Sormus ja Haltiariipus Ostos-TV:ssä

Merri sanoi:
Ei kun se tulee Ostos-TV:n digikanavalta. Siellä tulee vain passeleita ohjelmia.

Aiempien viestien lukeminen kannattaa. No jaa, tuon tiedon myötä menetin omat mahdollisuuteni nähdä mokoman. Meillä kun ei ole digi-TV:tä.

Nyt maailmani romahtaa ja vaivun ikuseen synkkyyteen!*Sanoo teatraalisen vakava ilme kasvoillaan kuulostaen kärsivältä*
 
Digikanavien lisäksi tuo mainos pyörii kyllä myös maikkarilla ja nelosella. Ei kannata vaipua epätoivoon, kyllä se jonakin päivänä tulee vastaan, ihan varoittamatta ja yllättäen. Jälkikäteen sitten ehkä toivot ettei olisi tullutkaan. :)

Se mainos on teennäisempi kuin mikään muu ostos-tv-mainos jonka olen nähnyt ja vähintäänkin yhtä ärsyttävä kuin Passeli-studio. Kuka ihme niitä ostaa kun mainonta on tuollaista? Tarkoitan nyt siis lähinnä niitä TSH-koruja, Passeli on oikeastaan kai ihan hyödyllinen ohjelma...?
 
Hehe. Joo kyllä se tulee 4 ja 3 ainaki mulla. Mut siis musta se ei oo ostos-tv? Sitä ei ees enää ole. Mut jos joku näkee tai löytyy netistä siitä jotain niin sanokaa mikä ohjelma se on.
 
Kyllä tässä nyt ratsastetaan vähän liikaa kirjojen ja elokuvien myötäaallossa. On se hyväksyttävää, että jonkun verran myydään oheistuotteita (mm. mukeja ja muuta krääsää), mutta se että myydään täyttä p****a on kyseenalaista. :x
Kohderyhmässä ei ole pelkästään aikuisia, vaan myös lapsia (kuten tuo barbie- juttu todistaa), joiden harkintakyky ei välttämättä aina yllä aikuisen tasolle, on väärin repiä kiskurihintaa huonolaatuisesta tuotteesta.
 
Toi ei uppoo muhun ei sit ollenkaan.
Mä en haluu et T.S.H:lle käy samalla tavalla
niiku Potterille,nimittäin Potter meni kaupalliseks
krääsäks mikä musta ei oo oikein hyvä juttu.
Oon nähny sen ostos-Tv mainoksen ja suoraan
sanottuna mä en oo ikinä nähny noin surkeeta
teeskentelyä (jos sitä voi kutsua "näyttelimiseksi")
siitä miten tuntee olevansa oikeesti Keski-Maassa!!
Suoraan sanottuna tää pistää mut aika yrmyks :x
Musta tommonen on aika epäkunnioittavaa Tolkienia
ja T.S.H:ta kohtaan :!:
Toivottavasti kukaan ei ala "harrastaa" tota
muualla mailmalla niiku jotkut Brittiläiset.[color=indigo:c5097dcfb9][/color]
 
Joo nyt kyllä alkaa mennä liian pitkälle. Kyllä sen nyt ymmärtää kun menestyneestä elokuvasta tehdään kaikkea krääsää, mutta tuollainen teeskentely on kuvottavaa!! Mitäköhän Christopher ajattelee ? Mitäköhän itse Tolkien olisi ajatellut ? Tuskinpa olisi antanut tuollaista tehdä. Minun mielestäni tuo on pyhäinhäväistys. Ja sitten vielä noi nuket, melkein löin ruutua kun näin ne! Eihän tossa ajatella mitään muuta kuin rahaa! Voisivat kyllä vähän ajatella mitä tekevät! Yäk!
 
elq sanoi:
Mitäköhän Christopher ajattelee ?

Jos C. Tolkien sitä nyt edes näkee, niin varmasti saa taas yhden hyvän syyn vihata elokuvia entistä enemmän. Jos herra ei hyväksy edes kohtuuhyviä, ei-hänen-isänsä-kirjaa-pilkkaavia elokuvia, niin tällaisesta varmaan kiukustuisi hiukkasen paljon. Itse J. R. R. Tolkien varmaankin tanssii ripaskaa haudassaan, kääntyminen tuskin enää riittää.

(Itse mainosta en ole vieläkään nähnyt, mutta tämä topic antaa hyvän käsityksen.)
 
Tolkienin haamun toivoisi kyllä ryhtyvän toden teolla riivaamaan tuon mainoksen tekijöitä. Eikä tässä nyt mitään ole rihkamaa ja oheismateriaalia vastaan, niitä nyt myydään joka tapauksessa. Kaikki on niin kaupallista tänäpänä. Myykööt barbejaan ja kinderkorujaan, mutta voisivat vähän miettiä miten. Se sormusmainos on kertakaikkiaan niin katsojan älykkyyttä aliarvioiva, että vaikea uskoa moisen myyvän edes Jenkeissä. Kyllä nyt varmaan sitä, jonka toimesta helyjä siellä ostoskanavalla ryhdyttiin kaupittelemaan, kaduttaa. Tai edes hävettää. Toivoisi ainakin.

(Ihme, miten yksi mainos voi suututtaa, mutta niin se vaan on.)
 
