Uudelleensyntymispäiväonnittelut!

Ooh, onnea Fica. Olisit kertonut, niin oltaisiin voitu juhlia sinua tuolla Konturisteilyllä. :D
 
Hahhaa, enhän minä tajunnut omaa synttäriäni, olis varmaan ollut huimat bileet laivan käytävällä. Toisaalta sen "Periannath, Pippin, itsestäänselvyys Puuparta, Piippukessu..."-leikin seuraaminen kävi perinteisestä lastenjuhlien viihdykkeestä. Kiitos onnitteluista!

Muoks: Siis herramunjee, neljä vuotta? Nyt vasta tajusin Nazgin viestistä. Eipä tunnu niin pitkältä, aika suorastaan liitää... ;)
 
Ohoi, Maria, kuuluuko meren pohjaan? Hyvee neliveesynttäriä! Äs, ääni kantaa niin huonosti täällä mudan seassa...
 
Haa, onnea minulle! Tajusin tämän topicin nähdessäni, että melkor sentään olen pyörinyt Käärmeen nurkissa päivälleen kuusi vuotta. Tai tarkalleen ottaen jonkin verran yli kuusi vuotta, koska rekkasin aluksi muistaakseni tammikuun 2002 puolella, kunnon nyypiön tavoin nimellä Lúthien (koska Varda oli varattu; ei uskoisi, että olen oikeastaan hyvin vaatimaton ihminen). Syystä tai toisesta tuolla nickillä kirjautumisessa oli ongelmia, joita jouduin setvimään Merrin ja Nerwenin avustuksella (ja olin oitis ihan kauhuissani, kun ylläpito henkilökohtaisesti paneutui ongelmaani), jotka lopulta suosittelivat minulle uudella nickillä rekisteröitymistä. Niinpä otin Silman liitteet kauniiseen käteen ja kehitin itselleni haltianimen. Sûlwen Lalaith ehdin olla ehkä päivän pari, kunnes joku huomautti, että Käärmeessä on jo Lalaith. Minä moisesta itkuuntuneena vaihdoin nimeni Sûlwen Ninieliksi, vaikka takuulla niitä ninielejäkin oli jo jokunen ennestään. [22] Tämän pistämättömän logiikan tuloksena olen siis ollut Tuulineito Itkuneito jo kuusi vuotta. Käytän tilaisuutta hyväkseni kiittääkseni nickistäni huomauttanutta henkilöä, kuka hän sitten olikaan, koska kyllä Sûlwen Niniel on paljon sointuisampi nimi kuin Sûlwen Lalaith. Kiitos myös Merrille ja Nerwenille nyypiö-Lúthienia kohtaan osoittamastanne ymmärryksestä. ;)

No niin, minäpäs intouduin tarinoimaan menneistä seikkailuistani. Tuli vain huiman nostalginen olo. Kierros mathomia kaikille!


// Kiitos, Nazg. Hehe, ehkä hieman kyseenalainen tapa tehdä historiaa onnittelemalla itseään. Mutta kukapa kissan hännän nostaa ellei kissa itse vaimitensenytmenee... :p
 
Doh, onnea Tuulineito Itkuneidolle, teit hisoriaa olemalla ensimmäinen itseänsä uudelleensyntymisestä onnitteleva! [32]
 
Onnea tänään juhlivalle Valië Niennalle sekä myöhästyneesti Telepille ja elfille! [32]
 
Onnea kaikille, joita olen unohtanut onnitella :) Tulkoon lisää Kontuvuosia! :beer:
 
Ylös