The Miitti 2008: Ohjelmaa

Sain juhannuksena kipinän lentopalloon, mikäli joku siis toisi paikalle lentopalloksi sopivan pallon niin olisin ylen kiitollinen. Usein rantapalloksi tarkoitettu pallo on hyvä, "oikeat" lentopallot tuppaavat olemaan niin kovia lyödessä.

Varmastikin myös jalkapallolle ja sulkapallovälineille löytyy kysyntää, paikallahan on tarkoitukseen sopiva kenttäkin.
 
Samooja sanoi:
Varmastikin myös jalkapallolle ja sulkapallovälineille löytyy kysyntää, paikallahan on tarkoitukseen sopiva kenttäkin.

Ja jalkapalloa voi soveltaa kiikkupolttikseen, ja kiikkupolttiksessa palloa voi potkia vaikka päärakennuksen ikkunaan [22]

Henane sanoi:
Pyytäisin tähän väliin kaikkia mahdollisia ottamaan mukaan mahdollisimman paljon muovihelmiä ja koruja

Minulta kai löytyy jotain tekeleitä missä on niitä ihan millikertaamilli -kokoisia helmiä, haluaako Henane niitä? :) Muistaakseni pitäisi olla jotain muitakin, isompia irtohelmiä löytyy ainakin niin ei tuo nyt iso homma ole tehdä niistä jotain. Olettaen että semmoiset vähän kirkkaammankin sävyiset kelpaa ;)

Sitten minulta ja Satekailta yhteisesti semmoista, että onko kukaan ihan 100% varmuudella tuomassa läppäriään miittiin? Sekä Satekain että minun äänentoisto onnistuisi moisella, saisi kuulumaan ulkona kun Satekain on mahdollista ottaa kaiuttimet mukaan.
 
Omani olen ottamassa Miittiin joka tapauksessa ja varmasti löytyy joku, joka ottaa kannettavansa mukaan.

Miulle käy kaikki rihkamakorut ja muovihelmet, jotka on silleen kuitenkin hieman isompia, kuin milli kertaa milli, etteivät häviä.

Sulkapallomailat ehdottomasti mukaan!! Otan omani ja ehkäpä löydän myös sulkapallon :D Whipii! Yöpeliä!

"Jos Haltis sanoo, ettei oo liian pimeetä pelata, niin sillo pitää Haltista uskoa!" Ja mihin tämä johti? Pelasin varmaan pari tuntia lampun valossa sulkkista eri vastustajia vastaan :)
 
Henane sanoi:
Omani olen ottamassa Miittiin joka tapauksessa ja varmasti löytyy joku, joka ottaa kannettavansa mukaan.

"Jos Haltis sanoo, ettei oo liian pimeetä pelata, niin sillo pitää Haltista uskoa!" Ja mihin tämä johti? Pelasin varmaan pari tuntia lampun valossa sulkkista eri vastustajia vastaan :)

Tästä oletamme, että mikäli Satekaille ei tule nyt mitään ylläriestettä kaiuttimien kanssa, äänentoisto-ongelmat on ratkaistu?

Viime vuonna Miitti oli sitä paitsi myöhemmin, kyllähän tuolla nyt on ihan valoisia öitä vielä =D Näette pelata paremminkin.
 
Mikä yllärieste miulle tulisi? Senkun irrotan noi tosta koneesta ja laitan reppuun... mut mistä sähkö? Nois on siis erikseen sähköpiuha. Kajarit eivät mitkään ihmeelliset ole, mut olen niillä pärjänny. Tosiaan musiikki on muistitikulla, mut voin tarvittaessa siirtää toiseenkin muotoon.

Tanssien ajasta miulla ei ole tietoa, kunhan ei mene päälekkäin larpin kanssa. Ehkä paras olisi silloin kun immeisillä olisi innostusta siihen.
 
Koitan säätää raakahjelmaa näillä lisillä näkyville vielä tänä yönä, tosin järjestäjät pidättävät oikeuden viime hetken muutoksiin ja tuomitsevat sen vuodeksi ehdonalaiseen vankeuteen.

*keittää lisää teetä*

Superihanaa kun ootte näin aktiivisia ja itse teette ja tuotte ja toivotte. :)

//muoks

Ohjalma muokattu wikiin. Varasin tansseille aikaa lauantaille klo 12-13. Toki niitä voi opettaa muutoinkin, mutta Jasdrilin esitykselle on ainakin hyvä olla kiinteä ajankohta ja kun porukka kerran on koolla, niin siitä on hyvä jatkaa. Tuolloin on (toivottavasti) valoisaa, kukaan ei syö, larppaa tai kokousta ja kaikki ovat paikalla, toisin kuin perjantaina.
 