Firena sanoi:
Niin kun??!! Eihän britit tollasta tee! Otan tuon asian henkilökohtaisesti vain. Niin, rakastan Britanniaa ja brittejä. Uskon ton hyvin usa-laisista ja suomalaisista. Enkä usko, että Tolkienin

Olen nähnyt ko.mainoksen (onneksi) vain kerran, ja kyllä muistaakseni alkuperäishinta oli nimenomaan puntina... Eli kyseessä saattavat hyvinkin olla juuri britit. (Voin olla väärässäkin, onhan toki muitakin maita, joissa puntia käytetään, ja en tosiaan muista ihan 100% varmaksi mikä valuutta mainittiin)
 
Olen Ksun kanssa samoilla linjoilla, että mainos on alkujaan brittiläinen. Muistaakseni esittelijät vetävät aika selkeää brittienglantia. Joten kyllä ne brititkin osaavat kaupanteon. :roll:
 
No..ehkä jotkut.. >_<
Miten nyt C. Tolkien enään ymmärtää asioita, liekö on jo niin vanha, mutta varmasti ottaisi asian todella pahasti. Niin pahasti, että menisi oikeuteen.
 
Tietty tuollaisesta kaupittelusta voi olla montaa mieltä, närkästyäkin, mutta eikös Tolkienin perikunta myynyt kaikki oikeudet New Line Cinemalle, joka siis on näidenkin korujen takana? Eli toisin sanoen New Line Cinemalla on oikeus tehdä just niin korneja koruja kuin vain kehtaavat, eikä siinä valitettavasti enää Suomen Tolkien-seuralla tai muillakaan tahoilla ole mitään nokan kopauttamista. Korkeintaan voi boikotoida kaikkia elokuvaan liittyviä tavaroita, eikä hanki minkäänlaista krääsää itselleen. Äänestää siis rahoillaan sen puolesta, ettei kaikkea tuotteisteta.
 
Surullista mutta totta taitaa olla se mitä Thali sanoo. Humh. Noh, emmepä voi paljon muuta kuin näitä tavaroita boikotoida oman mielemme mukaan. :)
 
Siis luoja! Mä olin tänään ihan puulla päähän lyöty kun näin sen mainokset. Jäin tuijottamaan sitä ja naureskelin niille näyttelijöille. Se ykski pariskunta oli NIIIN rakatunu ja siinä ne sitte selitti, kuinka pisti toistensa kaulaan häissä sormusten sijasta sellasen haltiariipukset! Ja se yks "asiantuntija" just nii... Kaikista pahin oli kyllä se puinen laatikko XD Siis pliis! ihan sairasta. Ja se nainen joka juons sitä hässäkkää ei ees osannu englantia. Voi että mihin tää maailma on menossa :D
 
Inhottava kyllä se mainos. Että ne ihmiset osaavatkin olla niin teennäisiä ja siirappisia :x . "hääpäivänäni käytin haltijatähteä koska se symboloi ikuista rakkauttamme". Sitten siinä vielä pällistelevät "rakastuneina" toisiaan kuin päättömät kanat :roll: .

Jokainen ihminen joka siinä mainoksessa on, vaikuttaa teennäiseltä. Ihan kuin kenenkään rakkauden pitäisi näkyä jostain riipuksesta :evil: . Tuskinpa Aragornin ja Arweninkaan rakkaus oli siitä _iltatähdestä_ kiinni :wink: .

Halti(j)atähti :lol: !

Sormus näyttää minusta jotenkin halvalta, huonolta kopiolta. Voisivat tehdä edes hyvännäköisen. Tuo näyttää siltä että se olisi ruosteessa :shock: .

Ei se näytä lainkaan elokuvien sormukselta.
 
Heh vasta nyt oikeastaan näin ne mainokset. Uskonnon tunnilla. :lol:
Nauroin niille todella paljon. Ne olivat niin huvittavia ne "näyttelijät" ja varsinkin se lyhyt tumma hiuksinen nainen joka sanoi jotain että "monet ovat sanoneet että näytän Arwenilta ja tämä koru saa minut näyttämään vielä enemmän häneltä." Ja muistaakseni Iltatähteä kutsuttiin jollain ihan toisella nimellä. Aivan älytön mainos. :lol:

Sen barbie-mainoksen haluaisin vielä nähdä,jos sellaista siis jossain näytetään. (?)
 
Eipä noita Arwen & Aragorn -Barbieita sentään Ostos-TV:ssä mainosteta (eihän?), sellaisia vain on valitettavasti jossain olemassa. Kuvia löytyy siis netistä.

Äsken näin sitten minäkin tämän kohutun mainoksen. Odotin jotain aivan hirveää, eikä se paljon odotuksista jälkeen jäänyt. Kamalin Ostos-TV -mainos ikinä, ja se on jo paljon.
 
Tähänkö tämä kaikki o johtanut??? Tolkienin upeasta luomuksesta on tullut kaupallista krääsää ja huvia ja kaikki alkuperä ja tarkoituksellisuus on unohdettu. Kohta, tulevaisuudessa, kaikki varmaan luulee että TSH:n kirjoittikin mies nimeltä Peter Jackson...aivan siis kamalaa, kun kaikki kaupallistuu! :x
 
Ylös