LOTR-sinfonia 1.-2.5. TRE - nyt jälkitunnelmat

Hep, multa puuttuu vielä yöpaikka :) Muuta väliä ei ole kuin se, ettei Plevnan jälkeen tarvitse yksin lähteä kaupungille harhailemaan kun en saletisti osaa liikkua Tampereella yhtään mihinkään.
 
Irccikeskustelun perusteella majoitin sinut Micille. Pitäisiköhän Plevnan päälukua laskea - ja sinne muuten kannattanee ilmoittaa viivästymisestämme nyt kun aikataulu onkin puoli tuntia odotettua pidempi. Oletan että Incanus hoitaa tämän kun on sinne päin kontaktissa ollut?
 
Juu hoidan, kunhan saan edes alustavan pääluvun. Potkikaa vaikka
puhelimitse, että olenko muistanut hoitaa, unohdan helposti
ja energiataso on 0.
 
Plevna-lista näyttäisi just nyt käsittääkseni tältä (in no particular order):
Incánus
Mic
Steelsheen
Miccoh
Nerwen
Haltiamieli
Aada
Lehtokuusama
Nova
Minyaleiel
Penegrine
Vehka
Gilan
Lathron + avec
Henane?
Jaamar
Shetai
Sirilwen
Constantine?
 
En tiedä Plevnan tiloista - wait for it - <i>mitään</i>, joten 19 miinus 1+ ihmisen kanssa sinne ahtautuminen jää arvatenkin nähtäväksi. :roll: Mikäli en astele aamulla jonnekin muualle (tosin kieltämättä huonommin Tolkien-painotteiseen paikkaan), oma ohjelmani alkaa piknikin tienoilla ja jatkuu siitä sitten minne tuuli, tuuli kuljettaa... ja minne nenä näyttää. Kuten aina vain entistä paremmin.

Hyödyttipä se sitten tai ei, niin suosittelen samaan hengenvetoon oma-aloitteisuutta myös kaikille niille topikin randomeille lukijoille, jotka todennäköisesti ovat vapunaikaan vaarassa jäädä oletusarvoisesti pimeisiin ja tuttuihin sisäkoloihinsa maleksimaan! ... Känniurpottomiakin paikkoja löytää usein ihmeesti se, joka sellaisia haluaa löytää. So GET OUT THERE.
 
Tulemiseni Plevnaan on periaatteessa Mayn päätettävissä, koska hänen kyydillä ilmeisesti nyt olen lähdössä poiskin.

Eli periaatteessa olen listalla, mikäli May ja Aulë on menossa käymään douvilla, mutta mikäli toisin päättävät, niin en tule. Olen vähän on/off tällä hetkellä, kun en ole aivan 100% varma :urg:
 
Henane sanoi:
Tulemiseni Plevnaan on periaatteessa Mayn päätettävissä, koska hänen kyydillä ilmeisesti nyt olen lähdössä poiskin.

Eli periaatteessa olen listalla, mikäli May ja Aulë on menossa käymään douvilla, mutta mikäli toisin päättävät, niin en tule. Olen vähän on/off tällä hetkellä, kun en ole aivan 100% varma :urg:

Sellainen puhe oli, että jatkoille lähdettäisiin Douvin luo, joten Henanekin pääsisi Plevnaan. Yksi mutta matkassa on nyt tautitilanteemme. Meillä on ollut viikonloppuna ja alkuviikosta oksentavia. Minä olen joka tapauksessa pystyvä matkustamaan (olin kipeä viime lauantaina). Ja jos tauti on nyt rauhoittunut, niin myös Aulë on selvillä vesillä. Jos taas... no, sitten tilanne katsotaan erikseen.
 
Plevnasta on tilaa varattu 25:lle ihmiselle, joten ihan hyvin vielä muutama kontulainen mahtuu joukkoon mukaan. :)

Valmistelut ovat loppusuoralla ja mahanpohjassa kutkuttaa mukavasti. Seuraavaksi kiinnitän sinfonia-julisteen oveen. Tästä tulee hieno viikonloppu! :)
 
Olen mahdollisesti tulossa mukaan piknikille. Syödäänkö minut jos tuon mukanani epäkontulaisen (=äitini)?
 
Näillä näkymin en ole tulossa Plevnaan; sen sijaan Curufairin ja minut voi mahdollisesti bongata piknikiltä tai jostain sieltä, jossain vaiheessa.
 
Cirindë sanoi:
Olen mahdollisesti tulossa mukaan piknikille. Syödäänkö minut jos tuon mukanani epäkontulaisen (=äitini)?

Eiköhän sama päde kuin Círdanin jatkoilletuontiin, grillataan hiljaisella lohikäärmeen tulella ;) Tietysti riippuu miten suuret lepytyslahjat tuot...
 
Kun kerran miitteihin raahattuja ei-kontulaisia lapsiakaan ei grillata, niin miksi sitten äidit grillattaisiin?
 
Ketään kontulaista ei grillata eikä edes perheenjäseniä hiillosteta. Kenenkään päällä ei myöskään istuta, eikä heitä sidota säkkiin. Jätämme moiset toiminnot Viljamin, Bertin ja Tomin ruokalistalle.

Siihen on hyvä varautua, että jos ei ole isointa osaa porukasta koskaan tuntenut niin nykäisee kilteimmän näköistä hihasta ja sanoo "moi oon x" ennen kuin majoittuu paikoilleen pöydän ääreen tai nurmikolle. :)
 
Munkin nimen voi muuten lisätä tohon ensimmäisen viestin listaan :)

Oon menossa tohon 1.5 olevaan esitykseen ja onneks asun sen verran lähellä et pääsen sit kotiin nukkumaan :D
 
Cirindë sanoi:
Olen mahdollisesti tulossa mukaan piknikille. Syödäänkö minut jos tuon mukanani epäkontulaisen (=äitini)?

Mainitsen vaan, että äidillesi löytyy myös ikäistään seuraa eli mukana on muitakin äiti-lapsi-pareja. No, tai ainakin yksi ;D.
 
Tuleeko huomenna eli perjantaina olemaan mitään kontulaistoimintaa ennen sinfoniaa? En saata taata, että itse pääsisin/ehtisin, mutta mahdollisen vapaa-ajan varalle. ;) Ja onhan tuona päivänä muitakin kontulaisia kaupungissa!
 
Kannatan myöskin jonkinlaista perjantaitoimintaa. Jos keksitään jokin hyvä paikka ja kellonaika, niin voin yrittää herätä sopivaan aikaan lähtevään junaan.
 
En uskalla luvata kummoisia, mutta en yhtään ihmettele jos perjantai-illan pöytää päivystäneet istahtavat limulle jonnekin illan päätteeksi. Jos on kaupungissa niin toki saa liittyä seuraan. :) Aika vaan jää nähtäväksi ja paikka varmaan päätetään silloin vasta myös. Tai sitten te jotka ette ole päivystämässä voitte sopia keskenänne jotain miitinkiä. ;)
 
Ylös