Oma kuva

Jaamar sanoi:
4. Tämä on riskialtis haaste, mutta haastan silti Incanuksen jossa on paljon hyviä ominaisuuksia jotka monet tiedän hänen itsensäkin ainakin teoriatasolla tietävän.

Vai että riskialtis haaste...no onhan se. Mutta vastaan ja katsotaan
miten velhon käy.

1. Ensimmäinen positiivinen ajatus itsestäni? No mutta kun ei niitä
ole...tai no, olen rauhallinen 95% ajasta. Vaikka sisällä kuohuisi,
annan hyvin rauhallisen kuvan itsestäni ja pidän tätä positiivisena
asiana ainakin pääsääntöisesti.

2. Mistä en pidä itsessäni? Voi kuulkaas, vaikka mistä. Mutta jos on
valittava vain yksi asia, niin sanoisin että hiuksieni luonnollinen
oljen/ureankeltainen väri.

3. Toinen positiivinen ajatus itsestäni? Ja enemmän sanoja kuin
kohdassa 2. Sama kuin juottaisitte syanidia punaviinissä. Tämä menee
nyt vähän päällekkäin Nerwenden kanssa ja osin Jaamarinkin, mutta
minulla nämä liittyvät yhteen. Siis, pidän aivoistani koska
ensinnäkin olen älykäs. Olen oppinut tiedostamaan sen ja pidän siitä
ainakin suurimman osan ajasta. Mensaan pääsy olisi todennäköistä,
mutta se ei kuvaa sitä älykkyyttä, jota itsessäni eniten arvostan.
Aivoni nimittäin rekisteröivät pieniä asioita ja tekee johdonmukaisia
päätelmiä asioista ennenkuin ehdin kissaa sanoa. Ja ajattelen
nopeasti myös tietoisella tasolla, mikä toisinaan aiheuttaa
hankaluuksia siinä kohtaa kun koittaa kirjoittaa niitä ajatuksia.
Sanoja ja kirjaimia jää välistä, koska kynä tai sormet näppiksellä
eivät vain pysy perässä. Tämä myös antaa minulle valmiuden vastata
kysymyksiin esim. protu-vierailuilla nopeasti. Se myös mahdollistaa
sen, että vaikka joutuisin ex tempore puhumaan yleisön eteen, saan
kasaan toimivan kokonaisuuden. Eniten ehkä pidän oikeasti siitä, että
tiedän kiinnittäväni asioihin eri tavoin huomiota kuin muut. Annan
esimerkin: Tulin lomalta kotiin, näin yhden pyyhkeen
kodinhoitohuoneessa ja roskiksessa mikrofonikuuloke-yhdistelmän
muovit. Tämän jälkeen tiesin, että kämppis oli aloittanut
parisuhteen, että lomani aikana suhteen toinen osapuoli oli ollut
paikalla ja että antaisin heidän itsensä lopulta kertoa tilanteesta.
Ja näin sitten kävikin. Ja minulle ei oltu kerrottu siihen mennessä
yhtään mitään, päätelmäni tein melko pienistä vihjeistä. Minua on
syytetty siitä, että teen liian hätäisiä johtopäätöksiä, mutta minkä
minä sille voin, että aivoni toimivat niin kuin toimivat. Olen myös
hieman ylpeä siitä, miten usein olen oikeassa. En niin usein, että
en tietäisi mitä on väärässä oleminen, mutta hieman useammin kuin
monet muut.

