Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Käynen perjantaina varoittamassa asiasta, tilaukset voidaan tehdä
puhelimitse ennen kuin siirrytään Lammasniemestä pizzeriaan. Hankin
meille muutaman menun, jotta voidaan etukäteen pähkäillä, mitä
kukakin pizzaansa tahtoo. (Ja minulle tietenkin kaikista pizzoista
pizzapassiin leimat, jotta saan ilmaisen pizzan. Olen köyhä ja työtön
ja viime viikon jäljiltä vielä köyhempi.)
 
Vielä alaikäisille muistutus: Ilman vanhemman kirjallista lupaa (vastuuvapautuskaavake, linkki ensimmäisessä viestissä) ei ole miittiin asiaa. Ne tullaan keräämään kaikilta alaikäisiltä ellette ole toimittaneet lupaa etukäteen postitse.
 
Hellas Platinum sanoi:
Olisin 17.14 perillä Lempäälässä. Tarvisin jonkun hakemaan minut. Onko Henane kenties ajamassa siitä ohi?
Minä vastaavasti voisin nousta Lahdessa mukaan, jos tilaa on.
 
Viikonlopuksi on sittenkin luvassa parempaa säätä, joten mites sen
lettujutun kanssa tehdään? Ja tuoko Nova yhdistyksen pannun vai
puhdistammeko jälleen teräsharjalla Lammasniemen muurikkaa?

Itse en lettuja tarvitse, mutta mietinpähän vain.
 
Minulle on aivan sama. Minä ainakin käytän omiin tarpeisiini vanhaa kunnon Lammasniemen nokimuurikkaa. :)

Mutta hienoa että sää näyttää tosiaan paremmalta viikonlopuksi kuin alunperin luvattiin.
 
Rahtaan mukanani koko yhdistyksen omaisuuden (eli siis yhden pallon, muurikkapannun ja välineet sekä paitoja myytäväksi).
 
MUOKS: Eli otetaanpa äskeinen viestini poistaen ja uusi tilalle pistäen! Tulen autolla, ja ilmeisesti Erestor on saanut autonsa myös kuntoon, joten kyytejä Helsingistä piisaa sittenkin (Samin ja Eren piti aluksi tulla minun kyydilläni). Joten täten autossani, joka starttaa Helsingistä noin neljän aikaan iltapäivällä kohti Vesilahtea, on runsaasti tilaa (tai no, kolmelle). Jos halukkaita kyytiläisiä vielä on, niin viestiä tänne tai puhelimeen.
 
Mikäs meillä on muuten tilanne DVD-soittimen ja äänentoiston suhteen? Taisin Päivikselle luvata soittaa Time Machine-biisejä, mutta se levyhän täytyy sitten polttaa pikaisesti CD:lle huomenna jos meillä ei ole mitään mihin iPodin voisi kytkeä. Ja DVD-soitin kiinnostaa sikäli, että tiedän pakkaanko mitään leffoja ollenkaan mukaan. Alatristeä myydään muuten Anttilassa kympillä, pitäisköhän se hakea sieltä mukaan?

(Ai miten niin harjoittelen kieroutunutta vuorokausirytmiä valmiiksi? :D)
 
Jos muu ei onnistu, tuon oman dvd-soittimeni. En muista, pystyykö sillä
toistamaan aluevapaasti vaiko eikö, mutta tuskin se on ongelma.

Äänentoistoon en osaa sanoa mitään. Merrillä varmaan on kone
mukana. iPod-telakkaa minulta ei ainakaan löydy.
 
Jos kiinnostaa, kun kaikki eivät kuitenkaan ole nähneet, niin voin toki tuoda miittiin sellaisia klassikoita kuin The Return of the King (toki se alkuperäinen piirretty versio, melkein hauskempi kuin Jacksonin tekele) ja Merlin's Apprentice. Kertokaahan jos haluatte jotakin pakattavaksi mukaan, ja kuka tuo tällä kertaa Carcassonnen? Minäkö? :p
 
Koska pääsen Silttiksen kyydillä varmaankin aikalailla kotiovelta, otan mukaan ylimääräisen näytön. Siihen pystyy kytkemään tietokoneen lisäksi melkein mitä vaan.
 
Mjoo, aika myöhään tuli mieleen, mutta lautapelit voisi olla aika kivoja. Mulla on perus-Carcassonne, kirjurit ja kauppiaat, kreivi ja kuningas sekä kirkot ja kievarit -lisäosat suloisena sekamelskana samassa pussukassa. Minäkin voisin siis ottaa ne mukaan. Valitettavasti muut lautapelit ovat vielä vanhempien luona Lahdessa. Niin ja leffoja on myös kiva katsella sitten, kun ei jaksa enää pelata, eli kaikki vaan mukaan :p.
 
No hyvä, ota sinä Carcassonne koska sinulla on enemmän lisäosia kuin minulla. ;)
 
Ylös