Harrastuksianne..?

Musiikki kaikissa muodoissaan. Soitan jonkun verran, mutta eniten kuuntelen levyjä ja käyn konserteissa. Harrastan muutenkin kulttuuria, käyn teatterissa, taidenäyttelyissä jne. Lukemista pitää harrastaa ihan opiskelujen takia. Ulkoilen joka päivä, teen aika pitkiä kävely- ja juoksulenkkejä talvisin, kesäisin pyöräilen pari sataa kilsaa viikossa. Toimin muutamassa ylioppilasjärjestössä, ja (vähemmän aktiivisesti) muissakin kansalaisjärjestössä.
 
En tiedä olenko jo tänne kirjoittanut, mutta päivitänpä tietoja nyt jos niin on päässyt käymään. Eli min harrastan korealasita itsepuolustuslajia Sin Moo Hapkido, john olen hyvin kiintynyt, vaikka en todellakaan ole taidoiltani parhaasta päästä. Meidän ohjaaja on vain niin ihana: ymmärtäväinen, hauska ja avulias, mutta osaa myös pitää jöötä yllä, jos menoo muuttuu liian hilpeäksi.

Olen ainoa tyttö vyöasteellani (vihreä+1) ja samalla asteella harjoittelevat miehet ovat kyllä saaneet tuta voimani :D Nyt minua odottaa ensi syksynä vaihtaminen edeistyneempien ryhmään ja uusi ohjaaja ja uudet kasvot. Harkinnassa on, että jättäisin vyökokeen väliin ja jättäytyisin vielä tuttuun ja turvalliseen seuraan.

Muita harrastuksiani on teatteri, jonka harrastaminen taitaa kyllä lähestyä minun kohdallani loppua, koiran kanssa lenkkeily ja talvisin hyvin epäsäännöllinen luistelu.
 
Minulla on aika paljon harrastuksia, enimmäkseen taidetta.

Harrastan pianonsoittoa, ei nyt tule mitään erikoista mieleen, miksi sitä harrastan. Ehkä siksi, että pidän pianon äänestä, pidän sen soittamisesta ja pidän klassisesta musiikista. Aikaisemmin soitin viulua, mutta se ei ehkä ollut ihan minun juttuni. Minä ja pikku pianoni olemme erottamattomat! (Tosin sitä on aika vaikea kuskata jonnekin matkalle mukaan, joten siinä mielessä emme ole erottamattomia...)

Toinen harrastukseni on kuvataide. Pidän todella paljon maalaamisesta ja piirtämisestä. Minusta maalaaminen on hyvä tapa ilmaista itseään. Olen käynyt kuvataideopistossa neljä-viisi vuotta. Enkä aio ihan lähiaikoina lopettaa! Meidän maalausryhmässä on tosi mukavia ihmisiä. Ja ne on myös älyttöman hyviä piirtämään.

Kirjoittaminen ja lukeminen ovat myös jonkinlaisia harrastuksia. Jotenkin ne vain kiehtovat, olen aina ollut aika rauhallinen ihminen, joka nauttii juuri sellaisista asioista. Haluaisin joskus kirjoittaa kirjoja.
 
puchiko sanoi:
Saattaa kuulostaa vähän oudolta että tällainen nuori tyttö harrastaa nyrkkeilyä, mutta minä tykkään.

Ei suinkaan, sehän on todella hyvää kuntoilua. Itse harrastan Savate Formea, joka on ranskalaisen Savate-taistelulajin kuntoilumuoto. Siinä käsien liikkeet on nyrkkeilystä ja jalat savatelle ominaisia potkuja. Naisia on yhtä paljon kuin miehiä siellä missä minä harrastan.

Aivan ihana harrastus kuitenkin, jokaiseen treeniin on kiva lähteä ja treenien jälkeen on hyvä mieli. Hiki lentää ja lihakset kasvaa. Kestävyys- ja lihaskunto ovat molemmat parantuneet. Suosittelen.

Muut säännölliset harrastukset ovat valitettavasti jääneet. Pianoa soittelin vähän alle viisi vuotta ja kuviksessa kävin kuusi vuotta. Harmittaa näin jälkikäteen, että lopetin, koska molemmat olivat hyvin rentouttavia harrastuksia, joilla sai keskittyä vain siihen mitä teki. Murheet unohtui hetkeksi. Toki piirrän ja soittelen edelleen omalla ajallani, mutta lähinnä silloin kun on stressiä.. Taidothan semmoisessa ruostuu.
 
