LotRO - The Lord of the Rings Online

Joo,tässä näkyy jo useampi kiinnostunut olevan ainakin mitä olen pelissä kysellyt. Minusta suomenkielinen nimi olisi hyvä ratkaisu,noita englanninkielisiä tuolla kyllä riittää..ei tietty ollenkaan pois suljettu vaihtoehto ole sekään.

Valintakriteereinä nyt ainakin pitäisin asiallisuutta ensimmäisenä. Jos on mukavia kavereita ilman mitään käytösongelmia ja on halukas liittymään niin mikäs siinä,vaikka ei suomalainen olisikaan.

Lähinnä mukavaa yhdessäoloa,pelaamista ja aloittelijoiden neuvomista pitäisin nyt kinin päätarkoituksina aluksi : >

Nimiehdotuksia? Saisin tänään jo kinin pystyyn.
 
Kannatan Argetlamin ajatusta sen vähän perusteella mitä asiasta tiedän. Voiko muuten yksi pelaaja laittaa monta hahmoa samaan kiniin? Ilmeisesti se kahdeksan jäsenmäärä lasketaan tilien mukaan, ei hahmojen?

Tulkoon uuden kinshipin nimeksi Koalan Koura. :p
 
Koalan kourahan olisi epic nimi ; >

Itse en tuosta rajasta paljoakaan tiedä,onko sellaista edes olemassa. Ja kyllä,kinissä voi olla useammallakin hahmolla: Legends of moriassa yleensä otettiinkin näitä kakkos ja kolmosaccountteja mukaan ihan mielellään,en sitten tiedä mitä he siitä hyötyivät.

Mutta hyvä että sinäkin kiinnostuit,tällä hetkellä mukaan on tulossa itseni lisäksi kolme ihmistä siis. Ensin ajattelin että pidettäisiin kini ihan käärmeen ihmisten kesken kun täällä on niin mukavaa porukkaa pääosin,mutta epäilenpä saadaanko edes tuota 8 ihmisen rajaa täytettyä : >

Itse olen nyt joulun alla vähän epäaktiivinen kun on muuta hommaa paljonkin (varmaan aivan ymmärrettävää? ) mutta eiköhän vuodenvaihteen jälkeen ala aktiivinen pelaaminen taas. Levelaaminen kiihtyy huomattavasti kun pääsen taas skirmishejä pelaamaan : >
 
LOTRO on jäämässä muutamaksi kuukaudeksi tauolle, kun eräs nettituttu onnistui houkuttamaan takaisin Star Trek Onlineen. Mutta jos kontulaisten sukukunta saadaan kasaan ennen kuin tili sulkeutuu, voisin liittää hobittivoroni joukkoon.

Tiedä vaikka intoutuisin jäämään, minut on tunnetusti helppo ylipuhua.
 
Tervetuloa vain!

Kinille pitäisi keksiä sopiva nimi niin saataisiin perustetuksi mahdollisimman nopeasti. Mitä enemmän jäseniä saadaan täältä mukaan,sen parempi : >

Taidanpa itse suunnata peliin nyt (hahmoni on clevyan),moikatkaa jos satutaan olemaan samaan aikaan onlinessa.

E: lähden päiväksi joululomille niin että tuo kinship voi odottaa sen aikaa : >
 
Seikkailua kohti

Olen lähdössä tänään illalla tai iltapäivällä joululomalle Rivendeliin. Kiinnostaisiko ketään muuta Briin alueella olevaa tulla mukaan?

Kävin eilen jo Trollshawseilla(en muista suomennosta) tutkimassa maastoa joten eksymisestä ei pitäisi olla pelkoa.(En tosin mennyt Rivendeliin asti)Mukaan kannattaa ottaa lääkkeitä, aseita ja ruokaa.

Hahmoni nimi on siis Giloiren ja jos olet tulossa mukaan niin ilmoita siitä minulle täällä Lohikäärmeessä.