Aivoihin liittyy myös moraali ja minunkin työmoraalini
on korkea, mutta hieman eri tavoin kuin Jaamarilla. Minulle on
aivoihin iskostunut ajatus siitä, että asialliset hommat hoidetaan
ja aloitettu työ tehdään loppuun. Mutta jos minua pyydetään tekemään
jotakin mitä en ymmärrä, niin en tee sitä tai vain toisella kädellä
sutaisten ja puoltakaan ajatusta uhraamatta. Minun pitää ymmärtää
kaiken tarkoitus, jotta voin tehdä asiaan liittyvät työt. Mutta
pidän siitäkin itsessäni, sillä tunteella eläjiä on paljon, kyllä
tänne yksi rationalistivelho mahtuu mukaan. Nyt kun tälle tielle
lähdin niin sanonpa vielä tämänkin: pidän aivoistani koska ne ovat
mahdollistaneet verbaalisen lahjakkuuteni ja kykyni kirjoittaa
hyvää tekstiä. En tietoisesti osaa suomen kielen kielioppisääntöjä,
mutta jossain päin aivojani niiden täytyy olla, sillä kirjoitan
aivan perhanan sujuvaa ja hyvää tekstiä silloin, kun maltan vielä
lukea sen ajatuksella jälkikäteen, jottei sekaan jää aiemmin
mainitsemiani kirjainten ja sanojen puuttumisia nopeasta ajattelusta
johtuen.

Okei, siinä tuli ehkä monta asiaa, mutta ne kaikki liittyvät siihen
yhteen mistä pidän itsessäni: aivot.

En haasta tällä kertaa ketään.
 
Tjaa, kun olen kerran jouten, tylsistynyt ja äkäinen kuin härnätty kontio, voin hyvin niellä harmini ja keskittyä vaikka tähän.
1.
Ulkonäköni-olen itseni silmissä varsin sievä ilmestys.
2.
Pitkävihaisuudestani. Annan anteeksi unohdan riidat salamana, mutta jään hiljaa mielessäni jankutamaan tilannetta loputtomiin. Kiukku vain kalvaa mieltäni kun varjo. Pitäisi oppia eroon moisesta.
3.
Ääh... Kuten sanottu, olen varsin sievä henkilö. Ihanat, kultaiset hiukset ovat kuin satiinia, ja kasvot ovat nuoren kasvoiksi puhtaan ja tasaisen näköiset, mitä nyt jokunen näppy mieliharmikseni puskee esille.
4.
Huomio Steelsheen, haastaisin sinut seuraavaksi!:)
 
1. Hmmm, olen hauska ja huumorintajuinen ihminen. Pidän omista silmistäni aivan törkeästi !

2. En pidä poskistani, ne näyttävät kaikissa kuvissa kauhean pyöreiltä, ihan kuin suussani oli kaksi pingispalloa poskien kohdalla ! Olen välillä hyvin äkkipikainen. Yritän esittää aina jotain muuta kuin oikeasti olen jos joku ihminen pistää jollakin tavalla paremmaksi kuin minä.

3. Rakastan mun silmiä, ne on jotenki niin aivan suloset ja semmoset silmät mitä voi vaan toivoo. Sitte mulla on ihan törkeen pitkät ripset ja ne on aaaivan ihanat, rakastan niitäki :'o. Ja sitte mie tykkään mun hiuksistakin, etenki ku kävin kampaajalla ja leikkautin tämmöset jännän malliset hiukset, I like !
 
1. Mä olen empaattinen ihminen, joka jaksaa kuunnella toisen huolia luoja ties kuinka pitkään

2. Olen liian impulsiivinen; en joskus ajattele, ennen kuin olen jo tehnyt jotain. Kaverit on keksiny mulle oman lauseen, jota mun pitäis toistella, ennen kuin teen jotakin typerää: "Pitäiskö mun tehdä se? Mä aion tehdä sen, mä teen sen, MUN EI OLIS PITÄNY TEHDÄ SITÄ..."

3. Mä oon huumorintajuinen, lämminsydäminen ihminen, josta on helppo pitää, jos jaksaa vaan nähdä vaivaa. Vaikka joskus mulla menee lujaa kavereiden kanssa niiden inside-vitsien takia, ei mua tartte silti vierastaa, vaa tulla ihan rohkeesti hihasta nykäsemään (tai lyömään selkään), sillä mä alan pälättämään heti jotai maan ja taivaan väliltä, kun saan jotain juttuseuraa. Mä oon vaan niin hyvä tyyppi, ainakin luonteeltani.
 