Aika on mitä loistavin, iso kiitos Ankalle :)

Jatkojohtoja pitää vain onkia mukaan, tai jos ei jollain ole semmoista hienoa tosipitkää jatkojohtoa. Meillä kyllä on semmoinen, voisi iskältä kysäistä onko se kauheassa tarpeessa nyt juuri tai ainakaan miitin aikaan.

//Muoks.
Miten niin "porukka on koolla", ei se ole pakollista ohjelmaa [22] Tuskin sitä kukaan tulee katsomaan :grin:
No joo, kunhan letkautin, en minä itsesääli :)
 
Minäkin aion ottaa sulkpallomailani mukaan, mikäli tarpeeksi moni aikoo mokoman mukaansa ottaa, niin mehän voisimme järjestää The Miitin virallisen sulkapallo-turnauksen..? :p Ja jos on vielä kunnollinen kenttä niin mikäs sen mukavempaa..

Onko järkevää muuten ottaa kitaraa Miittiin mukaan?
 
Juuri päivis kyseli kitaraa sinne. Eli ota toki :) Ja kenttä on hyvä, mutta verkkoa ei ole. Se tosin tuskin haittaa yhtään mitään. Itsekin haluaisin pelata, mutta mailaa en omista ja olen ihan surkea pelaaja.
 
Minä kaappaan uskoakseni mukaan kaksi sulkapallomailaa. Muuten tuomiseni noin aktiviteettien osalta jäänevät vähiin, lautapelit sun muutkin on pääosin sijoitettu mökille tai vanhempien matkaan Viroon.
 
Larppaamiseen olisi mukava saada myös vaatteita.

Aiheen voinkin paljastaa: Ajankohtana on 1800 -luvun loppupuoli. Alueena on maalaiskartano metsänsiimeksessä. Vähän hovimäki –tyylinen peli. Tarkennukset pystyn antamaan vasta miitissä.
 
Henane, kelpaako puuhelmet?

Voin tuoda peleistä papupelin. :)
Kaikenlaisia tansseja ja muita ehdottomasti!

Voin järjestää Hathan kanssa pusupainiturnauksen.
 
Deepdelver sanoi:
Kertokaa nyt jo ihmeessä mitä ihmettä se pusupaini on?

Nii-iin, minäkin olen tässä "ulkopuolisena" jo pitkän aikaa miettinyt, mitä se on. Älkää pitäkö meitä tietämättömiä enää tietämättömyydessä! :)
 
Tuolla toisaalla otettiin puheeksi muinoin The Miiteissä harrastettu paitojen painaminen ja moista työpajaa ehdotettiin ohjelmaan mukaan. Totesin, että voisin hyvinkin tällaista askarteluporukkaa ohjata, jos vain halukkaita löytyy. Silloin joskushan tumbe painoi noita Kontu-paitoja vähintään puoliammattimaisesti ja asiaankuuluvin menetelmin, mutta tällä kertaa halukkaat pääsisivät siis itse tehtailuun mukaan. Toki itse ei ole pakko tehdä mitään, voin kyllä printtailla "tilauksestakin".

Mutta siis, tämä näin alustavasti ilmoitettuna. Huutelen torstain aikana tarkempaa infoa tarvittavista alkuvalmisteluista sun muista. Järkkäriporukalta toivon vain vahvistusta siitä, että paikalta löytyy jonkinmoista pöytätilaa jonka voi käyttöön varata (ajaksi N lauantaipäivän aikaan?). Voin siis roudata paikalle kaikki tarvittavat värit ja välineet, toki näistä koituu osallistujille ehkä joku parin euron lisäkulu. Tästäkin osaan sanoa myöhemmin lisää.
 
Estelwen sanoi:
...ja tällä kertaa halukkaat pääsisivät siis itse tehtailuun mukaan.

Eikö tässä olisi loistava sauma niille "Saa halata", "Kysy ensin" ja "Ei saa halata" -paidoille? :grin: Merri sanoi jo viime vuoden krapulaisena, että yhdistys saa ottaa moisia paitoja myyntiin mutta eipä ole näkynyt [22]

Ai miten niin Merri muka olisi heittänyt sen vain läpällä?

