Muse

deadstar

Hobitti
Eli bändi muse! Minusta se on loistava bändi onneksi uus levy valmistuu syskyllä ja aloittavat "promo" kiertueen helsingistä!
Lisää tietoa musesta http://www.musepw.cjb.net
Suomalaisen tekemä sivu!! :lol:

no kertokaa mitä pidätte!
 
Muistaakseni vanhassa Vanhassa oli joskus keskusteluakin Musesta, joten kyllä faneja löytyy. Kannattaa olla kärsivällinen, vastauksia ei välttämättä tule ensimmäisen tunnin kuluessa.

Itse olen pitänyt niistä muutamasta Musen laulusta, jotka olen kuullut. Joskus taisin harkita levynkin hankkimista, mutta se jäi. En tosiaankaan ole kuullut kovin montaa mutta pidin niiden laulujen voimasta ja energiasta, ainakin sellainen vaikutelma minulle jäi, jonkinlaista padottua voimaa. Sunburn-laulusta pidän paljon.

Musen versio House of Rising Sunista on myös ihan kohtuullinen.
 
Levyjä en omista, vaikka koneella muutama kipale on tullutkin ladattua..
Muse on ihanan omaperäinen, hieman kaukainen ja outokin joissain biiseissä, mutta ei se menoa haittaa.
Näin muuten Musen keikan Ilosaarirockissa viime vuonna ja pidin kovin livehuumasta.
 
ok.. itelläni on kaikki musen cd:t (showbiz, origin of symmetry, hullabaloo (dvd), hullabaloo (soundtrack)...

jos haluat joitain hyviä biisejä ladata kannattaa koittaa näitä:

Bliss
New Born
Hyper Music
Deadstar
inyourworld
Space dementia
recess
Citizen erased
Plug in baby
muscle museum

:D
 
Muistuttaisin Musahuoneen säännöistä, jotka löytyvät aivan ylimpänä huoneen etusivulta. Niihin kannattaa oikeasti tutustua, helpottaa kaikkien elämää. Laittomuuksia täällä ei harrasteta, kuten musiikin laitonta kopiointia.
 
Et oikeastaan, minä olen vain hieman yliherkkä piratismin suhteen :) Jatkakaa vain keskustelua.
 
Pidän orkesterista suuresti. Menevää musiikkia uniikilla otteella. Lempikappaleitani ovat "Cave", "Citizen Erased", "Newborn" ja "Plug in Baby". Puhdasta energiaa. Laulajan ääni on juuri kohdallaan.
 
Muse on loistava. Vajaan kahden viikon päästä menen katsomaan bändiä livenä, kun esiintyvät Nosturissa, jea. Omistan Musen live-DVD:n, ja jos energia välittyy tulevalla keikalla yhtään samalla tavalla kuin sillä, niin minä olen taivaissa.

Hyviä biisejä on paljon. Sunburn, Uno, Unintended, In Your World, Newborn, Time Is Running Out... Siinä muutamia.

Matthew Bellamy on nero.
 
Muselta en ole kuullut kuin kolme biisiä, mutta niiden perusteella vaikuttaa todella hyvältä ja tutustumisen arvoiselta bändiltä.

Matthew Bellamyn äänestä pidän kovasti, aivan mahtava ääni.
 
Tänään lainasin serkulta sen live dvdn ja sen katsottuani tekee mieleni taas kovasti keikalle näkemään bändi livenä. Hyvä dvd muutenkin.

Olettekos nähneet yhtyeen uuden videon Time is running out? Minun mielestäni aivan tajuttoman tyylikäs video, hienon hieno kertakaikkiaan.. ja biisikin ihan loistava. Uskaltaisin jopa väittää, että yksi hienoimmista videoista, mitä olen koskaan nähnyt, ja ehdottomasti Musen paras tähän mennessä.
 
tietääkseni en ole kuullut Muselta kun tuon nyt radiossa pyörivän kappaleen, Time Is Running Out...? no jokatapauksessa siihen kappaleeseen jonka kuulin, tykästyin eriittäin paljon :p laulajalla tosiaan on hyvä ääni :) pitäisi varmaan saada vaan kuultua vähän enemänkin, että saisi jonkunlaisen kokonaiskuvan bändistä :roll: :)
 
Onkos muuten kukaan teistä Muse-diggareista kuullut Passionworksia? Aika moni joka tykkää toisesta, tykkää myös toisesta. PWS vetää keikoilla Musen Sunburnin törkeen hyvin. Bändin laulaja on hirveä Muse-fani.
 
Kuunnelkaa nyt hyvät ihmiset muutakin kuin sitä Time Is Running Outia. Musella on paaaljooon parempiakin biisejä kuin se.
 
Olen tässä parin vikon aikana kuullut radiosta sitä biisiä ja sain tänään vastauksen kuuntelemalla korvat höröllä kuka on esittäjä ja kenen kappale.Esittäjä on Muse ja kappale The time is running.Yllätyin kovasti, että bändi on Brittiläinen ja vielä sieltä kauniista osasta, Englannista, mistä nyt tulee vähän surkeaa musaa.Mutta osaavat Britit todellakin tehdä kunnon musaa, kunhan eivät mene siihen popstara hömpötykseen.Biisi on aivan loistava ja kuuntelen sen aina kun tulee :)
Enpä ole tainnut Musea sitten muulloin kuullut... :?:
 
Sen biisin nimi on Time Is Running Out. :p

Oli muuten Musella aika loistava livemeininki. Niin hemmetisti energiaa varmaan kenelläkään nähnyt, aivan sairasta. Olin tapojeni mukaan pokoilemassa eturivissä, ja aivan fantastista. Tuli kaikki meikän lempparibiisit (Plug In Baby, Sunburn, Bliss, Time Is Running Out, Feeling Good etc.) ja iik. Ihan huippua, jos joskus saatte mahiksen päästä kattomaan bändiä livenä niin menkää.
 
Tänä aamuna jopa uhrauduin heräämään jo yhdeltätoista, kun ihanainen Mtv näytti Top ten at ten-ohjelmassaan Musen top tenin ja kylläpä taas muistui mieleeni, että miten hienoja videoita bändi onkaan tehnyt vielä sen lisäksi, että musiikki on aivan mahtavaa. Ykkoseksi meni tietenkin Time is running out, onhan se sentään kiitettävän paljon pinnalla ollut.

Oliko Danyn lisäksi muuta Konnun porukkaa Musen keikalla tässä taannoin? Ketään joka, olisi ollut myös Ilosaarirockissa tai joillain muulla Musen keikalla, että voisi hieman vertailua laittaa kehiin.
 
Ylös