LOTR-sinfonia 1.-2.5. TRE - nyt jälkitunnelmat

Ravintolaan toki tulossa.

Minun luotani onnistunee myös majapaikka ainakin la-su yöksi kahdelle hengelle olohuoneen sohvapedistä sekä lisää lattialta jos tuo makuupussin & alustan (yhdelle lattianukkujalle löytyy tosin patja).

En asu keskustan lähellä joten bussilla pitää sitten kamoja raahata, ellei erikseen jotain sovita (eli siis että haen/vien autolla jostain).

Muoks. Incanus ja Jaamar varasivat sohvapaikat, eli lattialla on vielä tilaa
 
En ole tulossa itse sinfoniaan, kun olin vähän hidas ja lippujen hankinta jäi, mutta pyörin mieluusti muutoin mukana ainakin lauantaina. Saa lisätä listaan.

Ravintola Plevnaan ainakin oisin tulossa. :)

Meiltä löytyy myös majapaikka kahdelle, jos kestää olosuhteita. Yksiössä asuu jo valmiiksi kaksi ihmisotusta ja kaksi kissaa, joten tilaa ei ole järin paljon ja eläinpölyn määrä suuri. Vuodesohva / sänkypaikat. Kämppä on kävelyetäisyydellä keskustasta.
 
Mä en vielä ilmoita itseäni mihinkään, katsotaan mitä sovitte lauantaille ja miten omat aikataulut menee :) Sen verran tiedän, että Plevnaan ei olla tulossa vaan pyritään vielä illalla pääsemään takaisin Heltsinkiin.
 
Tosiaan, Haltinkin lattialta on tarjolla ihan ilmaista majoitustilaa. Yksi vieraspatja on tarjota ja yksi makuualusta, petivaatteita ei lainkaan. Kaikkiaan lattialle mahtuu makaamaan varmaan nelisen henkeä vielä vallan tilavasti, enemmänkin toki jos tarvetta on, mutta kun majapaikkavaihtoehtoja on runsaasti niin tuskin kukaan haluaa ihan sillinä suolassa maata. :)
 
En ole varsinaisesti piknik-ihmisiä... mutta jos siellä pärjää ilman taljoja ja ohjelma (mikä <i>ohjelma</i>?) on viihdyttävää niin sitä voi aina harkita.
 
Paulatha sanoi:
Kivaa kivaa, mutta haluan kysyä, että jos tavataan toisia kontulaisia, niin mistä erottaa? Puvuista? Onko edelleen tämä puku homma muuten kunnossa?
Itselläni on yösija ja näin. Olisin kiinnostunut ehkä tulemaan sinne kabinettitila panimoravintola Plevnasta, meitä tulisi sitten kaksi. Onko muuten kohteliasta tulla hobittikamat tai kaavut päällä noin hienoon paikkaan?

Plevnassa on ennenkin syöty siten, että on fantasiapuvut
päällä. Kävimme syömässä siellä Kuninkaan paluun
ensi-iltapäivänä ennen näytöstä, jolloin kaikki olivat jo
sonnustautuneet asuihinsa. En siis usko, että ainakaan
ravintolan puolelta olisi ongelmaa. Ja kontulaiset lienevät
tottuneet jo ihmisten tuijottamiseen muutenkin.
 
En oo kyllä sinfoniassa (vaikka eilen aloin jo harkita kun lauantai-iltaan saisi vielä lippuja), mutta oon kyllä Tompereella tuolloin. Niin että Plevnaan en ole tulossa, koska varmaan matkustelen jo kotio, mutta jos päiväsaikaan on häppeninkiä niin saattaisin tulla pistäytymään. Hyödyllinen ilmoitusasia, jeejee.
 
Itse olen tulossa sinfoniaan, mutta en varmaankaan jatkoille. Saa nyt nähdä. Ajattelin myös tylsästi pukeutua ihan tavallisesti (mitä se sitten tarkoittakaan), nyt ei oikein ole aikaa panostaa fantsuasuun.

Kyllä, olen vanha ja tylsä. :p
 
eowynofmay sanoi:
Laitoin ravintolalle kyselyä alaikäisten mukanaolosta illalla. Katsotaan mitä vastaavat...

Vanhempien kanssa pääsee, jos on etukäteen sovittu. Mutta vain ruokailemaan ja sitten pois. Mitäpä aikovat tehdä muut konserttiin tulevat alaikäiset? Kasvatanko lapsikatrastani (ikääni nähden voin ottaa vastuun useammastakin alaikäisestä :) vai mitäpä tekevät muut?
 
Tulen vain sinfoniaan, koska minulla mukana lauma perheenjäseniä ym. Meitä on yhteensä seitsemän henkeä, joista yksi on lapsi (13 v.). Lähdemme heti konsertin jälkeen takaisin kotiin.

Pukeudun tavallisiin vaatteisiin, kotiväki hermostuu muuten :roll:.
 
