Vuoden 2004 parhaat

Vuoden paras kirja: Da Vinci Koodi.
Uskomattoman hyvä romaani tieteilijöiden tarkoiten varjelluimmasta salaisuudesta.
Vuoden paras elokuva: Butterfly Effect.
Ehdolla olisi myös ollut Kuninkaan Paluun EE, mutta tiesimme kaikki, että siitä tulee loistava, joten valintani on Butterfly Effect. Ashton Kutcher tekee aivan mielettömän roolisuorituksen tässä kaaosteoriaan keskittyvässä elokuvassa. 10 tähteä viidestä.
Vuoden paras levy / bändi / uusi musiikkituttavuus: Green Day
Waretin paljon kehutun American Idiotin, joka kolahti heti. Pakko-ostos. Sittemmin olen warettanut yhtyeen koko tuotannon ja tarkoitus olisi ostaa kaikki levyt kunhan saan hieman fyffeä..... :p

Kahteen viimeiseen en oikein osaa vastata..... ei mulle ole tapahtunut mitään hienoa.
 
Vuoden paras kirja: Hm, varmaan kaikki Diane Gabaldonin, sillä löysin ne kesällä ja olinpa onnellinen että löysin. Ne ovat aivan mahtavaa tavaraa tällaiselle romanttiselle pöhkölle, jos voin asian noin ilmaista.

Paras elokuva: Täytyypä miettiä... Ehdottomasti Rakkautta vain. Samat perustelut kuin äskeisellekin. Toisaalta, oli kai niitä muitakin hyviä, en vain muista...

Paras bändi: Ehdottomasti joulukuussa löytäneeni Damn Seagulls. Vaikka albumi julkaistiinkin tämän vuoden puolella, niin viime vuonna siitä kuitebkin kiinnostuin. Ehkä pitää kuitenkin mainita Tehosekoitinkin, jonka matka valitettavasti päättyi syksyllä. :cry:

Parhaasta asiasta ei ole epäillystäkään. Sain viimein ostettua hoitohevoseni,(kuulostaapa pahalta 'ostin hevosen') jolle olen viimeiset kolme vuotta aikaani uhrannut ja seurannut perässä, minne ikinä sitä vietiinkään. Nyt minun ei enää tarvitse kävellä kahtakymmentä kilometriä sitä tapaamaan.

Paras saavutus: Hm, ehkä se että olen nyt suht onnellinen. Ei sillä etten ennen olisi ollut, mutta olenpahan pystynyt jatkamaan tätäkin putkea näinkin pitkään.

No, eipä se viime vuosi mitenkään tavattoman erikoinen ollut minun osaltani, olipahan kuitenkin ehkä parempi kuin edeltäjänsä. Vaikea sanoa... Mitään odotuksia en ensi vuodeksi anna, koska ne kuitenkin pettävät. Ja jos eivät petä, niin silti on hauskempaa elää tätä vuotta ilman minkäänlaista tavoitetta. Turhien tavoitteiden ottaminen pahimmassa tapauksessa pilaa vuoden, joten mitä sellaisia riskejä ottamaan. Voisi tietenkin yhden pienen reiän huppuun pistää, jottei ihan sokea kuitenkaan olisi.
 
Vuosi 2004...

Vuoden paras kirja: hmm. Bram Stokerin Dracula tai sitten Robin Hobbin Näkijän taru-trilogia.
Vuoden paras elokuva: Maailman ympäri 80 päivässä :D ja myös Kuninkaan paluun EE, tietty.
Vuoden paras bändi & uusi musiikkituttavuus: Maroon 5
Vuoden paras levy: Gregorian - Masters Of Chant Chapter III (ostin sen vasta v.2004)
Vuoden paras asia, yleisesti: sain kivan kesätyön.
Vuoden paras asia, henkilökohtaisesti: tutustuin kahteen ihmiseen, jotka nyt ovat parhaat ystäväni.
Vuoden suurin saavutus, yleinen: pääsin ylioppilaaksi. Aloitin pianotunnit vuosien tauon jälkeen.
Vuoden suurin saavutus, henkilökohtainen: selvisin hengissä reaalista.
 
Vuosi oli pitkä ja yläalamäkinen.

Väitän olevani samassa pisteessä uuden koulupaikan ja elämänkokemuksen nosteessa kasvaneen iän ja laihtuneen lompakon tuottamat haitat.
Bonukset ja negaatiot kumosivat toisensa.
Elämä tuntuu olevan nollasummapeliä,jossa aikaasi vastaan saat saman arvoisia hyödykkeitä.

Vuoden parasta juttua oli varmaan aika paljon,mutta en muista viime viikostakaan paljoa. :)
Väitän että vuosi kului ihan mukavasti flametuksen kanssa eri paikoille.
Sain paljon uusia ystäviä ja vihollisia.
Vuosi ei siis ollut turha,jotain tapahtui, enemmän jäi tapahtumatta.
Onneksi suurin osa tapahtumatta jäämisistä olivat ikäviä.

