Taru Sormusten Herrasta Lukutuvassa alkaen 28.3.2006

Hidastetaan taas tätä urakkaa, minä en millään ilveellä saa alustusta huomiseksi *antakaa anteeksi -ilme*
Eiköhän se viikonloppuna/-lopuksi valmistu.
 
Hyvä ajatus. Muutin aikataulua lähimpien keskustelujen osalta vähän väljemmäksi, toivottavasti sopii kaikille. Ehkä viisi päivää / uusi luku olisi jatkossakin hyvä tahti. Mitäs tuumaatte? - Ja uusista alustusvuoroista voi toki lähettää varauksia...
 
Vehkan täytyy kyllä nyt sanoa, ettei pysty mokoma alustusta tekemään. :( Ainakaan ennen sunnuntaita, eli jos joku vikkelä saa sen valmiiksi ennen sitä niin... Ei tiputtaisi aikataulusta. Tyhmä minä.
 
Tulevien lukujen alustajat, huomatkaa muuttunut aikataulu. Jos muutokset aiheuttavat ongelmia omaan aikatauluunne, fiksataan jompaakumpaa. Karavaani kulkee.
 
Rukkasin taas aikataulua myöhässä (mistä pahoillani) tulleen alustukseni jälkeen. Huomatkaa, arvon tiimiläiset, että seuraava luku on toistaiseksi analysaattoria vailla!
 
Saan uskoakseni ja toivoakseni käännökseni tällä viikolla takaisin, ja voin sitten napsia noita vuoroja itselleni. En nyt varaa etukäteen kuitenkaan ennenkuin kirja on taas räpylöissäni.
 
Taidan napsaista itselleni tuon 14.11 alustuksen "Lännen ikkuna". Muistaakseni lupailin joskus tehdä jotain tämän projektin eteen, joten nyt pidän lupaukseni. :p
 
Ei näy puhkikulunutta pokkaria vieläkään hyllyssäni. Voisin silti alustavasti valita mestari Samvaisin valinnat, saatte sitten kärsiä originaali-ihmettelyistäni.
 
Arvoisat Lukutuvan Tiimiläiset, ellen vallan väärin ole ymmärtänyt, kolme seuraavaa lukua on yhä vailla kommentaattoriaan:

TSH #47: II/4.7. Matka Tien Risteykseen EDIT: Vehka teki

TSH #48: II/4.8. Cirith Ungolin portaat (alustus 29.11.2006) EDIT: Telimektar varannut

TSH #49: II/4.9. Lukitarin luola (alustus 4.12.2006) EDIT: Vehka varannut

Varatkaa itsellenne niistä puuhaa, niin saatte hyvän tekosyyn olla lähtemättä jouluostoksille.

Edit: noinpa löytyi jokaiselle luvulle ottaja. Seuraavaksi sitten 2 tornin yhteenvedon ja Kuninkaan paluun kimppuun.
 
Ohhoh, yritän saada alustuksen valmiiksi tänään mutta jos en onnistu, niin toivottavasti joku muu voi hoitaa sen. Loppuviikko menee aika lailla itsenäisiä kurssisuorituksia tenttiessä, ja... Olen pahoillani tästä viivytyksestä, taas kerran. Ehkä minun pitäisi pitää taukoa Lukutuvan tiimistä jonkin aikaa niin homma pyörisi ajallaan.
 
Varasin taas pari lukua itselleni. Koen suorastaan velvollisuudekseni kirjoittaa Harmaasta komppaniasta ja Rohirrimin ratsastus luonnistunee myös. :p
 
Minulla on Kirja!! :)
Voisin rohmuta vaikka loput viidennestä kirjasta. ;) Mikäs meillä on tuo virallinen aikaväli nykyään, pyrimmekö edelleen kahteen kertaan viikossa ja mitkä ovat viikonpäivät?
 
Mutta KT:n viimeinen luku puuttuu yhä. Ellei sitä ole hoidettu keskiviikkoon mennessä väsään sen, vaikka henki menisi, mutta jos joku näppärä nyt haluaa niin voi sen yhä siepata.
 
Oletan että päivät ovat nykyään (muutaman edellisen merkinnän perusteella) maanantai ja lauantai joten merkkaan tulevaisuutta sen mukaan. Muuttakoon joku fiksumpi sitten jos tarvetta on.

Ja Vehka, minulle sopii että teet tuon yhteenvedon Kahdesta Tornista.
 
Ai, se siis puuttuu välistä. Anteeksi, en ollut tajunnut. En tokikaan olisi postannut Valintoja, jos olisin.
 
Eipä sillä kai niin väliä. Teen sen keskiviikkona ja sillä sipuli, ellei joku muu ehdi ensin. Samaan syssyyn voin sitten vaikka yhteenvedonkin väsätä.

Niin, ja Nerwo. Tervetuloa takaisin. ^_^
 
En minä ole minnekään mennyt, mutta kirja-paran lainasin enkä halunnut pelkän originaalin kanssa työskennellä. Olihan mun Kaapikseni luetun näköinen ennenkin, mutta takaisin tulleessaan se oli siinä kunnossa että ensimmäisenä teippasin kannet kiinni - etukannessa ja pari ensimmäisellä sivulla olevalle ilmeisesti saksilla tehdylle viillolle (lainaajan taloudessa kurittomia kakaroita) en sitten voikaan mitään. :cry:
 
Khihihii, Nerwenillä on oma Mazarbulin Kirja, viillellyt kannetkin, khihihii. Vaan Jouluvehka, rauhassa vaan, minunkin kartta-alustus on ennen yhteenvetoa.

Vaan meinaatteko te tosissanne ehtiä laittamaan juttuja aatonaattona, joulupäivänä ja uudenvuodenaatonaattona? Hurjiahan te olette. Älkää sitten syökö liikaa suklaata.
 
Ylös