Kysy kärmesläiseltä mitä vain!

Kysyisin fanyelta joko hän mahdollisesti on lukenut A. S. Byattin Riivauksen, kuten Helnkilö alapuolellani-keskustelussa arveli. Koukkuunnuitko? Rakastutko tulisesti?
 
Nerwen sanoi:
Ja miten tämä projekti käytännön tasolla etenee, onko teillä jotain massoittain suoritettavia "suostutellaan vanhempia"-tapahtumia tiedossa vai...?

(Voin liittyä tukijäseneksi, jos se auttaa. ;))

Ainakin minun puolestani tukijäseneksi saa liittyä. Tapahtumia saattaa olla hivenen vaikea järjestää, koska taidamme tarvita lisää jäseniä semmoisen. Tällä hetkellä meitä on kaksi; yksi siellä Kajaanissa ja toinen täällä Jyväskylässä. :p

Círdan sanoi:
...johon kyllä kuuluu vanhempien suostuttelu kaiken muun ohella.

Mites olisi adressi :? :wink:
 
Pikku Myy sanoi:
Kysyisin fanyelta joko hän mahdollisesti on lukenut A. S. Byattin Riivauksen,

En ole vielä, kiitos muistutuksesta! Niin käsittämätöntä kuin se onkin, en ole käynyt kirjastossa kuukausiin. Märkään ja pimenevään syksyyn tarvittaisiin kyllä hieman romantiikkaa ja riivausta. Eli kirjastoon! :D
 
Pubvisailussa oli puhetta kirjastokorteista. Vehkalta oli niitä kuulemma kadonnut melkoinen määrä. Vehka, oikein olet tehnyt kirjastokorteillesi?
 
Tuota tuota...

Koko tarina alkoi, kun sain ensimmäiseni Juupajoelle 6-vuotiaana. Sama kortti kesti 9-vuotiaaseen asti - siinä vaiheessa se oli haljennut kahtia ja jouduin hankkimaan uuden. Niihin aikoihin sain myös ensimmäisen Orivedeltä. Tämä Juupajoen kortti taittui taskusta ja meni niin kiemuraiseksi, että viivakoodia oli vaikea lukea -> sain seuraavan Juupajoelle. Hämeenlinnaan hankin kortin, kun minulla oli siellä poikaystävä aikoinaan, ja kyseinen kortti putosi (*köhköh*) oksasilppuriin, kun suhteemme päättyi. Tykkäsin kuitenkin kuvasta, ja hankin toisen. Rovaniemelle sain yhden, kun perheemme lähti Lappiin, mutta sekin otti osumaa joskus ja hankin kaksoiskappaleen. Savonlinnaan minulla onkin vain yksi, vuodelta 2005, muistaakseni. Juupajoelle minulla oli yhdessä vaiheessa yksi toimiva ja yksi inaktivoitu kortti - kun meinasin katkaista sen inaktivoidun, katkaisin vahingossa toimivan -> piti taas hankkia uusi. Monasti olen käyttänyt kirjastokorttia kirjanmerkkinä, ne ovat jääneet sille tielleen... ja löytyneet vasta myöhemmin. Näin on käynyt ainakin neljästi.

Siinä oli joitakin kohtaloita. :p
 
O.o

Kysyn kärmesläiseltä: Vehka, miten sinulla on kirjastokortti Savonlinnaan? Millä suhteilla? Jos olet muka paikallisessa kirjastossa käynyt, et ole viitsinyt näköjään edes moikata... [22]
 
Once upon a time seurustelin punkaharjulaisen pojan kanssa ja silloin hankin kortin sinnekin. :p
 
Mitä Ereinion tekee työkseen? Olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa ja nyt on pakko kysyä. Mikäli arvasin oikein tulee tästä vielä jatkokysymys.
 