Joo, ja harrastuksiin on tullut jo syksyllä 05, mikäpä muukaan kuin taekwondo. Se on korealainen taistelulaji joka on kuulemma nykyään olympialaji. Mutta siinä käytetään enimmäkseen potkuja, joita on myös kiva oppia. Mukana on myös itsepuolustusta. Siitä nyt en hirveästi oikeen perusta.
 
Olen harrastanut maastohiihtoa noin 5 vuotta ja kestävyys juoksua noin 3 vuotta. Talvisin käyn hiihtokisoissa ja kesäisin juoksu kisoissa.
Hiihto harrastukseni alkoi varmaan siitä, että tykkäsin katsella sitä telkasta pienenä.
Ja juoksu harrastus enimmäkseen kesä harjoittelu muotona tullut harrastukseksi. Tykkään näistä lajeista kun on tullut menestystä ja saa välillä rääkätä itseään :twisted:

muoks* Ja kaikki Tolkien (tai siihen liittyvä) kirjallisuus kinnostavat todella paljon :)
 
Harrastan viulunsoittoa, sekä metsästystä. Metsästys on näistä kahdesta varmaankin se mieluisampi, sillä siinä pääsee kuljeskelemaan villiin ja vapaaseen luontoon :roll:. Ei niinkään sen takia, jos sieltä sattuisi saadmaan jotakin kotiin kannettavaa...
 
puchiko sanoi:
Saattaa kuulostaa vähän oudolta että tällainen nuori tyttö harrastaa nyrkkeilyä

Ennemminkin tuo kommentti kuulostaa siltä, että sukupuoliroolit ovat edelleen valitettavan hyvin voimissaan. Vai miksi se kuulostaisi oudolta, että nuori tyttö nyrkkeilee?
 
Tällä hetkellä harrastuksiani ovat lukeminen, kirjoittaminen, piirtäminen ja laulaminen ihan itsekseni. En siis käy missään kerhossa. Kävin kuvataidekoulua monta vuotta ja pidin siitä, mutta jouduin lopettamaan sen muuton takia. Täältäkin taitaisi löytyä mahdollisuus, mutta se ei olisi enään sama asia, sillä kaveriporukka puuttuisi.

Noiden lisäksi harrastan jousiammuntaa. Sekään ei ole erityisen säännöllistä, sillä harrastajia on melko vähän ja se on kuitenkin yksilölaji. (kaikkien ei tarvitse olla samaan aikaa paikalla, kuten vaikka sählyjoukkueen pitää.) Ulkokaudella tuli käytyä kerran viikossa ja nyt on hallivuorot joka toinen lauantai. Paha sanoa kuinka pitkään olen harrastanut. Aloitin isäpuoleni kanssa sen jo edellisellä paikkakunnalla ja ehdimme ampua jonkin aikaa ennen, kuin tuli vuoden tauko. Täällä aloitimme uudestaan, varmaankin elokuun puolella. Pidän lajista, vaikka en olekaan siinä kovin hyvä. Jousiammunta on tekniikkalaji ja tähtäys menee päin honkia, jos esimerkiksi poskeen lukittu käsi on vähänkin väärin. Ammun vaistolla vaikka tuohon saisikin tähtäimen. Tähtäin on minusta huijausta.
:wink:
 
Harrastan aktiivisesti jääkiekkoa ja musiikkia kitaran soiton ja laulamisen muodossa. Kuulun myös paikalliseen yleisurheiluseuraan, mutta tänä vuonna se on jäänyt aika passiiviseksi harrastukseksi. Taisin käydä kaksi kertaa virallisissa kisoissa koko kesänä.. :p

Kitaraa olen soitellut viisi vuotta. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Bänditoiminta alkoi n. 2 vuotta sen jälkeen. Kaikesta urheilusta olen aina tykännyt, ja kaiken näköistä olen koittanutkin, mutta kyllä se jääkiekko on minulle se sopivin. :)
 
joops. minä harrastan pianoa ja tanssia. pianoa on tullut plinksauteltua jo nelisen vuotta, samoin tanssi. tuo tanssi on oikein mukavaa, koska meillä Kajaanissa on jopa KOLME poikienryhmää ja esityksiä paljon. nyt parhaimillaan on menossa esitys "lumikki ja noin seitsemän kääpiöäijää" ---- [hide]olen yksi kääpiöäijistä![/hide]
 
Hmh.
Kotona jumitus, musiikin kuuntelu, chattailu, kirjoittaminen, lukeminen, koskettimien soittaminen, jumitus, angstaus, jumitus, Käärmeeseen kirjoittelu aina kun ehdin.

