Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
Omaperäisimpiä näkemiäni testejä - piponnosto siitä! Pitkän off-Kontuiluni jälkeen on todella hienoa nähdä, että joukkoomme on tullut lisää hauskoja ja uusia ideoita omaavia kontulaisia. :)

Itse tulin Eärendiliksi. Kyllä. Merta olen aina rakastanut (vaikka Vingilotilla jos yrittäisin purjehtia, menisivät kyllä purjeet sekaisin), ja vaikka pienenä ihailin haltioita, olen vanhemmiten alkanut oppia arvostamaan Ihmisten rotuakin :D joten puolhaltian rooli sopii loistavasti. Täältä tullaan, tähtitaivas!

*tapu tapu tapu* hyvin tehty, Tik!
 
Myö oon "Bregalad alias Äkkipää, varsinainen sähikäinen entiksi"... Odottamaton tulos, mutta ei mitenkään epämieluisa... :yay:
 
Onkohan tämä vähän outoa ? Minusta tuli testin mukaan Melian maia, Doriathin valtiatar...
 
Vinkeä testi :grin:

Tuloskin osui haluamaani joukkoon, haltiaksi.
Henkilöni olisi sitten Lórienin Nimrodel.

Tosin olisin myös saattanut päätyä Repunpään hobitiksi. Ihan vain riippuen näkemyksistäni koskien kärpäsiä :wink:

Oli tietysti pakko tutkia myös enttivaihtoehto: entvaimot ovatkin olleet mieltäni kiehtovia, minne he oikein katosivatkaan.
 
...21. Olet hobitti, Rankkibukeja tai muuten vain bukinmaalaisia.

ihanaa :grin: olen aina halunnutkin olla hobitti, joka rakastaa rauhallista elämää mutta josta kuitenkin vaadittaessa löytyy myös se urhoollinenkin puoli! :D bukinmaalaisista ehkä olisin Kielo Rankkibuk ...olin kyllä sillä rajalla että olisiko minusta tullut haltia mutta en nähnyt kaikkia kysymyksiä kun koneeni hieman temppuili (ja vielä edelleenkin :urg: )...
 
Olen Bregalad alias Äkkipää, varsinainen sähikäinen entiksi.

Jes, humm humma rumma bumm bumm hummm, kyllä, hummm, aika hyvä testi tämä on, humm humm, onnittelut Tikille, humm humm.
 
Minä olen ihminen ja kuulun rohirrimiin. Èowyn Èomundin tytär. Tulos ei sinänsä miellyttänyt mutta...
Tyydyn kohtalooni. :grin:
Mutta toisaalta se on ihan mukiinmenevä vaihtoehto. :)
Vastakohta minulle, mikä en ainakaan olisi, olisi vuorenpeikko. Ja nimentarkasti Tom.
Mahtavan testin olet kyllä Tik saanut tehtyä, taputuksia vain niin että raikuu! :D
 
Mielenkiintoinen testi. Luulin olevani hobitti tai ihminen koska kerta kaikkiaan olen liian "huono" haltiaksi 8) mutta olinkin Lúthien Tinuviel. Se oli yllätys O.O;;;

Täydellistä vastakohtaani en kokeillut. Ehkä senkin voisi tehdä.
 
Aika hauska testi! Aluksi en sitä oikein ymmärtänyt mutta kyllä se siitä.

Mutta minäpä päädyin Gandalfiksi vaikka en sitä oikein odottanutkaan.
 
"Olet entvaimo. Vaan missä sinä olet, Fimbrethil?"
Entiksi veikkasin itseäni, mutta olen tyytyväinen tulokseeni. Tätini kutsui minua ennen entiksi, nykyään entvaimoksi. Ehkä minä sitten sellaiselta vaikutan.
 
Olen Balin, Morian lyhytaikainen ruhtinas 8)
Vähän yllättynyt olen, mutta ylpeä silti... Kyllä kääpiönä kelpaa :D
 
Tein tämän testin pitkästä aikaa ja sitten etsin vanhan tulokseni.
Olen tipahtanut arvoasteikossa alaspäin, Lórienista tuli Gandalf.
 
Olin Frodo, vaikka en itse asiassa haluaisi olla :D Mutta yritin saada jonkin muun mutten onnistunut. Kai siihen täytyy uskoa..
 
Pitkästä aikaa tämän testin kanssa viihdytin itseäni ja lopputuloksena on, että olen salohaltia, joskin paljon on minussa myös entin vikaa. Mielenkiintoista, enkä ole ihan heti väittämässä vastaankaan. Valar-persoonani puolestaan osui aivan nappiin: olen aina samaistunut Nessaan, koskapa tanssivia tuulistukkia olemme kumpainenkin.
 
On kyllä aivan mahtava testi :D olen joko elwing tai legolas sillä en osannut viimeisessä kysymyksessä päättää kahden vstauksen väliltä eli päätin valita molemmat jos se nyt on sallittua. :hups: tein testin kolmesti ja ensimmäinen tulos oli tuo kyseinen tulos ja toisella kerralla entti ja kolmannella jälleen kerran elwing tai ja legolas. tällaisia lisää sillä pidän näistä testeistä HYVIN paljon :D
 
Itsestäni tuli Balin. Olen aina ajatellutkin että muistutan kääpiötä! Yllätyin kyllä hiukkasen. Epäröin tuossä kärpäs jutussa.

Vastakohdaksi tuli balrog taikkapa vaikka Gothmog iha ite.
 
Merri! Voi, sattuipa hyvin. Merriin ja Pippiniin kun kaikkein eniten kirjaa lukiessani samaistuin. Ja kyllä kun ajattelee, niin löytyy Merriastä aika paljon sellaisia ominaisuuksia kuin minustakin. Ja pahus, minähän kiipeän sen muurin yli tuli, mikä tuli;)

Jep, oli kyllä paras persoonallisuustesti ikuna. Kattava ja kaikkea ja kysymykset ihan omaa luokkaansa.
 
Ylös