnuntaina 28.7. klo 17 -> Kaislassa.
Olen itse ainakin tulossa.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 28.7.)

Kas, mähän voisin tullakin, varsinkin kun hyvällä todennäköisyydellä oon kuitenkin ihan vieressä Aleksandriassa väsäämässä gradua. Toki tämä edellyttää sitä, että saan jotain *aikaiseksi* siinä iltapäivän tunteina. Mut onpahan motivaatiota. Besides, mun edellinen ja ainoa appearance oli tasan vuosi sitten, joten ehkä voisin skarpata ja tuplata kuukausitapaamissaldoni :D
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 28.7.)

Mä ehdin paikalle todennäköiseti vasta kuuden kieppeissä.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.8.)

Seuraava kuukausitapaaminen 25.8. Kaislassa.
Brandagambalaiset saattavat tulla jonkin verran myöhässä, sillä vietämme lautapelipäivää luonani (itse en ole pääsemässä Kaislaan lainkaan tällä kertaa).
Ovat paikalla viimeistään kuudelta, pyrkinevät saapumaan puoli kuudeksi.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 29.9.)

Kuukausitapaamissunnuntai lähenee. Tapaamme jälleen Kaislassa 29.9. viiden jälkeen.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 27.10.)

Kuukausitapaamista jälleen Kaislassa 27.10. klo 17 eteenpäin.
Osallistumme baarivisaan kuudesta alkaen.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 24.11.)

Marraskuun kuukausitapaamisaika on käsillä.
Tapaamme sunnuntaina 24.11. jälleen Kaislassa klo 17 alkaen. Kuudelta on ohjelmassa baaripähkinään osallistuminen.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 24.11.)

Humm hmmm... Ovatkos kaikki jonottajat vilustuneet , kun ketään ei näy Kaislassa. Ette kai te oleta että jaksaisin edustaa visassa yksin Brandagambaa.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 24.11.)

Lähdenkin tästä tulemaan. Hyvä, että mainitsit. Oli päässyt vähän unohtumaan.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 24.11.)

(Muuten olisin tullut ensimmäistä kertaa, mutta jonottaminen tosiaan vei ääneni, ja olen niin räkäinen etten viitsi tulla. Tämän jälkeen yritän oikeasti! ;) )
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 24.11.)

Ei vilustusta mutta paha univaje (ja Doctor Who). Ehkä sit taas joskus :p
 
Ylös