(jumitus)
 
Minä harrastan miniatyyrejä, käytännössä satu, fantasia ja scifiaiheisia. Myös satunnaisesti petän peikkoja ja muita ökkömönkiäisiä maalailemalla natseja tai muita toisen maailmansodan velikultia. Yhdessä kansainvälisessä netin maalauskilpailussa sijoituin kolmanneksi. Jeah.

Harrastan punttisalia. Milloinkaan muulloin en tunne mieltäni niin seesteiseksi ja yhteenasiaan keskittyneeksi kuin pyramidiharjoittelun tuoksinassa. Hien haju. Raudan kalahtelu lattialle. Huomenna aamulla pääsee taas salille. Tähän jää koukkuun.

Luen paljon. En katso ollenkaan televisiota. Kävelen. Pahennan maailmaa.

Kuuntelen jazzia ja snobbailen viskitietämykselläni. Voiko näitä laskea harrastukseksi?
 
Minä harrastan musiikkia. Kitaraa soitellessa yksin ja bändissä. Mossaamista ja jammailua, sooloja ja huutoa, joskus jotain herkistelyä. Pärkäle.

Harrastan myöskin jääkiekkoa. Pelaan joukkueessa luultavasti viimeistä kautta, sillä lukio tulee olemaan minulle tuskallista lukemista. Minulla oli myös pitkäaikainen tapa, luulisin sen tulleen jo parin vuoden takaa, käydä lenkkeilemässä. Silloin oli jääkiekossa vähän enemmän tavoitteitakin, mutta eräässä "TryOut-tapahtumassa" kohtasin sellaisia kavereita että päätin jättää lajin niille, ketkä jaksavat ajatella sitä kokoajan.

Harrastan myös yleisurheilua, joskin viime vuosi oli aika passiivinen kisoja ajatellen. Muutamissa kisoissa taisin käydä. Paikallisessa yleisurheiluseurassa vedän 6 - 11 vuotiaille urheilukoulua kerran viikossa.

Muita harrastuksia.. Lukemista, Käärmeessä pyöriminen, lauantai-iltojen touhut sekä Elämä.
 
Harrastan musiikkia monessa määrin. Trumpettiin on tullu puhalleltua seiseän vuotta ja viimevuona soitin musikaalissakin. Tänä vuonna musikaali-innostus tarttui ja tänä vuonna olen siellä näyttelemässäkin. Rankkaa puuhaa, mutta hyvin rentouttavaa. Kun mie oon vähän semmonen tapaus, että pidän laulamisesta ihan sikana ja tanssinutkin olen aiemmin melko paljon. Kahdeksan vuotta tuli tanhuakin harrastettua, mutta sitten koko homma meidän kylästä loppui. Partiota ei tietenkään kannata unohtaa. semmoinen reissaaminen ja yhdessä tekeminen on tosella hauskaa, eikä niin aikaa vievää, kuin nuo kaksi edellistä. Olen vartiossakin jo viidettä vuotta ja ohjaajien puutteessa selviän kohta vartionjohtajaksikin. Että tällasta. Ei tekeminen lopu ei! Tietysti harrastan myös paljon lukemista ja käsitöitä, mutta ne on sitten sillä ajalla kun ehtii... :D
 
