Kuukausitapaamiset Tampereella joka kuukauden 3. perjantai

Ensi kerralla olisi siis vuorossa vierailu. Aiemmin oli puhetta Muumilaaksosta, onko kellään muita ehdotuksia?

Muumilaakso on lauantaisin avoinna klo 18 asti, pääsymaksu aikuisilta on 4 e ja opiskelijoilta 1 e. :)

Lisäinfoa: http://www.tampere.fi/muumi/
 
Taidemuseon Symbolismin lähteillä-näyttelystä oli kanssa puhetta, mutta se on tainnut päättyä jo.

Silmään osui fakta että Kalevala-korun 70v-juhlanäyttely rantautuu Siperiaan 14.4. Kiinnostaisiko ketään?
http://www.kalevalakoru.com/kk70v/ -> tapahtumat
http://www.tampere.fi/tr1/
 
Vierailu taitaa jäädä väliin kun mitään ei olla sovittu? Itse en tällä kertaa pääse paikalle ennen kuin puoli kuuden maissa. Mutta tilalla voisi pitää vaikka keskustelu/peli-illan?
 
Hei kaikki!
Ensi lauantaina siis Tampereen vika kuukausitapaaminen ennen kesälomaa. Samalla pidetään STS:n kevättapaaminen. Piknik oli suunnitelmana, mutta nyt säätiedotus taas muuttunut ja ennustus on sadetta ja 15 astetta lämmintä. Ilmeisesti siis turha pitää ulkoilmapiknikiä. ;)
 
Joo vähän heikolta näyttää sään suhteen, toivottavasti ennuste paranee vielä. Jos ei niin sitten pitää keksiä sisäaktiviteettia =/
 
Vaikka vielä onkin kesä, syksy lähestyy. Nyt on siis hyvä aika keskustella tampereen tapaamisista. Onko päivä hyvä? Onko paikka hyvä? ehdotuksia ohjelma-aiheiksi? Koska aloitetaan? Itse ehdotan syyskuuta, jolloin aloituksen kanssa on Tamfan ja syystapaaminen.
 
Hups, päälle vuosi kulunut. Aika kaivaa tapaamiset tomusta. Suunnitteilla on Seuran ja Konnun yhteiset kuukausitapaamiset. Onko kuukauden viimeinen lauantai hyvä päivä? Itse kyllä kannatan viikonloppua, jolloin myös ulkopaikkakuntalaisilla on mahdollisuus tulla. Nythän me ollaan tavattu lähes aina kahvilassa (Valossa). Myös paikkaa saa ehdottaa.

Mitäs vielä..Tekemistä saa ehdottaa.

Tapaamiset taas pystyyn! Näytetään hesalaisille mallia, ehkä seuraavat perässä ;)
 
Mietittiin tuossa Tampere-miitissä, että perjantai sopisi ainakin aktiiveille lauantaita paremmin. Ja sovimme ekaksi tapaamispäiväksi perjantaita 19.9. Olisko vaikka klo 18 sopiva aloitusaika? entäs paikka?
 
En ole Tamperelainen joten tuntuu vähän hölmöltä vastata tähän, mutta jos joskus eksyn Tampereelle niin juuri perjantaina sen mitä luultavimmin teen. Ja mielelläni joskus eksyisin Tampereelle näihin tapaamisiin.
 
Ei ollenkaan tyhmää, koska olisi mukavaa löytää sellainen päivä, joka sopisi niin tamperelaisille, kuin ulkopaikkakuntalaisille. Lauantai oli siitä huono, että se tavallaan sitoi koko viikonlopuksi, kun oli keskimmäisenä päivänä.
 
Täytyy myöntää, että perjantai voisi olla parempi kuin lauantai. Lauantaina ei välttämättä jaksa enää raahautua keskustaan, perjantaina taas töistä suoraan voi ehkä jaksaa jäädäkin.

Ei, en lupaa tulla, kunhan ajattelen ääneen.
 
Mic sanoi:
Mietittiin tuossa Tampere-miitissä, että perjantai sopisi ainakin aktiiveille lauantaita paremmin. Ja sovimme ekaksi tapaamispäiväksi perjantaita 19.9. Olisko vaikka klo 18 sopiva aloitusaika? entäs paikka?

En lupaa päästä paikalle, mutta jos pääsisin, niin minne ja mihin aikaan?
 
Kun ei ole kukaan ehdotellut mitään, niin sovitaan klo 18 ja Valossa.
 
Kaikki mukaan, myös minä olen paikalla kiusaamassa ihmisiä. Ja tuon
vieläpä ulkomaalaisvahvistuksen Kontua edustamaan.
 
Seuraavaa pukkaisi 17.10. Onko ehdotuksia mitä tehdään? Jutellaan vai mietitään jotain muutakin aktiviteettia?
 
Tulossa ollaan! Tänä perjantaina myös Valoviikkojen avajaiset - ilotulitus klo 20. Saatan mennä jopa kuvaamaan kun en ollut viime vuonna.
 
Se muuten tulee taas tämän viikon perjantaina (klo 18 Valossa).

Edit. OMG, muistin viimein päivittää ekan viestin!
 
Ylös