Lukio

Mukavasti vastauksia, kiitos näistä! Itsehän nyt näin yön yli nukuttuani päätin sitten kuitenkin ilmoittautua. Istun vaikka sitten jossain nurkassa kavereideni kanssa ja pelaan korttia kun muut sekoilevat kännissä ties missä. Ja onhan se kuitenkin kiva, kun pääsee Tukholmaan päiväseltään käymään.
 
Itse menin, tosin reissu ei ollut mitenkään erityinen omasta mielestäni, vaikka saihan sitä toki viettää aikaa lukiokavereiden kanssa. Mentiin siis Tallinnaan yöksi, illalla käytiin ravintolassa kaveriporukan kanssa syömässä ja kaupassa (alkoholia ei enää saanutkaan, itse olin salaa tyytyväinen :joy:). Hotellilla oli sitten bileet, joissa viihdyin puoli tuntia (vain koska löysin vapaan tuolin), minkä jälkeen menin huoneeseen odottamaan muiden paluuta. Eivät hekään kovin kauaa tanssilattialla viihtyneet (olisin ehkä viipynyt, jos korvani kestäisivät musiikin voimakkuutta) ja sain viihdytettyä itseäni tarpeeksi hyvin nojatuolissa Silmarillion sylissäni XD.

Jos on kavereita, joita juominen ei erityisemmin kiinnosta, onnistutte kyllä varmasti pitämään hauskaa keskenäänkin! Me ainakin nauroimme sitten aamulla Whatsapin vuosikurssiryhmän kuville käytävillä nukkuneista ihmisistä (hukanneet yön vilskeessä muun muassa avainkortit) [22].
 
Kunpa olisin tuntenut teidän kaltaisianne ihmisiä ~20v sitten, yläasteella ja lukiossa kainuulaisessa pikkukaupungissa. Olin kai vähän outo. Enkä vähiten siksi, etten jaksanut harrastaa jokaviikonloppuista humalahakuista juomista.

@Isilmírë tuo teidän mökkireissu kuulostaa ihan samalta kuin meidän 9. luokan luokkaretki. En tiedä kummat olivat pahemmassa kunnossa, valvojaOPETTAJAMME vai valvottavat oppilaat :o Tuntuu todella järkyttävältä ajatukselta, että oma 8-luokkalaiseni olisi sellaisessa tilanteessa!
 
Ylös