Olen huomannut, että en ole kovin omistautunut harrastuksilleni :grin: Saatan olla innostunut vuoden ja sitten innostus hiipuu, näin on tainnut käydä kitaransoitollenekin... Sitä en kuitenkaan lopeta kun kerran kitara on tullut hankittua ja haluan kuitenkin vieläkin oppia soittamaan kitaraa hyvin! (yksi syy on myös se, että kun aloitin kitaransoiton äiti oli varma että lopetan sen kuitenkin nopsaan ja turha sitä olisi kuitenkin aloittaa, nyt itsepäisyyteni ei anna periksi lopettamiselle). Ja nyt olen kiinnostunut larppaamisesta ja boffaamisesta, kiitos kaverini, joka puhui minut ympäri niihin. Vaikka pelkästään pelimaksuihin menee paljon rahaan, nimittäin laskeskelin, jos pidän kolme-neljä tapahtumaa tärkeimpinä ja menen vain niihin, niin rahaa menee kuitenkin pelkästään pelimaksuihin melkein satasen verran, ja satanen on kuitenkin aika paljon rahaa minulle... Ja vielä vaatteet ja aseet :roll: Mutta onneksi niitä saa lainattua helpsoti :grin: Ja ei rahanmeno haittaa ollenkaan kun oma larppiporukkani, joka on samalla myös suurinpiirtein sama kuin boffausryhmäni, on täynnä erittäin hauskoja ja mukavia ihmisiä :) (ja vielä kohteliaimmat pojat, jotka olen koskaan tavannut ;) ) Kyllä larppiporukasta on saannut mukavia tuttavuuksia ja lisäplussanahan on se että he ovat samankaltaisia kuin minä (ja saan olla niin friikki kuin oikeasti olen :D). Eli siis kannattaa alkaa larpata ja boffata!
 
Estel sanoi:
Eli mitä harrastatte? Miksi? Milloin aloititte, miksi jatkatte vieläkin? Harrastuksen hyvät ja huonot puolet?
Oletteko joskus harrastaneet jotain, mutta ette enää? Mitä? Miksi ette harrasta enää? Kauanko harrastitte? yms..

Jaaha, tämäpä olikin kiva 'kysely'! :)

Harrastan hevosia, eli lähes kaikkea mikä liittyy hevosiin. Hoidan, koulutan, ratsastan, ajan jne. Aloitin hevostelun 7 vuotiaana ja harrastus on paisunut näihin mittakaavoihin vuosien saatossa. Päädyin hevosten pariin, koska ne ovat upeita eläimiä ihan kaikin puolin. Harrastuksen huonot puolet ovat mm. rahojen outo katoaminen harrastuksen parissa ja se, että harrastuksesta tuli noin kymmeneksi vuodeksi työni, mikä oli virhe! Harrastus täytyy ostata pitää pelkkänä harrastuksena, tai muuten lopulta helposti katoaa sen suurin tarkoitus!

Muita harrastuksia ovat lukeminen ja kirjoittaminen. Ne aloitin 'tosissani' ehkä noin 10 vuotiaana ja harrastan niitä yhä. Lukemalla pääsee hetkeksi pois tästä maailmasta, ehkäpä vielä paikkaan jossa kaikki omat unelmat ovat totta. Kirjoittamalla voi puolestaan selkeyttää omia ajatuksiaan paperille ja kuvailla unelmiaan itse, tehdä niistä totta paperille.

Kirjeenvaihtoa aloin myös harrastamaan noin 10 vuotiaana ja lopetin sen noin viisi vuotta sitten. Eli sitä kesti noin 15 vuotta. Parhaimmillaan minulla oli yli 10 kirjekaveria. Viimeisinä vuosina neljä. Yhä vieläkin välillä kirjoittelen kirjeitä, mutta se ei ole enää harrastus. En tiedä miksi innostus loppui.. Ehkä netin vuoksi? :roll:

Uudehko harrastus on lapin matkailu ja siellä luonnossa liikkuminen (kävellen/hiihtäen). Lappiin menin ensimmäisen kerran puoli vahingossa vuonna 2004 ja niin iski lapin hulluus. Mahtava harrastus, mutta lähes yhtä kallis kuin nuo hevoset.. :roll:

Suht uusi harrastukseni (ja TAAS rahaa nielevä!!!) on 'omistautuminen Keski-Maalle'. ;) Tätä harrastusta ei kai tarvi kuvailla sen paremmin, tiedätte varmaan. Harrastus alkoi alku vuodesta 2008. Suoraan sanottuna en tiedä onko tämä hyvä, vai kauhistuttava harrastus. Mutta sen tiedän, etten pysty lopettamaan! 'Sormus' on saanut minusta otteen, enkä pysty vastustamaan sitä.. Jospa joku tuhoaisi Sen ja saisin vapauden. ;)
 
Lukeminen
Lukenut olen niin kauan kun vain olen osannut. Sitä ennen kuuntelin satuja niin paljon kun minulle vain jaksettiin ääneen lukea :D Koetan lukea kaikkea laidasta laitaan, tosin moni muu asia vie nykyään aikaa ettei ehdi lukea aivan niin paljon kuin haluaisi.