Paitojen painanta voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen ohjelma, mutta en uskalla omalta kohdaltani luvata mitään. Minulla on muutekin se tunne jo, että tämän vuoden miitti lipsuu käsistä tsiljardi kertaa nopeammin kuin viime vuotinen, ihan liikaa tekemistä. :D
 
Jasdril~ sanoi:
Eikö tässä olisi loistava sauma niille "Saa halata", "Kysy ensin" ja "Ei saa halata" -paidoille? :grin: Merri sanoi jo viime vuoden krapulaisena, että yhdistys saa ottaa moisia paitoja myyntiin mutta eipä ole näkynyt [22]

Näen jo mielessäni mitä hienoimman tavan toteutukseen ;)

Paitojen painanta voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen ohjelma, mutta en uskalla omalta kohdaltani luvata mitään. Minulla on muutekin se tunne jo, että tämän vuoden miitti lipsuu käsistä tsiljardi kertaa nopeammin kuin viime vuotinen, ihan liikaa tekemistä. :D

Tuo on onneksi siinä mielessä mukavaa puuhaa, että ei vaadi juurikaan kiinteästi sovittua aikaa toimiakseen. Ensin voidaan askarrella paskarrella yhdessä, mutta jos jollekulle iskee himo tehtailla paitaansa vaikka kesken lettujonotuksen, niin eipä siitä paljon häiriötä muille koidu.

Paitoja tai muuta painettavaa en varsinkaan tässä tilanteessa ala hommaamaan, vaan jokainen saisi tuoda painokohteen mukanaan. Jollei sitten yhdistys yhtäkkiä halua sijoittaa eurotolkulla rahaa paitoihin, jotka mahdollisesti käyvät kaupaksi - tai sitten eivät. Ennakkotilaamiseen aika ei ainakaan tässä vaiheessa enää riitä.
 
Minyaleiel sanoi:
Henane, kelpaako puuhelmet?

Voin tuoda peleistä papupelin. :)

Kelpaa puuhelmet Minya :) Kiitos vain.

Papupeli kuulostaa etäisesti tutulta, joten saatan jotenkin ihmeellisesti hyökätä sen kimppuun ja suostutella pelaajia ;)
 
Estelwen, pöytä ja tilaa järjestyy kyllä - kiva ja kiitos kun puuhaat ohjelmaa. Sitä vaan mietin, että mitä paitoja aiotte painaa: tuovatko halukkaat omia tyhjiä paitojaan paikalle? Vai lisäkoristelevat juuri yhdistykseltä ostamiaan uusia? Vai tuotko sinä jotain...?
Lauantai-iltapäivä on kyllä aivan täyteen ahdettu ohjelmalla joka sitoo ison määrän potentiaalisia paitailijoita: ensin on vuosikokus ja sitten miitti. Luuletko, että voisit järjestää paitapainamista kahdessa erässä? Esim perjantaina iltapäivällä jo paikalla oleville ja lauantaina aamupäivällä larppivalmistelujen aikana mahdollisille jäljelle jääneille halukkaille?

// Ahaa, paitakysymykseen vastasitkin jo. Jokainen omiaan siis. Ajankohdat haluaisin silti määritellä, käytännössä on huomattu että tämä toimii "letkeämmänkin" tekemisen kanssa paremmin kun kansan ei tarvitse koko ajan kysellä mitämissämilloin ja tuleekojokusittenneuvomaan.
 
Nerwen sanoi:
Lauantai-iltapäivä on kyllä aivan täyteen ahdettu ohjelmalla joka sitoo ison määrän potentiaalisia paitailijoita: ensin on vuosikokus ja sitten miitti. Luuletko, että voisit järjestää paitapainamista kahdessa erässä? Esim perjantaina iltapäivällä jo paikalla oleville ja lauantaina aamupäivällä larppivalmistelujen aikana mahdollisille jäljelle jääneille halukkaille?

Tottahan toki onnistuu - tosin lauantaina aamupäivällä en takaa olevani kovin aikaisin vedossa, jos edes hereillä :D No okei, voin olla jos sovitaan. Mutta siis juu asiaan, perjantaina voidaan minun puolestani kovasti jo aloitella ja ottaa uusiksi siinä lauantaina puolen päivän molemmin puolin, miten nyt ohjelmaan parhaaksi nähdään sovittaa. Olen kohtapuoliin lähdössä tutkailemaan puuttuvia tarvikkeita ja niiden hintoja, illemmalla osaan sanoa siis jo jotain niistä kustannuksistakin. Infoan samalla sitten muutenkin, kuten parhaaksi näen.
 
Ylös