Tulossa sinfoniaan ja jatkoille ja tosiaan voin yövyttää ihmisiä. Ja en asu ihan keskustassa, joten otan mielellään ihmisiä, jotka ovat kanssa tulossa jatkoille ja voivat sitten tulla samaa matkaa :)

Sohva paikka mennyt jo Lehtokuusamalle. Vielä levitettävä kahden hengen vuodesohva ja makuurahi jäljellä (Ja tarvittaessa vielä lattiatilaa).
 
Eli ilmeisesti me äidin kanssa tullaan Tampereelle junalla lauantaina ja ollaan lähdössä pois jo sunnuntaina. Jokin ohjelma voisi olla kivaa, jos mahdollista, niin ehkä silloin lauantaina? *toiveikas* Mutta kaikki aikataulut sun muut ovat omalta osaltani täysin auki, eli minulla ei ole mitään tietoa omasta saapumisajastani yms. Olen ollut liian pitkään poissa koneelta, en osaa enää kirjoittaa asiaani... :p Olen tulossa paikalle normivaatteissa, koska sinfoniaa varten varautuminen jäi sattuneista syistä hieman vähälle.
 
Nonni. En pääse minnekään milloinkaan; koska äiti osaa olla niin utumnosta, että on keksinyt taas joitain monimutkaisia suunnitelmia. Jos douv tai joku muu ei järkkää kotonaan jotain, en pääse lainkaan jatkoille.

Minua ei ole pitkiin aikoihin ärsyttänyt näin hirveästi. :just:
 
Minulla on samoihin aikoihin Tuokion kevätmiitti, mutta toisaalta Plevnan jatkot kiinnostaisivat - niin että lyöttäydyn varmaan illaksi seuraan, vaikka päivällä minua ei niin paljoa tulekaan näkymään. :) Leffavaatetuksesta sen verran, että varmaan vähän arkaaisemmin pukeudun kuin yleensä, mutta en ryhdy fantasiavarustusta loihtimaan kiireen keskellä.
 
Mie vanhempien kanssa meen Tampereelle autolla ja ei vissiin jäädä mihinkään yöksi vaan matkataan suoraan sitten kotiin. ja tuosta vaatetuksesta, mie laitan ihan vaan normi vaatteet päälle. :)
 
Olen tulossa silloin lauantain konserttiin, Curufair ei ole vielä päättänyt että tuleeko se käväisemään silloin Englannista vai ei, joten yöpymis- ynnä muut suunnitelmat ovat hieman avoimia. Jonnekin tulen moikkaamaan teitä joka tapauksessa, ravintolajatkotkin kiinnostaisi.
 
Kysyn näin virallisesti: olisiko joku halukas järjestämään sima-jatkot? Kaikki alaikäiset eivät saa lupaa lähteä ravintolaan edes minun turvallisessa superäiti-huomassani. Ja joka tapauksessa ravintola ottaisi meidät vastaan sillä mielellä, että poistuisimme mahdollisimman nopeasti syömisen jälkeen.

Mutta en halua riistää keneltäkään ravintolailtaa hyvässä seurassa! Toivon siis, ettei kukaan "uhraudu" simajatkojen puolesta...

Puistomiitistä olisimme kiinnostuneita, tosin sillä varauksella, että saapumisaika ja -tapa on vielä hämärän peitossa. Täällä loistavien yhteyksien ihmemaassa bussi saapuu juna-asemalle 10 min junan lähdön jälkeen (suunnilleen ainoa yhteys)... Lähdemme ehkä sitten kuitenkin omalla autolla, vaikka ajomatka Tampereelle on tylsääkin tylsempi. Jos muuten otamme auton, niin mukaan on mahdollista tulla välillä Kouvola-Lahti-Tampere.
 
Minäkin olen tulossa lauantaina konserttiin ja sen jälkeen ravintolaan, mutta minulla on hankaluuksia päättää mitä laittaa päälle viitan lisäksi. :)
 
eowynofmay sanoi:
Kysyn näin virallisesti: olisiko joku halukas järjestämään sima-jatkot? Kaikki alaikäiset eivät saa lupaa lähteä ravintolaan edes minun turvallisessa superäiti-huomassani.

Pitkällisen pohtimisen jälkeen päätin, ettei ole uhraus pitää simajatkot. Eli kaikki alaikäiset kontulaiset ja täysi-ikäisetkin, jos eivät jostain syystä halua Plevnaan, tervetuloa minun luokseni. Asun noin 2 kilometrin päässä Tampere-talosta, rauhaisassa Rauhaniemessä.

Ilmotelkaa vaikka yksäreillä tulostanne, niin osaan arvioida väkimäärää. Ideoidaan ehkä erillisessä topikissa sitten ruokalistaa? Vohveleita aion ainakin paistaa ja simaa teen vapuksi nelisen litraa, sitä on tarjolla jos jää jäljelle. Jos tulee kovin suuret kestit, vierailta peritään parin euron raaka-ainemaksut.

Mutta haluan sitten päivä-piknik-mikäonkaan-miitissä nähdä mahdollisimman paljon kontulaisia, varsinkin ei-tamperelaisia, joita näkee harvemmin!
 
Eli siis. Minä pääsen noille simajatkoille vain, jos joku pystyisi heittämään minut sen jälkeen Tampereen rautatieasemalle.
 
Ylös