Leffat
Elokuviakin olen katsonut melko kauan, aloittanut tietysti piirretyistä mutta sittemmin olen siirtynyt melko lailla kaikkiruokaiseksi. Hiljalleen keräilen elokuvia omakseni, tällä hetkellä dvd:tä löytyy noin neljä ja puolisataa kappaletta. Siihen päälle vanhat videot. Olen koettanut panostaa myös hieman kotiteatteripuoleen, vaikka moneen muuhun verrattuna se onkin vasta lapsenkengissä. Onhan tässä aikaa :D

Kissat
Oman kissapojan lisäksi rakastan kissoja muutenkin. Kuulun Kotikissa yhdistykseen, jossa en ole toistaiseksi tosin ollut mitenkään erityisen aktiivinen. Olen kuitenkin hiukan koettanut ryhdistäytyä, ja nyt kerään pientä lahjoitettavaa yhdistyksen myyntipöytiin, joulunalusta silmällä pitäen. Koskapa Fabu (huom. ed. mainittu kissapoikani) on löytökissa, olen myös koettanut järjestää pieniä lahjoituksia paikkakunnan löytöeläinkodille. Rakkauden kissoihin olen ehdottomasti perinyt äidiltäni!

Tähtitiede
Tähtien tuijottelu on perin mukavaa ja rentouttavaa puuhaa. Olen kuulunut Ursaan viitisen vuotta, jos oikein laskeskelen. Välineistöni kattaa vain halvan ja ei-niin-hyvän kaukoputken, mutta olen harkinnut tähtikiikareiden hankintaa tulevalle syksylle. Ne olisi helppo ottaa mukaan yöllisille reissuille. Olenkin suuresti harmitellut Ursan paikallisyhdistyksen uinailua, mutta ehkäpä joku päivä sekin aktivoituu jälleen.

Käsityöt ja askartelu +luonnonkosmetiikka
Käsityöt erinäisissä muodoissa ovat alkaneet kiinnostaa minua enemmälti vasta viime vuosina. Neulominen, virkkaaminen, ompeleminen eri muodoissa, huovutus, ristipistot, kynttilöiden valanta, korttien näpertely sekä erilainen luonnonkosmetiikka ovat olleet esimerkiksi kiinnostukseni kohteita. Esimerkiksi isotätiini verrattuna en ole yhtään mitään, mutta haluni opetella on sitäkin suurempi. Luonnonkosmetiikasta voisin sanoa vielä sanasen. Olen kokeillut valmistaa erinäisiä kylpysuoloja, kasvovesiä sekä kuorintavoiteita, ja niitä mielelläni annan lahjoiksikin.

Kirjoittaminen
Kirjoittamista olen harrastanut myöskin niin kauan kuin olen osannut kirjoittaa. Aloitin lyhyillä saduilla ja vuosien mittaan on tullut erilaisia juttuja kirjoiteltua, kuuluin esimerkiksi yhden vuoden koululehden toimitukseen. Nykyään kirjoittelen enemmänkin omaksi ilokseni, runoja tai mitä ikinä sattuu mieleen juolahtamaankaan. Kirjeitä en enää kirjoittele kuin puolalaisen ystäväni kanssa, mutta lisäpotkua siihen tuovat ehdottomasti sulkakynä, muste sekä sinettilakka ja –leimasin!

Sisustaminen
Olin kiinnostunut sisustamisesta jo silloin, kun asuin äitini kanssa. Kuitenkin sisustaminen on ”puhjennut kukkaan” vasta tässä asunnossa. Vähän päälle 80 neliön ja vuokra-asunnon ehdoilla mennään! Rakastan myös sisustuskirjojen ja –lehtien selailua. Vaikka sisustaminen onkin lähellä sydäntäni, ei täällä ole mitenkään ”steriiliä” niin kuin monissa sisustuskuvissa on. Koti on silti koti, ja tätä kotia rakastan :)

Keittiössä puuhailu
Rakastan ruokavieraiden kestittämistä. Kokeilen jotakuinkin joka viikko uusia reseptejä ja pyrin muutenkin olemaan ennakkoluuloton. Tämän kanssa saa ajan kulumaan, jos haluaa! Ainoa miinus tässä on mielettömän pieni keittiöni, mutta sille en pahemmin voi mitään.

