Sormus ja Haltiariipus Ostos-TV:ssä

Ostos-TV? Eikös sen pitänyt mennä konkuurssiin? Mutta enivei, nyt se teki viimeisen tikin, nimittäin pyhäinhäväistyksen. Nimi 'Tolkien' tuollaisissa yhteyksissä on pyhäinhäväistys.

Naiurettavaa oli kyllä tuo pariskunta... "haluamme juhlistaa ikuista rakkauttamme halti(j)akorulla... plaaplaaplaa". Aivan kuin Thali sanoi.
 
Se on joku "Wish Shop" joka noita piraatteja kaupittelee :D Todellinen toiveiden täyttymys, totta tosiaan.
Näin tuon mainoksen eilen ja oli kyllä niin tuulesta temmattuja juttuja että naapurikin häpeäsisi (no joo..) Se ukko oli niin naurettava, samaten kaikki muutkin "tyytyväiset" korujen omistajat. "Olen opiskellut haltiakieltä ja sormus on huippulaatua", mitenkä se opiskelu laatuun vaikuttaa :D Tai sitten nuoripari jonka morsian oli pitänyt Arwenin iltatähteä kun oli mennyt naimisiin. Teennäistä jos mitä!

Pitääkin tilata se Haltijatähti ja lähteä juhlimaan niin katsotaan kuinka moni pitää minua ainutlaatuisena korun takia. Näinhän mainoksessa luvataan :lol:
 
Idwen sanoi:
Ostos-TV? Eikös sen pitänyt mennä konkuurssiin? Mutta enivei, nyt se teki viimeisen tikin, nimittäin pyhäinhäväistyksen. Nimi 'Tolkien' tuollaisissa yhteyksissä on pyhäinhäväistys.

Naiurettavaa oli kyllä tuo pariskunta... "haluamme juhlistaa ikuista rakkauttamme halti(j)akorulla... plaaplaaplaa". Aivan kuin Thali sanoi.

Joo ne on niin huonosti näytelty! Ihan feikkejä. Siis ei se ollu mulla ainakaa ostos tv vaa jokin euro tv tai vastaava.
 
Hassua että jotkut todellakin juhlistavat rakkauttaan jollain Ostos TVn massoille markkinoitua krääsää, jonka fanitus näyttäisi olevan niin monella vain tilapäistä elokuvien katsomista. Onhan se kiva sitten kirota ostamaansa nikkelisormusta kymmenen vuoden päästä, kun Tolkien on taas palannut takaisin omaan huomaamattomuuteensa. Tolkien on nykyään valitettavasti oiva sana jos halutaan myydä jotain ja paljon. En malta odottaa seuraavaa tuotetta. "Barbie and Ken - Aragorn and Arwen special edition" tai "Haluatko haltiaksi" -TV-sarja. :roll:
 
Nauroin mainokselle. Voiko olla yhtään naurettavampaa ja typerämpää tapaa mainostaa jotain tuotetta?
Harvinaisen typerä mainos. Tai ei kyllä niinkään harvinaisen, mutta törkeää kaupitella juuri jotain Tolkien-juttuja.
Kaikkein naurettavin oli se ukko, joka toisteli "It's pure magic!"

Sairaan kalliita ainakin ovat. Ei kellään ole tuommoiseen varaa, herranen aika sentään. Ja varmaan ovat tosi laadukkaita. :roll:

Tietysti olisi kiva omistaa jonkinlainen "muisto", nyt kun niitä on kerta saatavilla. Tuskin tämä huuma kauan jatkuu, ja sitten ei saa mitää mistään. Mutta tuolta en kyllä ikinä mitään ostaisi.
Hyi olkoon.
 
Jep, oon nähny tuon mainoksen ja katoin silmät pyöriänä ja monttu auki, että ei voi olla totta! Se mainos oli kertakaikkiaan aivan h*lv*tin naurettava ja teennäinen.

"kun pidän iltatähteä kaulallani, tunnen sädehtiväni" tai jotain tuon suuntasta..... :lol:
just tuommosta amerikkalaista s*ntaa

mää tienny oisko siinä pitäny itkeä vai nauraa :D
 
Neala. sanoi:
Sairaan kalliita ainakin ovat. Ei kellään ole tuommoiseen varaa, herranen aika sentään. Ja varmaan ovat tosi laadukkaita. :roll:

No jaa. Minulla ainakin olisi varaa tuommoiseen. Mutta en tuhlaa rahojani IHAN noin tyhmiin juttuihin (joku voisi nauraa minun Star Wars lelukokoelmalleni tai Final Fantasy figuille, mutta minä nauran niille takaisin (nauru pidentää ikää, voisin veloittaa terveysvaikutteisuudesta)).

Laatu taasen... No, jos ne ovat kerran kullattua hopeaa niin se tarkoittaa sitä että niistä kuluu se kultaus pois. Ja varmaankin kultaus on suoritettu jonkinlaisella eletkrolyysillä jolloin esineeseen saadaan tasainen joskin ohut kerron kultaa. Parhaimmillaan kultauskerros voi olla vain muutaman molekyylin paksuinen. Eli pian sormus muuttuisi hopea sormukseksi. JA sen hopeisen sormuksen ydin voi olla mitä tahansa nikkelihopean ja 9-karaatin hopean välillä.


Jos haluatte kunnon sormuksen - ostakaa kultasepänliikkeestä.
 
