Kuukausitapaamiset Tampereella joka kuukauden 3. perjantai

Hei tälläinen olisi taas tällä viikolla. Onko porukkaa tulossa?
 
Muistin! Tämähän on huomenna! Joku muukin voisi yrittää muistaa joskus ;) Klo 18 Valossa siis.
 
Tälläinen olisi taas viikon päästä. Ketään valumassa paikalle?
 
Minä voisin ehkä (ehkä!) päästä hetkeksi paikalle. Mihin aikaan? Klo 18 taas?
 
Mihin asti meinaatte palloilla Valossa? Itse voisin päästä paikalle, mutta vasta yhdeksän maissa...
 
Minä varmaan häippään jo kello 19-19.30 tienoissa, perjantaina ei jaksa pitkään kaupungilla notkua. :)
 
Minä olen tulosso jokotai, eli joko huomenna Moreliin tai perjantaina kuukausitapaamiseen - molempiin en ehdi, enkä tiedä vielä kumman päivän olen Tampereella.
 
Minua on sittenkin turha odotella tänään; mahatauti ei ole vieläkään oikein ohi.
 
Sattuupa niin, että tällä kertaa kuukauden kolmas perjantai on samaan aikaan kuin miitti Vesilahdella. Siitä huolimatta ainakin Haltiamieli aikoo ilmestyä huomenna (tänään) kuudelta Valoon juomaan kaakaon. Jos paikalle ilmestyy juttuseuraa, sen parempi. :)
 
Heips, tällä viikolla on taas kuun kolmas perjantai ja kuukausitapaaminen Valossa kuudesta etäänpäin. Ainakin minä olen poikkeamassa sinne.
 
Kuinka pitkään kuukautistapaamiset yleensä kestää? (Kyllä, luen joka kerta topikin otsikon olevan Kuukautistapaamiset Tampereella) Voisin nimittäin ilmestyä töiden jälkeen eli noin vartin yli seitsemän paikalle, jos siellä vielä on väkeä kaakaon äärellä.
 
Eiköhän silloin vielä ole, jos porukkaa tulee. Laitan vaikka viestiä, jos ei ole enää siinä vaiheessa :)
 
Ylös