Voisin yrittää herätellä tätä keskustelua, jota on niin mukavaa lukea ja joka tekee kontulaisille hyvää. Luin aiemmat viestit, ja tuli niin itseanalyyttinen olo, että oli pakko kirjoittaa uusi. Tein tämän viimeksi puolitoista vuotta sitten, ja ehkä olisi pitänyt jättää katsomatta, mitä viimeksi kirjoitin ja sitten vertailla... Mutta menköön nyt.

1. Edelleenkin, pidän hiuksistani. Muuten en ole kovin kaunis, mutta pitkiä ja paksuja hiuksiani rakastan. Hiukset ovat naisen kruunu, hyvä että edes jokin asia herättää muissakin ihmisissä ihailua. ;)

2. En keksi yhtä täydellistä sanaa kuvaamaan sitä saamattomuutta, arkuutta ja passiivisuutta, joka minua vaivaa. En saa itseäni tekemään asioita ajoissa, edes niitä tärkeitä, jotka haluaisin tehdä. En uskalla tarttua tilaisuuksiin, vaan jään murjottamaan, etten en saa ikinä mitään tehtyä enkä ikinä saavuta mitään tärkeää. Joskus jopa ne helpot ja yksinkertaiset asiat vain jäävät tekemättä, koska teen niistä niin vaikeita.

3. Olen päättäväinen. Jos voitan kohdan 2, saan tehtyä sen mihin ryhdyn, ja teen sen hyvin ja huolella. Kun todella haluan päästä tavoitteeseen, pyrin siihen intensiivisesti, ja joskus yllätyn itsekin lopputuloksesta. Enkä minä luovuta vähällä. Se voi ilmetä typeränä jääräpäisyytenä (esim. minun kanssani ei kannata joutua riitoihin, koska minä en ole se, joka tulee pyytämään anteeksi), mutta myös määrätietoisuutena. Olen kohta neljä vuotta sairastellut ilman kunnollista diagnoosia, ja vaikka joskus tuntuisi, että pitää vain käpertyä johonkin nurkkaan vihaamaan itseään ja maailmaa ja sitä, että pitää olla sairas ja kestää huonoa oloa, mutta se ei ole saanut minua masentumaan. Joskus pitää käyttää se pieni hetki itsesäälille ja purkaa turhautuminen ja surkeus, mutta sitten mennään taas ja kokeillaan harmaan kiven kestävyyttä.

4. Haastan lindëaldan, uuden kontuystävämme, joka on viime aikoina ilahduttanut minua monin tavoin. :D
 
Te ehkä kyllästytte kohta, mutta teen tämän kolmannen kerran. Enkä tarkista edellisiä kirjoitelmiani joten pahoittelen jos tulee päällekkäisyyksiä.

1. Olen kunnollinen. No tuo yksin ei kerro vielä paljoa, mutta siis pyrin noudattamaan sääntöjä (järkevissä rajoissa), en pahemmin juo enkä poltakaan. Autoilen yleensä aika maltillisesti ja tuolla ulkona liikkuessa annan muille tilaa vaikka ärsyttäisikin. Yritän olla peruskohtelias ja asiallinen.

2. Minut on helppo suututtaa, mutta yleensä pääsen siitä yli aika nopeasti. Mutta jos joku erehtyy ihan todella suututtamaan suututtamaan minut niin olen pitkävihainen. Ja sittenkin kun en enää ole vihainen niin yleensä jos koen että minulle on tehty väärin niin odotan että toinen tulee selvittämään asiaa. Minähän en aloitetta tee jos vika on toisessa. Jos toinen ei tulekaan niin suutun uudestaan. Kulutan ihan turhaan energiaa vihaisena olemiseen ja vatvon asiaa kerta toisensa jälkeen. Usein aika parantaa, mutta vuosienkin takaa saattaa palata mieleen joku juttu ja sitten alkaa taas ärsyttää kun sitä ei koskaan kunnolla selvitetty.

