LOTR-sinfonia 1.-2.5. TRE - nyt jälkitunnelmat

Cirindë sanoi:
Eli siis. Minä pääsen noille simajatkoille vain, jos joku pystyisi heittämään minut sen jälkeen Tampereen rautatieasemalle.
Rautatieasemalle on simajatkopaikalta pauttiarallaa puolentoista kilometrin kävelymatka, joten kyllä siitä autokyydittäkin selviää. Oppaan saattaa toki silti tarvita, jos on kovin eksyväistä sorttia. :)
 
Haltiamieli sanoi:
Oppaan saattaa toki silti tarvita, jos on kovin eksyväistä sorttia. :)

Käveleminen käy paremmin kuin hyvin. Ja kyllä, minua ei kannata päästää hortoilemaan yksin Tampereelle, joten opas olisi hyvä idea. :)
 
Cirindë, tervetuloa.

Simajatkoille tällä hetkellä ilmottautuneena (sinun lisäksesi)Jasdril, Cirdan, May, Aule, sekä todennäköisesti myös Freyja.

Uskallan jättää vieraat keskenään ja lähteä saattamaan sinua asemalle. :p
 
Juu, olen tulossa, ja minulla on ongelma. Minun pitäisi olla 3.5. Kouvolassa suht. aamusta, eli mielenkiinnolla nyt mietin

a) Mihin menen yöksi jos jään Tampereelle? (Jään yöksi, koska ei mene junia klo. 19.15 jälkeen Kouvolaan. Vain Lahteen 23.02, ja veikkaan, etten siihen kerkeä.)
b) Millä tulen Tampereelle Lauantaina? Tod.näk. joudun tulemaan junalla, joten en tiedä minne menen, kun saavun Tampereelle.
c) Mikäli jään, tulisin mieluusti syömään illalla.

Eli siis.. kuten huomaatte, aikataulutukseni on mennyt aivan pieleen ja olen pienoisessa pinteessä, kun en osaa sanoa mitään. Eli ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Ihan nyt alkuun, niin olisiko sillä mitään lisäarvoa konnun pee-är-toiminnan kannalta jos roudaisin sen haltiahaarniskani sinne esittelypöydän oheen ihmeteltäväksi. En todellakaan lupaa asian suhteen mitään, mutta se saattaisi olla mahdollista kun selvitän ruokakuntamme logistiset mahdollisuudet.

Onko kaikki jotka eivät erikseen ole ilmoittautuneet tulevansa normaalina itsenään, pukeutumassa fantasia-asuihin? Itse vielä epäröin.

Minä ja parempi puoliskoni olisimme mielellämme tulossa Plevnaan.
 
Eli siis, tulen junalla Treelle, haluaako joku tulla vastaan?

Lähden Treelta silloin illalla 23.03 junalla pois, jos joku haluaa minua tulla saattamaan, niin olisin kiitollinen (tunnen todella vähän Tretta). Onko sieltä muuten pitkäkin matka juna-asemalle? :)

Eli siis ajan yötämyöten Lahdesta Kouvolaan, mutta se riski on otettava :)

Ja minä ainakin pukeudun edes jotenkin fantasia-aiheisesti.
 
Henane, Tampereen rautatieasema on erittäin keskustassa, ja Ravintola Plevnastakin sinne on yksinkertaista kävellä, matkaa kilometri. Tampereella pärjää kun tietää Hämeenkadun ja osaa kävellä sitä edestakaisin. :) Mutta toki pidetään huolta siitä ettei kukaan eksy kaupungin sisäisillä matkoilla.
 
Matka ei ole pitkä eikä sen pitäisi olla hankalakaan. Olen itse mahdollisesti kävelemässä saman reitin sunnuntaina. En osaa suoralta kädeltä sanoa miten reitti kulkee, mutta paikanpäällä uskon osaavani kulkea. Tosin itseni tuntien en tuohon aikaan illasta tee enää mitään muuta kuin istun ja haukottelen puoliunessa. Plevnaan ilmeisesti tulossa, mutta hyvää ja pirteää seuraa en itsestäni uskalla luvata. Lohikäärmeet ovat väsyneenä kärttyisenpuoleisia.
Hobittiasu on kasassa. Pitäisi vain päättä normikengät vai hobittityylisempi ratkaisu joka lyö kyllä aika yli. Ja siistimmät housut vai hobittityylisemmät housut. Mutta näitä ehtii onneksi vielä miettiä viikolla. Tai vaikka perjantainakin. (Hobitiksi pukeutuva lohikäärme, kaikkea sitä kuuleekin.)

Minä en näkisin haarniskaa huonona juttuna. Se voisi ainakin herättää ihmisten kiinnostusta ja tuoda väkeä pöydän ympärille pyörimään.
 
Kiitos Minyaleiel :) Pyrin selailemaan karttaa vielä muutamat kerrat ennen kuin saavun Tampereelle :)
 
Itse olen varmaankin tulossa haltiatamineissa, olettaen että saan vähän fiksailtua pari vuotta kaapissa lojunutta pukua.

