The Miitti 2008: Ohjelmaa

Tämänkin vuoden The Miittiin on Wii tulossa. Tarjolle löytyy uutta Mario Karttia, jota voi ohjata rattityylillä, eli ajaminen on hyvin helppoa vaikkei aiemmin olisi pelaillutkaan. Mahdollisuudet on nelinpeliin (rattiohjain, tavallinen ohjain vaakatasossa "rattina" ja kaksi GameCube-padia).

Mukaan tulee myös tuttuun tapaan Wii Sports, Wii Play, vanhempi Mario Kart ja Smash Bros. Melee. En sitten tiedä ottaako Nova muita pelejä ja lisäohjaimia.
 
Ajattelin varmistaa, et minult ei löydykkään boffon boffoa, jos niitä on, ni ne on turussa, puutorin alaisen parkkihallin salahuoneessa. Out of my reach. :p
 
No Henane ilmeisesti sai lainaan jonkinlaisia boffoja joten ihan pulassa ei olla :)
 
Hienoa. Mahtuisiko siis miitin ohjelmaan enää boffoturnausta? :p
 
Öö.. voin kertoa, että nuo ovat ihan kämä versiot ja todellakin vain pehmustetta ja teippiä melkeinpä koko miekat. Eli Jos niillä saatte boffoturnauksen aikaiseksi niin mikäs siinä :D
 
Halutaanko jalkapalloa paikalle, vai onko sellainen jo? Minulta löytyisi myös hieman kulahtanut pehmolentis.
 
Juu, ilman muuta jos Vanamo jaksaa raahata niin jalkapallo ja rantalentis olisivat kivoja. :p
 
Minyaleiel sanoi:
Keksin yhtenä yönä, että onhan minulla sopiva yleishyödytön taito miitin iloksi. Voin väännellä halukkaille ilmapalloeläimiä ja -miekkoja ja myös opettaa niiden tekemistä. :yay: En tosin ole itsekään vielä järin pro siinä hommassa. Ei aikatauluja eikä muitakaan ennakkovalmisteluja. Hihasta saa nykiä jos en itse muista, palloja saa tehdä niin paljon kuin niitä mulla sattuu olemaan.
Ihanaa! :grin: Osaisitkohan tehdä kruunun? :D

kysyy hän nimimerkillä Titiuu, Gondorin kuningatar
 
Ylös