Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Onnittelut kaikille, ensimmäistä kertaa Konnun miittihistoriassa kaikki ovat maksaneet eräpäivään mennessä! Saavutus se on sekin. Tai sitten pelottelutaktiikka vain toimi todella hyvin.

Sitten voinkin alkaa pelotella seuraavalla asialla. Eli alle 18-vuotiaat, muistakaa tuoda mukananne tai postittaa etukäteen vanhemman lupalappu. Ohjeet ensimmäisessä viestissä.
 
Minun kyydistäni lähtee Aada, hän tuleekin omalla autollaa, joten miun kyydissä on nyt kaksi paikkaa auki ja otan ihmisiä kyytiin myös Kouvolan Juna-asemalta. Eli jos jotkut haluavat kyydin sieltä, niin se onnistuu.. Haen GoldenDragonin sieltä.
 
Ehkä meidän täytyy sitten tehdä tuon Helsinki-kyytiasian kanssa taas niin kuin oltaisiin tehty Erestorin auton kanssa vuosi sitten jos ei olisi tullut niin paljon viime hetken peruutuksia, eli takapenkille neljä ihmistä. :D
 
Hei, nyt pitäisi äkkiä päättää teemmekö yhteistä ruokaa, jotta voimme sopia kuka tuo mitäkin. Toinen vaihtoehto (joka varsinkin lauantain kokousväelle voisi olla kätevämpi) on tilata pizzat läheisestä pizzeriasta (tai jos aikaa ja energiaa riittää niin talsia se lyhyt ylämäkimatka).

Sääennuste lupaa viikonlopulle vettä oikein reippaasti, sen mukaan kannattaa miettiä esim. kenkävalintoja (piha voi olla aikas läts.) Samasta syystä lättyidea täytynee haudata tämän miitin osalta, sillä eiväthän sisällä tavallisella pannulla paistetut lätyt ole sama asia kuin muurinpohjaräiskäleet?

Aada pyysi myös muistuttamaan että kyydittömien olisi aika ilmoitella miten aikovat saapua paikalle, erityisesti jos tarvitsevat noutoa asemalta.
 
Teitin kannattaa ottaa mukaan sanomalehtiä kenkien alle laitettavaksi. Kiitätte sitä sitten sunnuntaina kämppää siivotessanne.
 
Onko ketään tulossa lauantaina kyydissäni Vantaalta? Luuttuaja, Vanamo, Samo? Joku muu?
 
Hyvä, pääsetkö tulemaan esim. Vantaankosken asemalle, niin noudan sinut sieltä?
 
Itse kaikista mieluiten varmaan lähtisin tallaamaan pitserialle (tosin en tiedä paljonko on matkaa), mutta jos on kaatosade niin voi olla että saisin tallata yksinäni :wink:
Mutta jos joku on innokas kokkaaja niin olisihan sekin ihan hyvä vaihtoehto. Minulle sopii ainakin ihan miten vaan.
 
Matkaa on karkeasti arvioiden 1,5-2km. Eli mistään tuhottoman
pitkästä matkasta ei ole kyse. En ikinä muista tarkistaa matkaa, vaikka
autolla kulkisinkin. Asun nimittäin pizzerian naapurissa. Ja jos rankasti
sataa, niin voidaan tehdä puhelintilaus ja joku autollinen kerää rahat
ja hakee pizzat. Tietenkin toivon, että voisimme käydä paikan päällä,
sillä tunnelma pizzeriassa on todella hyvä ja sisustus tulee salpaamaan
uusien kävijöiden hengen.
 
Voin istua Helsingin suunnalta tulevaan autoon jos paikka löytyy. Luokseni on suht selkeää ajaa, asun radanvarrella.
 
Tarkennusta nyt tuohon aikaisempaa aika-arvioon. Eli Tampereen kyyti lähtee noin klo 15:30 Rautatieaseman edestä.
 
Junani on Tampereella kello 14:53, joten ehdin mukavasti Novan autoon. :) Käymmekö sitten ostamassa eväitä matkan varrella?
 
Hattu, perinteisesti näin on tehty joten siltä pohjalta minä ainakin jätän reppuuni pakkaamatta.

Taitaa yhteisruoka jäädä tällä kertaa tekemättä?
 
Ylös