Yksinkertaistaen reitti Rautatieasema - Plevna kulkee näin: suoraan rautatieasemalta Hämeenkatua (se iso katu jonka varrella kaikki isot kaupat on) Keskustorille (iso aukea oikealla puolella tietä, aikalailla heti Tammerkosken ylittämisen jälkeen). Keskustorilla käännetään nokka pohjoiseen (= 90 astetta oikeaan) ja kävellään koko suuren aukion yli. Edessä on portti Finlaysonin alueelle. Käytä liikennevaloja, astu portista ja heti vasemmalla puolella on Panimoravintola Plevna. Toiseen suuntaan kuljetaan reitti käänteisenä. :)

Olisiko ihmisillä kiinnostusta päiväpiknikkiin lauantaina, olettaen ja toivoen että sää on kaunis? Jos niin mikä aika olisi sopiva? Suurin osa on kai menossa sinfonian iltanäytökseen, jolloin ehdottaisin esim. klo 14.00. Päivänäytöksen kävijöille tuo on tietysti huono aika, mutta jos miitin aloittaa myöhemmin, jää aika ennen iltanäytöstä aika lyhyeksi. Ja aikaisemmin.. no ehkä jotkut meistä osaavat herätä aikaisin viikonloppunakin. :p Päivänäytökseen menijät voivat toki tulla sinfoniansa jälkeen tapaamaan muita ja syömään piknikin rippeitä, jos näiden hobittien jälkeen mitään on enää jäljellä. :grin:

Irc-keskustelun pohjalta ehdotan:<b> Piknik-miitti Sorsapuistossa klo 14.00 alkaen. Seurapelejä ja muuta ohjelmaa, ruokaa nyyttärityyliin ja vilttejä istuinalustoiksi kaivataan mukaan!</b>
 
No niin, viikonlopun ohjelmahan alkaa näyttämään varsin mukavalta. :) Vielä tiedustelisin, onko perjantai-illalle mitään tilausta, muutama kontulainen on kuitenkin silloin jo paikalla?

Lauantai-illalle toivoisin paria vapaaehtoista pöytämme taakse. Olisi meinaan kiva jos me sitä koko viikonlopun muuten päivystäneet saisimme nauttia omasta sinfonia-vuorostamme ihan rauhassa hätiköimättä pöydän ja salin väliä.

Koitan käydä kaikki viestit läpi huomenna ja katsoa majoitustilanteen jokaisen osalta. Tein myös kartan josta näette keskustan kohteet - sanokaa jos kaipaatte siihen vielä jonkin muun paikan koordinaatteja niin lisään.
 
Filharmonian suunnasta mainostivat, että lauantain päivänäytöksestä olisi vapautunut (joitakin?) varsin hyviä paikkoja tänään aamupäivällä. Jos siis joltakulta vielä lippu puuttuu mutta haluja olisi, niin kannattaa kokeilla.
 
Mitä piknikkiin tulee, niin irkkipuheideni pohjalta olen luvannut tuoda kaksi vilttiä (jollei muistini petä niin ei ne ihan minivilttejä ole), ja nyyttärituomisina tuon tomaattipuusteja (=sämpylöitä joissa on juustoa ja aurinkokuivattua tomaattia, oma vika jos ei tykkää, ei sisällä lihaa eli jonkun sortin kasvisvaliotkin voi niitä syödä jos maitotuotteita kestää). Onko kukaan tuomassa vappumunkkeja? :p
Simajatkoille osallistun, sinne olen luvannut tuoda Trivial Pursuitin perheversion. Jään douvin luokse myös kuorsailemaan yön ajaksi.
 
Isä pistää kapuloita rattaisiin sinfonian jälkeisiä simajatkoja kohtaan. Sanoo ettei tahdo päästää minua, koska olen vielä liian nuori ja pelkää että jotain sattuu.
Ei kovin kivaa, kun ei luoteta ihmisiin. -.- En kuitenkaan vielä peru tuloani, katsotaan nyt.
 
Cirindë, jospa huoltajasi juttelisi douvin kanssa - se voisi auttaa? Ymmärrän ihan hyvin vanhempia joiden mielestä illanvietto nettituttujen kanssa kuulostaa epäilyttävältä. Asiaa auttaa usein se, että pääsee hieman varmistamaan minkälaisen tyypin luokse jälkikasvu on menossa.

Koitin päivittää nimilistaa sen mukaan miten majoitustarpeita on ilmoitettu. Muutaman nimen takana on vielä kysymysmerkki kun en tiedä oletteko sopineet keskenänne jotain. <b>Jos listassa ei ole sinulle vielä majoituspaikkaa ja sellaista tarvitset ILMOITA SIITÄ NYT, kiitos.</b>
 
Kiitos vinkistä, olen pääsemässä nyt varmuudella mukaan simajatkoille. ^__^ Eväsretkestä en tiedä vielä, riippuu siitä kuinka junia kulkee lauantaina.
 
Minä olen tulossa lauantain konserttiin TSH-pakkomielteisen äitini kanssa, mutta koska minulla on täällä Helsingissä nämä vasta saapuneet kissanpojat, piknikit ja jatkot ovat poissuljettuja ja lähden heti iltajunalla takaisin. Minua saa kuitenkin moikkailla pitkin iltaa, jos sattuu näkemään punahiuspehkoisen tytön. :)
 
Otamme (May & Aulë) Henanen mukaamme tullessamme ja olen kallistumassa siihen suuntaan, että veisimme Henanen myös takaisinpäin. Näin ollen emme tarvitse majapaikkaa, kun ajelemme läpi öisen Suomen...
 
Henane siis Mayn ja Aulën kyydissä ja tulen kun hekin tulevat ja lähden ehkäpä silloin kun hekin lähtevät :) (Kiitos May :D)

Eli en tarvitse yöpaikkaa :)
 
Ylös