Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Mietin tässä sitä, että jos maksaessa asettaa eräpäiväksi sen tietyn päivän, niin maksu tulee vasta silloin perille, ei sitä aiemmin. Asia joka kannattanee muistaa (sekä maksajilla että maksun vastaanottajilla).
 
Jeh, tuon tajusin kanssa tuossa äsken, mutta en jaksanut asiasta kirjoittaa. :)
 
Multa saa kyydin 4 henkilöä Tampereen Rautatieasemalta kaupan kautta Lammasniemeen. Aikaa en osaa varmaksi vielä sanoa, mutta luultavasti jossain klo 14-16 välissä.
 
Minä voisin myös ottaa kyydin Tampereelta, mikäli mahdun vielä sellaiseen.
Voin olla Tampereella joko 12, 15, 16 tai 18 aikoihin.
 
Jos Helsingistä tulee kyytejä, niin tulisin mieluusti johonkin niistä.
 
Tämä aikuiseksi luettu Ankka on ihan tietoisesti odottanut eräpäivää , koska olen pohtinut riittävätkö resurssit osallistumiseen tällä kertaa ollenkaan. Maksu on nyt kuitenkin maksettu (ajallaan) tänään, toivottavasti en joudu perumaan.

Minulle kiitos se neljäs paikka Novan autossa (laskinhan oikein?)
 
Olettepa nopeita. Noh, eipä täältä käsin junailu Lempääläänkään maksa juuri mitään. Kasson sissen aikatauluja lähempänä h-hetkeä.
 
Hienoa ihmiset, kaikki ovat maksaneet osallistumismaksunsa määräaikaan mennessä. :beer:
 
Harmi. ;) Noh, onnea täsmällisyydestä ihmiset. En kykene päivävierailemaan, ystäväni sattuu olemaan Kanarialla, mutta viettäkäähän hauska miitti kuitenkin.
 
Niin, itse tulen lauantaina paikalle kokoustamaan, joten silloin Vantaalta pääsee kyllä Lammasniemeen päin ja illasta myös takaisin pääkaupunkiseudulle.
Muistaakseni ainakin Luuttuaja ja Vanamo olivat kiinnostuneet tulemaan kyydissä, mutta onko muita? Ilmoittakaa, jos haluatte kyydin lauantaina jompaankumpaan/molempiin suuntiin. Mukaan mahtuu 4 henkeä (ruumiineen).
 
Jos Tampereelta sattuu ilmaantumaan toinen autokyyti, niin olen kiinnostunut sellaisesta. Muutoin junailen Lempäälään asti minäkin, josta varmaan joku noutaa. Oletko Freyja tulossa pohjoisen suunnasta, voitaisiin osua samaan junaan? :)
 
Jos Helsingistä lähtevässä autosta löytyy tilaa, niin minulle paikka, minulle minulle! Muussa tapauksessa tulen Lempäälän asemalta.
 
Insa sanoi:
Jos Helsingistä lähtevässä autosta löytyy tilaa, niin minulle paikka, minulle minulle! Muussa tapauksessa tulen Lempäälän asemalta.

Kyllä löytyy tilaa. Eli mun kyytini Helsingistä on nyt täysi. Mukana siis Ringland, Miccoh, Päivis ja Insa.
 
Ehdotan seuraavaa:

Ensi Vesilahtimiittiin ilmoittauduttaessa on nyt varalistalla jääneillä etulyöntiasema?
 
Suunnitelmien muutos. Kun kerta täältä pohjoisesta päin on nyt tulossa useampiakin ihmisiä, voisin tarjota autoani käyttöön. Eli Oulusta tai jostain matkanvarrelta olisi vielä paikkaa tarjolla. Yhden ehti Freyja jo varata.

Eli siis miut voi ottaa pois Henanen kyydistä ja Freyjan Novan kyydistä.
 
Ylös