Varautukaa myös taistelemaan, koska matkalla vastaamme tulee kaikenlaista linnuista peikkoihin. :grin:
 
VOisihan sitä mukaan tulla : > Mutta taisteleminen kannattaa jättää sikseen,korpi on täynnä karhuja,peikkoja ja hirviä joille me ei kyllä saada mitään. Kannattaisin juoksemista,alue on vielä melko iso ennenkuin päästään rivendelliin tai edes kahlaamoille.
 
Alle kolmekymmentä levelisenä ei Peikkokorpeen (Trollshaws) ole asiaa, ellei mukana ole jotain suurempitasoista pelaajaa. Pelkkä juokseminenkaan ei aina auta, sillä peikot heittelevät kiviä ja osuvat pirun tarkasti. LotroWikin mukaan Trollshaws alueen peikot ovat 49 tasoisia pahimmillaan. Mukaan mahtuu myös angmarilaisia vakoojia (lvl 50).
Myös alueen peurat jotka tunnetaan nimellä "Glen-Buck" ovat poikkeuksellisesti agressiivisia ja lvl 44.

Toki Peikkokorven läpi on turvallisiakin reittejä jotka ainakin Argetlam tuntee?

Sanottakoon vielä, että ilmaispelaajalle Rivedellissä ei ole mitään. Ilmaispelaajille se on vain nähtävyys. Itse en sieltä muuta hyödyllistä löytänyt kuin hienon outfitin.
 
Yksi yritys päästä Rivendeliin on epäonnistunut. Olimme "yhden kukkulan takana rivendelistä. Olimme juosseet ties kuinka kauan niitä karhuja ja muita olentoja pakoon, mutta lopulta ne saivat minut kiinni(hidas kun olin) ja voittivat. Huomenna yritän uudestaan.

Edit: Eipä niihin peikkoihinkaan törmätty kuin kaksi kertaa. Eivätkä ne huomanneet meitä kun kiersimme ne kaukaa. Karhut ne aiheuttivat enemmän ongelmia, koska niitä oli niin paljon. Katsoin kun Clevyan(Argetlam) juoksi karhua pakoon ja yllättäen huomaan että ympärilläni niitä on kolme :ouch:
 
Harmi etten ehtinyt mukaan. Olisin todennäköisesti ollut hyödyllinen, jos teille olisi kelvannut 33 leveline ukko. Mitä reittiä oikein menitte, kun peikkoja näitte. Itse kun menin toissa päivänä Rivendelliin en nähnyt yhtään peikkoa, ainoastaan karhuja ja muita eläimiä, joista pahin oli 39 levelinen karhu
 
Olen itse huomannut että elukoita on,hullua kyllä huomattavasti vähemmän (tietyn pisteen jälkeen) siellä metikössä ja suurin osa tuntuu keskittyvän siihen tien ympärille.

Kun tarpeeksi rauhassa menee niin kyllä siitä pitäisi ohi päästä,itse olin 16 levelinen kun pääsin ensimmäisen kerran rivendelliin. Olisi toisaalta hyvä olla vähän suurempitasoinenkin kaveri mukana niin ei tarvistsisi kiirehtiä niin paljoa.
 
Jos siirryttäisiin taas tuohon kinin suunnitteluun:

Ehdottaisin, että tekisimme tänne oman keskustelun tuon kinin suunnittelulle jossa voitaisiin ainakin vatvoa nimi- ja jäsenyysasiat läpi.

Myöskin kinship house olisi hieno, tosin sen ylläpito maksaa mansikoita. Raha on varsinkin matalatasoisilla pelaajilla vielä tiukassa, mutta kenties isompitasoiset voivat tehdä lahjoituksia kinin yhteiseksi hyväksi? Kinship housessa voitaisiin ainakin järjestää miitit ja suunnitella mahdolliset roolipelisessiot.
 
Hyvä ajatus. Aloitan tekemään ketjua heti.

Tuosta kinship housesta: kyseinen rakennus maksaa 19 kultakolikkoa,ja f2p pystyy kerralla kantamaan vain yhtä. Ylläpito ei ole ostamisen jälkeen hankala juttu (n.500s viikossa/kuukaudessa),mutta tuon pystyy kuka tahansa kiniläinen maksamaan.
 