3. Tämä nyt on ehkä vähän hassu, mutta minusta se on minussa positiivista että olen löytänyt taas oman itseni. Olen mikä olen, en murjota ylimääräisistä, mutta kuitenkin jossain määrin kosta olen sellainen. Nautin pakkaspäivien kauneudesta ja jopa auton pyörien kiinni jäätyminen oli seikkailu (vaikka se hetken tuntui katastrofilta). Nautin taas erilaisista pikku katastrofeista. Oli tavallaan jännää kun pihalla katkesi mänty joka melkein kaatui talon päälle ja kun sähköt kävivät välillä poissa. Onhan noista omat harminsa, mutta osaan taas ottaa niistä ilon irti. Olen oikeastaan aina innostunut kun elämä on tarjonnut vähän jännitystä. Jonkun aikaa en ole oikein ollut kunnolla elämässä kiinni ja olen ollut vähän hukassa, mutta vaikka minussa on paljon vikoja niin on oikeastaan aika hauskaa olla minä enkä vaihtaisi osaani kenenkään kanssa (paitsi ihan vain siitä uteliaisuudesta että haluaisin aina tietää miltä tuntuisi olla joku toinen, vaikka Henane, Nerwende tai Mic). Tuo hassu uteliaisuuskin on yksi osa minua josta nautin. Pohdin hassuja asioita ja on hauska yllättää muita hassuilla kysymyksillä.
 
1. Olen melkein viidestäkymmenestä ikävuodestani huolimatta säilyttänyt tietynlaisen lapsenmielisyyden, mitä pidän hyvänä asiana.

2. Raha-asioiden huono hoito ja kun on vielä naimisissa toisen samanlaisen kanssa. Meillä laskut jäävät usein maksettavaksi vasta, kun niistä on tullut karhukirjeitä.

3. Olen ollut melkein 20 vuotta ilman alkoholia. Parikymmentä vuotta sitten menin joka ilta humalassa nukkumaan ja heräsin aamulla krapulaisena, kunnes minut töistä ohjattiin hoitoon. Pidän hyvänä puolenani myös sitä, etten ole alkanut vahtimaan muiden alkoholinkäyttöä, vaikka itse olen kiintiöni juonut. En ole ruvennut niuhottajaksi.
 
Jaamar sanoi:
Te ehkä kyllästytte kohta, mutta teen tämän kolmannen kerran. Enkä tarkista edellisiä kirjoitelmiani joten pahoittelen jos tulee päällekkäisyyksiä.

Neljännen kerran. ;)
 
Tähän väliin aplodit G'karin kolmoskohdalle. Sekä juomisen lopettamiselle että muiden alkoholinkäyttöä suvaitsevan asenteen säilyttämiselle =)
 
Minäkin taidan päivittää tämän.:)
1.
Itsekin pidän hiuksistani, ne ovat kiiltävät, nyt terveet ja loistavan kullanhohtoiset.
2.
Poltan joskus päreeni vähän liian helposti. On melko ärsyttävää murista sitten kuin pahantuulinen koira kun joku koittaa sanoa jotain.
3.
Olen äärimmäisen hyväsydäminen henkilö. Autan ja kuuntelen kaikkia ihmisiä jos he ovat pulassa tai kaipaavat muuten juttukaveria. Olen myös oikea rauhankylväjä riitatilanteissa.[/font]
 
Runsas vuosi sitten kieltäydyin avaamasta sydäntäni julkisesti, mutta kun kerran melkein kaikkea pitää elämässään kokeilla edes yhden kerran, niin...