Minun kannaltani merkittävintä viime vuodessa oli se,että en kuollut.

Vuoden paras kirja:
Pasi Heikura:Näissä merkeissä
Kirja opetti latistamaan kielenkäyttöä.
Nyt osaan puhua paljon sanomatta mitään.

Vuoden paras levy / bändi / uusi musiikkituttavuus:
Musiikkia en kerinnyt hirveästi. Varmaan painottuu CMX:n ja vastaavien harteille,tavan mukaan.


Vuoden paras elokuva:
Perhosvaikutus. Ehkä minun pitäisi katsoa enemmän elokuvia.

Vuoden paras asia:
Tämä ei sovi herkimpien korville,mutta kerrotaan kuitenkin:
Pääsin Jehovan Todistajien mustalle listalle.
Mielestäni tätä suurempaa saavutusta on vaikea keksiä.

Vuoden suurin saavutus
Pääsin opiskelemaan.

Lupaus uudelle vuodelle:
Lupaukset on tehty rikottaviksi,joten en tee niitä usein.
En usko että muistaisin vuotta jotain juttua.
Lisäksi siitä olisi liikaa vaivaa...

Niin ja nyt on maaliskuu.
Vanha vuosi pitäisi heittää menemään.
Mutta en muista mihin sen jätin.
 
Vuoden paras kirja
Dave Peltzerin Pimeän Poika kosketti mua kyllä tosi paljon... On varmaan vanhempi kirja, kuin viime vuotinen, mutta olkoot... Se tarina on jotenkin niin kauhea ja koskettava, että aloin itsekin miettiä, että huudanko pikkuveikalle turhan usein... Siis eihän se toki mitään väkivaltaa koe, mutta tuli siinä vähän huono omatunto... Mitään traumoja ei jäänyt, mutta kun näin sen kirjan jossain, ne kauhut palasivat mieleeni... Ihan hirvee kirja, mutta suosittelen...

Vuoden paras leffa
Taitaa olla Viimeinen Samurai... Minun kaverini haukkuivat sen aivan lyttyyn vain sen takia, että siinä oli Tom Cruise, eikä se kyllä minullakaan vaikuttanut valintaan, mutta se leffa oli jotenkin vaan niin kaunis... Minä en yleensä itke kauheasti leffoissa, mutta tuota katsoessa tuli itku siinä lopussa... Amerikkalaisen elokuvan juoni oli kerrankin onnistunut...

Vuoden paras levy/bändi/uusi musiikkituttavuus
Paras levy on kyllä Rammsteinin Reise, Reise, en kyllä tiedä miksi... Sanoitukset ovat aivan pimeät, mutta laulajan ääni ja musiikki muutenkin... Loistavaa... :yay: Paras bändi on... Nyt tuli vaikea... Minä luulen, että se on Uniklubi... Vaikka ne ei k-18 keikoilla olekaan niin huomaavaisia, niin kyllä se Uniklubi silti on... Rock'n'roll. Uusi musiikkituttavuus on ehdottomasti Charon, vaikka se onkin reippaasti vanhempi bändi, niin minä löysin sen vasta viime vuonna... Ihanaa musiikkia!!! Viisaat lyriikat ja kunnon meno päällä....! JALOVIINAA!!!

Vuoden paras asia
Nyt siirrytään minun entisen harrastukseni pariin, eli partio. Paras asia oli ehdottomasti Tarus. Vaikka satoi niin hel :censor: tisti, ja kaikki oli märkää, niin siellä oli ihan törkeen hauskaa. Ja tutustuin uusiin ihmisiin...

Vuoden saavutus
Nyt en kyllä tiedä... Ei mitään hajua...

Lupaus tälle vuodelle, mitä nyt vähän myöhään...
Minä en yleensä lupaile kauheasti, koska lupaukseni eivät yleensä pidä... Nyt yritän olla puoli vuotta karkkilakossa, mutta saa nähdä mitä siitä tulee...
 
Parhaat

Vuoden paras kirja
Luulen, että se on aina Sata Makeaa Suudelmaa.
Se on maailman ihanin kirja, eikä siihen muusta pääse.

Vuoden paras elokuva
Olisikohan ollut Taru Sormusten Herrasta.
Kuninkaan paluu...

Paras levy/bändi/uusi musiikkituttavuus
Paras levy on Egotrippi 20 suosikkia. Todella hyvää musiikkia vuosien varrelta, vaikken mikään hirveä Egotrippi-fani olekaan.
Bändi varmaan Green Day. Rakastan ihania biisejä.
Uusi musiikkituttavuus on varmaan sama...

Vuoden paras asia
Sain erään hyvän ystävän, jota vähiten odotin... :p
[/img]
Tiedät kyllä, kuka olen, jos käyt täällä. Kiitos!