Vahvistaa eletkrolyysiepäilyjä. 24-karaatin kultaushan tarkoittaa sitä että PINNASSA oleva kulta on täyttä kultaa. Elektrolyysi perustuu siihen yksinkertaistaen että laitetaan nesteeseen kaksi johdita + ja - sitten toiseen tungetaan kultaa ja toiseen kullattava esine. Kytketään virta. Sitten osa kullasta (PIENI osa) kiinnittyy tasaiseksi pinnaksi kullattavan esineen päälle. Pidetään hetki elektrolyysissä ja saadaan ohut kultaus, pidetään kauan saadaan paksu kultaus. Mutta jo parin molekyylin paksuinen kultaus näyttää kullalta ja kauniilta. Mutta on ohut joten kuluu helposti pois.
 
Replicoita vastaan minulla ei ole todellakaan mitään, omistanhan itsekin jo yhden, mutta tuo mainos kuulostaa kyllä todella ala-arvoiselta. Minkätahansa TSH-aiheisen asian mainostaminen Ostos-TV-formaatissa on kuvottava ajatus.

Mitä esineiden laatuun tulee, tuo Sormus ei tosiaan kuulosta kovin kestävältä hankinnalta. Itse aionkin teettää vastaavan ihan kultasepällä jossain vaiheessa. Evenstarista(jos se se nyt on, en ole mainosta nähnyt) on ainakin netissä vähän eri tasoisia replicoita, toiset ihan aidon oloisia ja toiset vähemmän.
 
Mä näin sen mainoksen just pari tuntia sitten ja olin yhtä aikaa sydänjuuriani myöten loukkantunut ja meinasin kuolla nauruun. Ainutlaatuinen sormus ja haltijatähti, voi hyvä luoja sentään!! :lol:
Mullakaan ei oo mitään noita koru ym. juttuja vastaan, mutta sitä mainosta vastaan kylläkin. Varmaan joku maksaa 116 euroa jostakin rihkama sormuksesta. Ja sit ne vielä sano et:" aito kopio" tai jotain siihen suuntaan :roll: Ja se nuoripari sirkuttamas ah, niin ikuista rakkautta. Huh huh.
Vaikka kai niitä mainoksentekijöitä pitää yrittää ymmärtää, nehän on sentään vaan amerikkalaisia.
 
Ostos-TV rahastaa LotR'n 'avulla'.. :roll: tai ainakin yrittää...

Itse en aio ostaa mitään rihkamaa liittyen LotR'ään, vaikka pidän siitä TODELLA paljon, se on pelkkää rahastusta..

mutta tuo on naurettavaa. ja yhdellä toisellakin foorumilla oli asiasta..
 
Piisku sanoi:
Itseasiassa tuo Barbie set on jo olemassa...

Ei! Ei...! Ei! *lankeaa polvilleen maahan nyyhkyttämään* Sano, että vitsailit... O.o Vaikka ei kai kellään voi olla niin kieroa huumorintajua...

Tuo mainos. :D Otan sen huumorin kannalta, sillä jo alan sen ottaisin vakavalta kannalta... Ei huvita joutu oikeuteen törkeästä pahoinpitelystä, kun käsittelisin niitä mainoksen tekijöitä. No, en minä väkivaltainen ole oikeasti, mutta ainahan saa haaveilla.^^ Pyhäinhäväistys, kyllä...

Juu, voisin ehkä ostaa - jos henkeni riippuisi siitä.
 
No onhan noi Ara- ja Arwen-barbiet nyt hieman mauton juttu, tosin ei niissäkään nyt mitään ihan anteeksiantamatonta ole. Mutta se sormusmainos. Eipä ole mikään TV-Shop -mainos aiemmin samalla tavalla vihastuttanut kuin tämä. Siinä kaupitellaan täysin halpamaisella ja aivan uskomattoman teennäisellä tavalla tavaraa, joka voisi hyvällä kampanjalla myydäkin - ja joku ehkä jopa ostaakin, vielä ihan hyvällä omallatunnolla. Vaikka ovatkin aitoja kopioita, niin kyllähän ne nyt eräänlaisena muistona tms upeasta leffasarjasta käy. Mutta ei noin! Kuinka tyhminä ne meitä kuluttajia siis todella pitää? Mistä ne on repinyt ne ihmiset siihen mainokseen? Naapurin koirakin olisi uskottavampi kaupustelija kuin se homssuinen namusetä. Tai se nuoripari. Tai se sitten se äijä joka vakuuttaa niiden olevan mitä hienoimman käsityötaidon tulosta (tjsp).

Niissä on taikaa. Parantavat elämänlaatua. Toivottavasti kukaan ei niitä osta. Ihan oikeasti.
 
Anteeksi,tämä menee ihan offiksi mutta missä tuollaisia Barbieita myydään?
Aivan älyttömiä. :D Kuka niitä myy. Minusta kyllä tuntuu että Barbien kohdalla ei ihan elokuvaa ole ajateltu sillä,ehkä niiden pitäisi näytää enemmän Aragornilta ja Arwenilta. *reps*
 
Se oli naurettavaa :D Nauroin aivan vääränä, kun se yksi väitti tuntevansa olonsa Arweniksi. Tai kyllä hän varmaa tunsikin, mutta.. :D
 
Voi että, kaikkea sitä keksitään. Nyt minuakin rupesi mietityttämään, että millainen tuo mainos oikein on. Toivottavasti näen sen joku paivä, voin sitten nauraa kunnolla. Tuleeko se muuten kolmoselta vai neloselta? Siis ihan siksi vain kun siitä niin paljon puhutaan ja haluan nähdä tuon luultavasti yhden maailman tyhmimmän mainoksen..
 
Ylös