1. Pidän huumorintajustani. Olen huono keksimään vitsejä, jotka naurattaisivat muitakin kuin itseäni, mutta tässä tarkoitan huumorintajulla tiettyä huvittunutta suhtautumistapaa elämään. Rankkojakin juttuja voi käsitellä humoristisesti, mikä on omiaan ärsyttämään joitakuita.

2. En pidä siitä, että herätän tahattomasti huomiota ympäristössäni. En muistaakseni ruksannut "Kyllä" kohtaan "Haluatko kasvaa yli kaksimetriseksi?" ennen syntymääni. Voin elää rauhassa vain joko niin suuressa kaupungissa, että poikkeavuudet eivät hätkähdytä asukkaita, tai niin pienellä paikkakunnalla, että ihmiset tottuvat minuun. Syntymäkaupunkini ei edustanut kumpaakaan vaihtoehtoa ja siellä oli raskasta kasvaa aikuiseksi. Jatkuvat kyselyt ja kokkapuheet ärsyttivät, varsinkin kun niiden esittäjät eivät useinkaan tajunneet häiritsevänsä. He olivat hyväntahtoisesti liikkeellä ja vihainen torjunta olisi hämmentänyt heitä. Suhtaudun vieläkin välttelevästi heihin, jotka eivät ymmärrä lopettaa asian tuomista kaiken aikaa puheeksi. Joo joo, olen pitkä, mutta olen muutakin. Jokin senttimäärä ei määrittele minua kokonaan.

3. Jouduin kakkoskohdan vuoksi niin suuren mielenkuohunnan valtaan, että minun on vaikea keksiä tähän mitään uskottavaa... ai niin, tänä aamuna minulle tarjottiin autokyytiä töihin, mutta kävelin mieluummin pakkasessa. En siis aina mene aidan ylitse matalimmasta kohtaa ja pyrin seisomaan omilla jaloillani. Puolivälissä matkaa jäisen viiman viiltäessä kasvojani jo hieman kaduin jääräpäisyyttäni, mutta perille päästyäni totesin ainakin heränneeni perusteellisesti. Pieni ylimääräinen vaiva ja epämukavuus ovat minusta hyvä hinta itsenäisyydestä. Tykkään myös taipumuksestani ideointiin. Tänään mietin keinoa informoida hampaiden röntgenkuvaukseen tulevia 6-9-vuotiaita lapsia etukäteen, jotta he eivät niin jännittäisi tuntematonta. Tehokkain keino olisi jakaa hammaslääkärissä helposti monistettavia infolappusia. Paha vain, etten osaa piirtää kuvia lapsista seisomassa monimutkaisen kuvauslaitteen sisällä. Joku sellainen piirtäjä pitäisi löytää. Hän saisi avukseen valokuvia.

En haasta ketään, koska viimeksi koin haastetuksi tulemisen niin ahdistavaksi.
 
Dracaena sanoi:
4. Haastan lindëaldan, uuden kontuystävämme, joka on viime aikoina ilahduttanut minua monin tavoin. :D

Jaa...

1. Olen musikaalinen. Minun ei tarvitse lukea nuotteja ollenkaan, vaan korva kertoo, kun soitan väärin.

2. Perfektionismini koulua kohtaan. Kuulostaa hyvältä, mutta tämä aiheuttaa älyttömän stressin, ja ihan turhan sellaisen.

3. Onko pakko? En säännöistä huolimatta keksi mitään! Ääh... Tässä viime aikoina, mistä olen iloinen itsessäni, on itseni löytäminen. Tiedän nyt paremmin mitä haluan, ja olen saavuttanut sellaisen sisäisen rauhan, syvälle itseeni. (En nyt tiedä, menikö aiheen vierestä, mutta kuitenkin.)
 