Jutelkaapa noi kinship-jutut mielummin yksäreillä, ainakin kunnes saatte juuri nuo nimi/sääntöjutut viilailtua kuntoon (eikä tule samalle pelille montaa ketjua). Kyse on kuitenkin siinä vaiheessa vielä aika pienen porukan säädöstä. Sitten kun saatte ne sovittua, sopii toki tulla tännekin kertomaan. OK? :)
 
Ah,juuri sain ketjun pystyyn : F Noh,kaippa näitä kuuluisikin keskustella jossain muualla, Poista jos siltä tuntuu : > Ehkäpä siirrytään noihin yksäreihin/jonkunlaiseen chatkeskusteluun jos löytyy tarvittavat ohjelmat.

E: Kävin siis tosiaan hakemassa tarvittavat paperit tuota kinin perustamista varten tänään,ja homma olisi siis nimeä vaille valmis: >
 
Hyvä on Ksu.
Sopikaamme siis näin: jos joku on kiinnostunut kinistä tai haluaa ehdotaa kinille nimeä, ainakin minulle ja Argetlamille saa laittaa yksäriä.

Myöskin meseosoitteita saa heitellä ja niitä lisäilen kunhan ehdin.
Jos laitatte meseosoitteen niin laittakaapa vielä hahmonne nimi perään viestiin. ^^
 
Laurelin-serverille on perustettu kinship nimeltä Iltaruskon vartijat. Kiitokset Argetlamille ja Sarethille aktiivisuudesta! :) Nyt tarvittaisiin sitten riittävä määrä jäseniä, jotta kinship saadaan pysymään kasassa. Tässä on hyvä hetki kirjautua Lord of the Rings Onlinen käyttäjäksi ja lähteä tutustumaan yhteen Tolkienin maailman adaptaatioon - ja Iltaruskon vartijat auttavat varmasti mielellään tulokkaita.
 
Miitti

Voisimme pitää Konnun väen sisäisen tapaamisen, kun ei ole pitkään aikaan kaikki tavattu samassa paikassa samaan aikaan. Mielestäni hyviä paikkoja ovat mm. Konnun Vihreä lohikäärme, Vanha Halavaukko Vanhassa Metsässä, Kointähden aikaisempi ehdotus eli Amon Sul(Viimapää) Yksinäisillä mailla ja Hylätty Majatalo Yksinäisillä Mailla.
 
Kointähti sanoi:
Laurelin-serverille on perustettu kinship nimeltä Iltaruskon vartijat. Kiitokset Argetlamille ja Sarethille aktiivisuudesta! :) Nyt tarvittaisiin sitten riittävä määrä jäseniä, jotta kinship saadaan pysymään kasassa. Tässä on hyvä hetki kirjautua Lord of the Rings Onlinen käyttäjäksi ja lähteä tutustumaan yhteen Tolkienin maailman adaptaatioon - ja Iltaruskon vartijat auttavat varmasti mielellään tulokkaita.

Todentotta. Moni aloittelija (ja jopa kokeneempi konkari) on nyt valinnut Iltaruskon Vartijat kinshipikseen. Juttu on ottanut hyvin tuulta purjeisiin ja jäsenmäärä on noussut huimasti. Kiniä johtavat tämän foorumin käyttäjät.

Ja mitä shooterrickin ehdotukseen miitistä tulisi, ilmoitelkaa tänne aika ja paikka niin yritän olla sopimatta mitään siksi illaksi ;)
 
Minusta Hylätty majatalo kuulostaisi hyvältä tapaamiseen..en tiedä?

Tosiaan kinship on lähtenyt hyvin pyörimään ja jäseniäkin tulee koko ajan lisää. Itse pystyn parin levelin päästä tekemään instanceja,joten niihin ainakin valkkaan porukkaa kinin sisältä niin saadaan sellaistakin toimintaa sinne : >
 
Ylös