Saavutus
Jaa... Varmaan se, kun tajusin, että elämässä ei pääse eteenpäin ponnistelematta. Olen aina sanonut asiat suoraan, mutta nyt olen tajunnut, että kaikki eivät ehkä halua kuullä huonoja puolia itsestään minun suustani.

Lupaus tälle vuodelle
Olen ystävällinen ja aion päästä tasapainoon elämässä. Poukkoilen ihan minne vaan...
 
Vuoden paras kirja
Kauhukseni huomasin, että en saanut luettua ainuttakaan kirjaa loppuun saakka. Tähän saattaa olla syynä mun masennukseni ja stressini.

Vuoden paras elokuva
Niitähän riittää. Ainakin Kuninkaan paluu, Kadotettujen kuningatar ja Veren vangit kuuluvat kärkijoukkoon. Ihania leffoja, joissa on todella hyvin pystytty jäljittelemään kirjojen tunnelmaa.

Vuoden paras levy / bändi / uusi musiikkituttavuus
Hmm. Vaikea. Mulla on niin monta lempibändiä, etten pysty millään laittamaan niitä paremmuusjärjestykseen. Ainakin Nightwish ja Sonata Arctica onnistuivat taas tekemään loistavat levyt. Ihanaa musiikkia, jota kuunnellessa pystyy helposti purkamaan tunteita, mutta myös auhoittumaan.

Paras uusi musiikkituttavuus on ehdottomasti Cradle of Filth. Olen siitä ennenkin kuullut, mutta nyt vasta tajusin tutustua bändin musiikkiin paremmin. Danilla on erittäin mielenkiintoinen ääni.

Vuoden paras asia (yleisesti / henkilökohtaisesti)
Ehdottomasti se, kun tutustuin kultaani. Meidän suhteemme alkoi ikävissä olosuhteissa, mutta olemme nyt olleet onnellisesti yhdessä melkein 4 kuukautta :heart:

Toinen paras asia on mun kotiinpääsyni. Vietin koko alkuvuoden psykiatrisella osastolla, joten kotiinpääsy oli enemmän kuin loistava asia.

Vuoden suurin saavutus (henkilökohtainen / yleinen)
Ehdottomasti se, että jaksoin kaikista vaikeuksista huolimatta uskoa parempaan huomiseen, joka oli tärkeä askel matkassa masennuksesta parantumiseen.

Lupaus ensi vuodelle
Hmm. En yleensä harrasta lupausten tekemistä, mutta taisinpa luvata itselleni, että otan vihdoinkin elämäni omiin käsiini.
 
Vuoden paras kirja
Paras kirja oli ehdottomasti Lian Hearnin Satakielilattia..

Vuoden paras elokuva
Taitaapi olla Viimeinen Samurai tai School of Rock. Kumpikin tavallaan loistavia.. :D

Vuoden paras uusi musiikkituttavuus
Good Charlotte tai Hot Action Cop.. Kumpikin mulle uusia bändejä..

Vuoden paras asia (henkilökohtaisesti)
Mun ja mun nykyisen poikakaverin tapaaminen viime kesänä.. :wink:

Vuoden suurin saavutus (henkilökohtainen)
Sain vihdoin ja viimein viime syksynä näyttely toimitsijan kortin.. :D

Lupaus ensi vuodelle
Otan vihdoin ja viimein sen tatuoinnin..
 
Vuoden Parhaat 2004

Näin pitkän ajan jälkeen voisi alkaa miettimään mennyttä vuotta. Minusta tuli jääkiekkovalmentaja, katsoin paljon elokuvia, pärjäsin hyvin koulussa ja oli taas mahtavat lomat.

Vuoden paras kirja
Vuoden paras kirja oli kohdallani Feeniksin Kilta tai TSH. Ehkä kuitenkin Feeniksin kilta.

Vuoden paras elokuva
Paljon, paljon elokuvia. Viime vuonna katsoin varmasti ennätysmäärän elokuvia. Parhaita olivat Spider-Man 2 (parannusta edelliseen), Kill Bill kokonaisuudessaan, ROTK SEE ja Shrek 2. Paljon muitakin hyviä, mutta nämä päällimmäisinä. Ai niin, ja viime vuonna katsoin Matrixin ensimmäistä kertaa. Se kuuluu myös tuohon joukkoon.

Vuoden paras uusi musiikkituttavuus
Franz Ferdinand, U2 ja Linkin Park. Ferdinand aivan viime hetken löytöjä, varmaan vielä viime vuoden puolella. Linkin Parkista olen tiennyt jo pidempään, mutta heidän musiikkiaan aloin kuuntelemaan enemmän vasta viime vuonna.

Vuoden paras asia (henkilökohtaisesti)
Kevään mahtava todistus (8.8, minun kykyjeni ylärajoilla), valmentajaksi pääseminen ja lomat.

Vuoden suurin saavutus (henkilökohtainen)
Kevään todistus.

Lupaus ensi vuodelle
Yritän pärjätä lukiossa.
 
Ylös