Isilmírë sanoi:
Tähän väliin aplodit G'karin kolmoskohdalle. Sekä juomisen lopettamiselle että muiden alkoholinkäyttöä suvaitsevan asenteen säilyttämiselle =)

Ehdottomasti samaa mieltä. Tuoppi piimää sille :1420:
 
Itsetutkiskelua

Tällainen keskustelu oli aikaisemmin olemassa, mutta en löytänyt sitä vaikka kuinka kaivelin (lienee hautautunut Käärmeen muutossa jonnekin).
Joten kokeillaanpa uudestaan. Jokaiselle tekee välillä hyvää pohtia omaa itseään. Toki aiheesta voi keskustella vaikka millä mitalla, mutta olen huomannut että se menee helposti itsensä mollaamiseksi. Siksi haastankin teidät kokeilemaan seuraavanlaista juttua.

1. Kirjoita ensimmäinen hyvä asia itsestäsi mikä tulee mieleen. olipa se sitten kauniit hampaat, hyvä sydän tai piirtämisen taito.

2. Kirjoita joku asia josta et itsessäsi niin kovasti pidä.

3. Mieti nyt uudestaan tarkemmin ja kirjoita itsestäsi toinen hyvä asia. Käytä sen kuvaamiseen enemmän sanoja kuin käytit kohdassa 2. Ja tässä kohtaa sitten ihan häpeilemätönät ja vähättelemätöntä itsekehua. Lemusipa se kuinka kauas tahansa ;)

______________________________________________________________________________________________
Esimerkkinä kirjoitettakaan itsestäni nuo kolme asiaa.

1. Minulla riittää mielikuvitusta. Jaksan edelleen leikkiä ja olla lapsenmielinen vaikka olenkin ikäni puolesta jo nuoriaikuinen.

2. Jään jumiin huonoihin tunteisiin. Kun joku ärsyttää niin en vaan pääse sen asian yli ennen kuin olen saanut vähän riidellä tai motkottaa siitä. Jotenkin tuntuu että välillä saan siitä käyttövoimaa itseeni. Se ei kuitenkaan ole kovin hyvä juttu. Se johtaa pitkään vihanpitoon ja tekee minusta herkän masentumaan (ei mitään lääkärin toteamaa masennusta ole mutta tunnistan oireet aina välillä itsessäni.) Samaan pohjautuu sekin etten kestä tehdä virheitä. Jos mokaan niin saatan vatvoa sitä vielä puolenvuoden päästäkin. En pääse siitä irti.

3. Edellisestä kohdasta huolimatta osaan usein nähdä todella pienissä asioissa onnellisuuden siemeniä tai kuten Tuure Kilpeläinen laulaa, valon pisaroita. Minut voi tehdä hetkessä onnelliseksi vaikka yksi perhonen tai pikkulintu. Jos koira tekee jotain hassua niin ilostun tai jos katselen kotiani pitkästä aikaa kunnolla ja totean että se on kaunis. minulla on kaunis öljylamppu tai pihan poikki juoksi hiiri. Koskaan ei voi tietää mistä nurkantakaa se pieni iloinen juttu löytyy. Se voi olla kaunis kivi tai puunlehti, pieni auringon pilkahdus tai nenää nipistävä pakkanen. Joskus onni löytyy jostain tietystä tutusta tuoksusta (esim. valkoapila tai vanha rakennus). Kun tuo onnellinen asia löytyy niin yritän myös imeä siitä hetkessä niin paljhon irti kuin saan. Moni varmasti huomaa nuo pienet jutut mutta ohittaa ne nopealla hymyllä. minä jään nauttimaan niistä oikein kunnolla. saatan kesken lenkin pysähtyä ja laittaa silmät kiinni jos tuoksuu metsämansikalta tai juosta huoneesta toiseen tai pihaa ympäri vaan siksi että juokseminen tuntuu hyvältä sillä hetkellä. ne ovat minun omia onnenhetkiäni jotka mieluusti jaa muiden kanssa, mutta jotka eivät ole riippuvaisia toisen ihmisen tekemisistä tai kenenkään saavutuksista. Voin nauttia niistä yksinkin ihan yhtä paljon jos ei ole ketään jakamassa niitä kanssani.
Tämä on minusta hieno piirre minussa.
 
