Kuukausitapaamiset Tampereella joka kuukauden 3. perjantai

Tulee taas, tällä kertaa minä en varmaan ehdi paikalle (tännekään :/)
 
Ilmestynen paikalle ja mukana todennäköisesti myös avec (jota ei saa säikyttää pois).
 
Säikähtääkö se jos mainitsee nimen Virve Rosti? :p (Kokeilisin asiaa muuten itse mutta satun lähtemään pois paikkakunnalta jo ylihuomenna.)
 
Ehkei paikalle ylipäänsä ilmaannu ketään joka voisi douvin avecia säikytellä. :p Minäkin lähden kohti vanhempainkotia jo perjantaina päivällä.
 
Ensi viikolla on muuten taas kuukausitapaaminen. Oma pääsemiseni on vielä epävarmaa. Selviää loppuviikosta.
 
Jeps, eli pääsen paikalle, tosin voi olla että hivenen myöhässä. Muita tulossa?
 
Ai niin, tälläinen olisi taas ensi viikon perjantaina!
 
Tällä kertaa kk-tapaaminen menee Konkari-miitin kanssa päällekkäin. Eli Valoon on tuskin ketään eksymässä :p
 
KK-tapaaminen on taas perjantaina. Nähdään Valossa tee-kupposen ääressä ja sitten siitä jatketaan badge-talkoisiin allekirjoittaneen luokse :)
 
On muuten taas ensi perjantaina. Voitaisiin miettiä syksyä ja jatkoa muutenkin :)
 
Aika ja paikka lienevät edelleen samat (ts. Valo kello 18?). Saatan raahata itseni paikalle hetkeksi, jos energiaa riittää.

Voisin mainostaa TamFania samalla... :)
 
Tulossa taas nyt perjantaina, ja ainakin minä tulossa kääntymään ja vaahtoamaan Oxonmootista. Haltin kanssa suunniteltiin, että käydään ostamassa Roomparty naposteltavat tämän jälkeen, joten ainakin niiden suunnittelua luvassa :)

Onko Nerwen tulossa? Tarvitsisin kalentereja keräilijöille ja kai niitä voisi ottaa mukaan Englantiinkin :)
 
Ehkä tulen, jos jaksan ja jos jokin vastustamaton voima (lue: ihqmussu) ei halua mieluummin olla kotona.
 
Joo hyvä kun muistutitte. Olen tulossa, tosin saatan olla vähän myöhässä. Tuon kalenterit.
 
Kuukausitapaamista ei varmaan huomenna ole, kun sitten on syystapaaminen seuraavana päivänä?

Muistakaahan tulla :)
 
Kuukausitapaaminen on taas tulossa ensi perjantaina. Muistakaahan tulla :)
 
Oho, siistiä :)

En siis pääsekään oikolukemaan tekstejäni läppäriltä samalla kun odotan Haltia, joka lupasi tulla seitsemäksi :p
 
Ylös