Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
"Olet Elrond Puolhaltia, Eärendilin poika."
Yllättävää sillä joskus viimevuoden puolella olin vielä beorninki..
 
Niin, tämä taitaa kertoa siitä, miten ihmisen mielipiteet muuttuvat melko lailla lähes kahden vuoden sisällä. Elemmíre olen tällä kertaa, mielenkiintoista.
Olin unohtanut kuinka hyvin Tik osaa kirjoittaa - pyrskähtelin naurusta vähän väliä testiä lukiessani. Ilonaihe tämäkin. :)
 
Hummm, enttihän minä. Aiemmin tein tämän hätäisesti ja päädyin pimentohaltiaksi. Ei huono vaihtoehto sekään. Kunhan saan olla omissa oloissani. :)
Kiitos Tik, laadukkaasta testistä, tämä todella paljastaa kontulaisista hassuja asioita, jotka mahdollisesti pitävät paikkaansa enemmän kuin luulemmekaan.
 
harmaahaltia tai pimentohaltia, avarin tai telerin sukua. Mielenkiintoista, en edes uskalla mitä tapahtuu, jos vastaan päinvastoin :grin:
 
Mielenkiintoinen tulos. :) Jompikumpi, Elu Thingol Tai Olwë. Pitäisi tukia vielä hieman, niin voisi varmuudella valita toisen.
 
Olin hobitti, Rankkibukeja tai muuten vain bukinmaalaisia. Tarkemmassa henkilöhaussa päädyin viimeisen kysymyksen perusteella Frodoksi.
 
Hmm... Ihan ensiksi sain vastaukseksi "Olet Irmo alias Lórien". Mikäs siinä, mutta ehkä vähän turhan suuri ja tärkeä ollakseen minä :D
Toiseksi sain Merrin, joka oli jo lähempänä omaakin mielikuvaani.
Mutta Smeagol en missään tapauksessa ole.
Pitää varmaan lukea uudestaan Silmarillion kun en kunnolla muista mitä tuosta Irmosta kerrottiin.
 
Loistava testi, Tik! Sen eteen olet varmasti nähnyt paljon vaivaa. Mutta tulosta en saanut, koska en löytänyt kysymystä 32 yhtikäs mistään, joten testi jäi siihen. :cry:
 
Herugrim:
Tik sanoi:
...32. Olet nahanvaihtaja, beorninki.
En kyllä tiedä mikä se on, koska KontuWiki ei taida tuntea beorninkeja... :p
 
Ooh, eiköhän olisi syytä laittaa beorninki uudelleenohjautumaan sivulle beorningit? [22]
 
Ai, hiivatti, jotenkin silmäni vältti tuon. :hups: . Anteeksi turha viesti ja vaiva. :hups:
 
Useita kertoja kokeilin ja sain kaksi vallan erilaista tulosta.

...21. Olet hobitti, Rankkibukeja tai muuten vain bukinmaalaisia. Tarkempi tarkastelu tuotti tulokseksi Merrin.

...23. Olet ihminen, tarkemmin sanoen samooja.

Ratkaisevaksi kysymykseksi muodostui tuo ruuan ja sodan tärkeysjärjestys elämässäni. Järki valitsee sodan (jos siihen ei liity väkivaltaa, eikä nälän näkemistä..) ja sydän (ja masu tietty) kipittäisi mieluummin ruokakomerolle (olisi tosin makeata jos sielläkin voisi tehdä samoojien sankaritekoja..).

Aika hieno testi, Tik. Olet aika taituri.
 
Vau, mikä testi. Nähty todella vaivaa ja kulutettu paljon aikaa ja hermoja varmastikin. En pystyisi itse ikinä tekemään mitään näin yhtenäistä ja pitkää testinpoikastakaan.

En ole ihan varma tuloksesta, koska en varmaankaan ymmärtänyt systeemiä, vaikka lueskelin ohjeistusta ja muiden viestejä tovin aikaa ennen kuin aloitin testin.

Mitä ilmeisimmin olen kuitenkin "Dís, Fílin ja Kílin äiti, ainoa nimeltä tunnettu kääpiönainen" ... :grin:
 
Taisi tuo Gandalfina olo olla vain hetkellistä ja aikani Keski-Maassa
on tullut täyteen, sillä jälleen huomasin olevani itse Lórien.

Olipas mukava tehdä tämäkin testi pitkästä aikaa.
 
Uudella testauskerralla tuli ensimmäiseksi valohaltia ja sen jälkeen Oromë.

Mukava testi!
 
Olen huorn, villi ja vapaa, liikkuva puu, syvien metsien hiljainen kostaja, kaksijalkaisten vannoutunut vihollinen. Pieni yllätys, kun veikkasin olevani ihminen, mutta toiseksi tulikin samooja.
 
Koska aika moni on kokenut olevansa ihminen, mutta samoojatestiä ei ole ollut laisinkaan, päätin viimein moisen väsätä. Eli 23B antaa hieman osviittaa tarkemmasta henkilöllisyydestä pohjoisen <i>dúnedain</i>ille.

Kaikille lukijoille suuri kiitos mielenkiinnosta testiä kohtaan, vaikka se ei ole liiemmin kehittynyt männä vuosina; toisaalta, eihän tässä ehtinyt kulua kuin vajaat kolme vuotta edellisestä päivityksestä. :roll:
 
Ylös