RE: Itsetutkiskelua

No voihan pahus. Olenpa ollut sokea. No yhdistetään!
 
Voih! Ei kai sitten auta kuin tarttua haasteeseen pitkin hampain.

1. Olen kykenevä julkiseen itsekritiikkiin.
2. Olen syyllistynyt taantumukselliseen ajatteluun ja siten hidastanut kulttuurivallankumouksen etenemistä.
3. Olen kaikissa toimissani ajanut suomalaisten etua niin kuin olen sen ymmärtänyt. Vaikeuksia kohdatessani en ole menettänyt huumorintajuani.
4. Haastan masamunen, joka oli yksi niistä Konnun sankareista Lord of the Rings Onlinen puolella, jotka perustivat nykyisin suureen mahtiin ja kunniaan nousseen kinshipin Iltaruskon Vartijat.
 
Tartutaanpä tähän TR-primerin kuivumista odotellessa.

1. Olen hyväntahtoinen, rakastava ja määrätietoinen ihminen.

2. Ritari-syndrooma. Minulla on paha taipumus laiminlyödä muita, läheisempiäkin ihmisiä, jos joku puolituttavakin on pulassa. Suojeluvietillä ja pelastamishalulla on tietysti hyvätkin puolensa, mutta kai siellä taustalla on positiivisia uskomuksia omista mahdollisuuksista ja toisaalta negatiivisia, omahyväisiä uskomuksia siitä, että tuo ihminen muka tarvitsisi minua. Tämä piirre ärsyttää minua itsessäni, kerta toisensa jälkeen.

3. Olen melko monitaitoinen. Minulla on lisäksi melko hyvä asenne kehittymiseen, avoimuuteen ja oppimiseen liittyen. Osaan johtaa ja olla johdettava. Pyrin kehittymään tasapainoisesti niin fyysisellä, älyllisellä, kuin emotionaalisellakin puolella. Olen taiteellinen ja tieteellinen. Haluan ymmärtää ihmisiä ja asettua heidän asemaansa. Pystyn selviytymään hyvin monenlaisista tilanteista ja olosuhteista, olipa kyseessä talouden kiemurat, väkivaltatilanne tai vaativat eräolosuhteet.

4. Haastan ystäväni ja tulokkaan, roran.
 
Näköjään minut oli haastettu toissavuonna enkä ollut edes huomannut, joten härifrån tvättas.

1. Olen musikaalinen, hallitsen enemmän soittimia (ja paremmin) kuin keskivertokansalainen. Minulla on myös kaunis ääni ja osaan käyttää sitä.

2. Minulla on taipumusta stressata ja ahdistua ihan naurettavan pienistäkin asioista, enkä osaa ahdistumisen takia hoitaa juoksevia asioita pois alta ajoissa, ja kertyvät asiat aiheuttavat aina vain lisää stressiä ja hajotusta.

3. Olen aivan järjettömän hieno ihminen. Osaan innostua kaikenlaisesta uudesta ja olen myös valmis opettelemaan uusia taitoja. Olen huolellinen ja luotettava ja yleensä ajattelen ensin enkä ryntää suinpäin säheltämään mitä sattuu. Olen hyvä kuuntelija ja tietystä kyynisyyskerroksesta huolimatta välitän ihmisistä erittäin paljon. Tuntuu että olen myös pystynyt oppimaan virheistäni ja kasvamaan ihmisenä, ja selviän nykyään asioista paremmin kuin vaikkapa vain vuosi sitten. Lisäksi olen tietyistä virheistä huolimatta vaan aika hyvännäköinen, mikä selkeästi lisää hieno ihminen -kerrointani :D

4. Micco on syypää siihen että ylipäänsä vastaan nyt tähän topikkiin, joten heitetäänpä haaste hänelle.
 
Ylös