Círdan sanoi:
Mitä Ereinion tekee työkseen? Olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa ja nyt on pakko kysyä. Mikäli arvasin oikein tulee tästä vielä jatkokysymys.
Kuten profiilini mystinen tekstikin vihjaa, en juuri mitään, vaan saan opintotukea yliopistolla notkumisesta. Silloin tällöin teen kyllä freelancer-toimittajan hommia, mutta niistä ei kyllä niin paljon rahaa vielä irtoa, että voisin sanoa olevani journalisti.

Vastakysymys: Mitä Kirkku arveli minun tekevän? ;)
 
Unohdetaan koko juttu. Satuinpahan näkemään lähes identtisen version sinusta eräässä liikkessä; meinasin mennä juttelemaan, mutta (onneksi!) tulin kysymään täältä ensin. [25]
 
Heitto Dracaenan suuntaan:

Dracaena ilonaiheissa sanoi:
Microsoft Office Student and Home 2007! Ei tarvinnut odottaa viikkoa ja asennuskin onnistui hyvin! Dracaenan stoori here I come sekä avatarin tuunausta! Wehee

Miten joku Office liittyy avatarintuunaukseen? :urg: Olenko nyt missannut jonkun tosi hienon kuvankäsittelyohjelman vai tuunaako Dracaena wordillä avatariaan? :D
 
Olen tässä jo pitkään pohtinut, että mitä Verkkoyhdistys Kontu-paidan selkäpuolella olevassa tekstissä lukee. Voisiko joku ihana ja ystävällinen henkilö kertoa tämän asian minulle :D ? Jos kirjoitin tämän kysymyksen väärään paikkaan, niin pyydän anteeksi erehdystäni. Kiitos jo etukäteen! [10]
 
Kyllähän sitä toki saa täälläkin kysyä. Se löytyy Ehdota slogania/kuvaa yhdistykselle -topikista
Oletan että tarkoitat haltiekielistä tekstiä jossa lukee
Määrä Feanáron poikien / kuin Valacircan tähtien
Eli seitsemästä veljeksestä Tähtiä kuin otavassa poikia on Jukolassa tehty muunnos.
 
Pagba, sujuiko piin desimaalien opettelu hyvin? Vai onko projekti vielä kesken? Haluasin kernaasti tietää onnistuitko. :p
 
Sairastuin sopivasti lauantaina ja tehtävä unohtui. En ollut yrittänytkään opetella rimpsuani. Se oli helpompaa 20 vuotta sitten muistikurssilla :(
 
Jaamar, minkä rotuinen Eddie on? Olet sen ehkä kenties jossain viestissä saattanut mainita, mutten jaksa lähteä läpilukemaan tuhattakuuttasataa viestiä, kun voin kysyä tässä ja nyt ;)
 
Minä tiedän! Minä tiedän! Se on seropiterrieri! Ihqua tietää jotain tuollaista!

Oikeasti googletin hakusanoilla kontu, jaamar ja eddie. Hokasin tuossa joku päivä, että Google skannaa Konnun sisältöä ahkerasti ja sitä kautta parhaiten löytää vanhoja viestejä. Ja löytyihän se tieto.
 
No niin sitten. Seropiterrieri. En nyt kyllä osaa tältä istumalta sanoa, millainen se on ja Googlekin antaa varmaan kaikkia mahdollisia koirarotuja hakiessa, mutta jos se on terrieri... Ne ovat sitten söpöjä. Eli kiitos tästä. :grin:
 
Ei kestä eikä minullakaan ole mitään hajua koirasta; en ole nähnyt sitä virtuaalisesti enkä irl. Meillä oli lapsuudenkodissa sekarotuinen, joten en ole viitsinyt kiinnittää huomiota rotuihin. Koiraa ei ole hankinnassa vaikeahkon allergian vuoksi. Moikkaan niitä aina kun pystyn, vaikka joudunkin pesemään käteni heti kontaktin jälkeen. Jos koira nuolee kättäni, iholle nousee näppylöitä. Ja auta armias jos erehdyn pyyhkäisemään silmänurkkaani! Punoitus on ankara.

Minusta Jaamar saisi esitellä koiransa meille kunnolla kuvien kera.
 
Ylös