Erinäiset taiteilut
Kuvataidelukio latisti lahjakkaasti intoani taiteilua kohtaan, mutta pidän kyllä edelleen jonkin verran valokuvauksesta ja kotikutoisesta kalligrafiasta. Ennen kävin myös erinäisillä kursseilla, on tullut kokeiltua mm. koristemunien väkertelyä ja posliininmaalausta. Myös mustavalkokuvauskurssilla olen istunut.

Nyrkkeily
Nyrkkeilen vain kotona, joten tekniikasta ja muista en niinkään tiedä, mutta tehokkaasti nyrkkeily poistaa mm. niska- ja hartiasärkyä. Ja toivottavasti sillä on edes jotain vaikutusta surkeaan kuntoonkin :D

Keräily
Olen luonteeltani ehdottomasti hamstraaja, joka ei aina ole niin hyvä juttu. Täällä mainittujen kirjojen, elokuvien ja Tolkienin (alla) lisäksi keräilen mm. paria astiasarjaa sekä rahoja. Nämä näin mainitakseni.

Tolkien
Onhan tämä tietenkin mainittava, kun nyt täällä ollaan. Suomen Tolkien Seuraan liityin vasta tämän vuoden puolella, samoin kävi Kontu ry:n kanssa. Muutaman vuoden ajan ehdin pohtia tuota STS:n liittymistä, mutta vihdoinkin siirryin ajatuksista tekoihin. Keräilen myös hiljakseltaan tähän Mestariin liittyvää tavaraa.

Olen toki ehtinyt harrastaa myös paljon muuta, mutta ajattelin säästää silmäparkojanne ;)
 
Mie harrastan:
Lukemista, aina pitää lukea jotain, vaikka miun kirjamaku ei ookkaan kovin monipuolinen. Kirjastosta ei tahdo löytää mitään kiinnostavaa, kirjakaupasta löytyisi, mutta harvoin on rahaa ostaa. Tää on ollut harrastus oikeastaan niin kauan kuin oon osannut lukea.
Leffojen katselua, eniten tykkään seikkailuleffoista ja historiallisista draamoista, myös muista, mutta en yhtään kauhuleffoista. Valitsen katsottavat leffat juonen ja joskus hyvien näyttelijöiden perusteella, lempileffoja on paljon, mm. TSH:t, The Illusionist, Merlin, Oman elämänsä sankari, Casanova... Oikea harrastus tästä on muodostunut sen jälkeen, kun meille alettiin tilaamaan Katso -lehteä, eli ehkä vuosi sitten.
Lenkkeilyä / pyöräilyä, tää on vähän sellanen harrastus, että käyn kävelyllä / pyöräilemässä vaan sillon kun huvittaa, hyvin vaihtelevasti 2-6 kertaa viikossa.
Ratsastusta oon harrastanu vajaa 7 vuotta. Nyt se on ollut n. puoli vuotta katkolla työharjoitteluiden ja välimatkan takia. Meillä ei täällä lähellä oikein ole ratsastuskouluja / muita ratsastuspaikkoja. Ja tykkäisin muutenkin ratsastaa enemmän itsenäisesti. Tää on kyllä ihan paras harrastus ja haluisin nyt syksyllä taas jatkaa, kunhan löytäisi jonkun paikan.
Musiikin kuuntelu, kuuntelen joka päivä musiikkia joko soittimesta, koneelta tai radiosta. Lenkille / pyöräilemään on mahdotonta lähteä ilman musiikkia. Kuuntelen hyvin sekalaista musiikkia, mm. Nigthwish, Black Eyed Peas, Apulanta, Guns n' Roses, Enrique Iglesias.. Hyviä bändejä / artisteja on paljon, mutta parhaaksi mainittakoon The White Stripes, Jack Whiten ääni on (miun korvissa) maailman ihanin, älkää kysykö syytä, en tiedä miksi. Laulan myös, kun olen yksin kotona, sen lasken musiikkiharrastukseen.

Jalkapalloa harrastin vuoden, se oli ihan kiva harrastus, mutta sekin oli vähän sellaista, että joko pitää harrastaa kunnolla, käydä peleissä ja vähintään 2 kertaa viikossa harkoissa tai sitten ei ollenkaan. Ja mie en oikein niissä peleissä tykännyt käydä, kun en tykkää mistään kilpailuista.
Kuntosalilla yritin alkaa käymään viime syksynä, mutta se jymähti parin viikon jälkeen. Ei oo yhtään miun laji, tylsää ja 15 min jälkeen haluaa jo pois.
 
Ylös