Henkilö yläpuolellani - lue ohjeet ekasta viestistä!

^ VL on - kuten kukaan ei ole aiemmin maininnutkaan - mieltynyt vampyyreihin, suht aktiivinen kirjoittelija Käärmeessä ja hän pitää Livejournalista
( joo :p)

> En ole kyllästynyt ängstiisi, ja, noh, tuskin noin pahasti - tai no riippuu sen laadusta.

v Henkilö alapuolellani lähtee The Miittiin.
 
^ Henkilö yläpuolellani on yksi parhaista "kontuystävistäni". Hän on hyvä auttamaan kun apua tarvitaan. [25] Kiitos ja kumarrus.

> Kyllä, olen tulossa tämän vuoden The Miittiin. Odotan innolla että pääsen Petäjärantaan. :)

v Alapuolellani olevan henkilön mieluisin vuodenaika on talvi.
 
^ Yläpuolellani olevalla henkilöllä on ilmeisesti roska silmässä, ja hän on liittynyt 13.3.2006 klo 22:17...

> Jep jep, talvi on ihanaa aikaa, siinä missä syksykin.

v Luulen että alapuolellani oleva henkilö on jonkilaisella lomalla tälläkin hetkellä..
 
^ Henkilö yläpuolellani omistaa täällä näkemistä ak:ista pisimmän.

> Kyllä vain, kesälomalla.

v Alapuollani oleva on varmasti ihminen.
 
^ Henkilö yläpuolellani on aika uusi Kontulainen, mutta on ottanut jo aktiivisesti osaa moneen keskusteluun. Tolkienin hahmoista hän muistuttaa eniten enttejä.

> Mitä? Minäkö ihmin.. Niin siis totta kai minä olen ihminen! :wink:

v Henkilö alapuolellani on saanut vähän aikaa sitten haavan.
 
^Henkilö yläpuolellani on erittäin aktiivinen kontulainen.

> Jo vain - pitkä haava oikeassa kädessä. Orapihlaja-aita hyökkäsi eilen kimppuuni sitä leikatessani ja vetäisi inhalla piikillään verta tihkuvan haavan.

v Henkilö alapuolellani nauttii kesästä.
 
^Henkilöllä yläpuolellani on varmasti kattava elämänkokemus. Hän pitää puutarhasta, on aktiivinen keskustelija ja osaa suhtautua elämän pettymyksiin joltisenkin tyynesti. Samoin Centaurea osaa iloita ilonaiheista, ja hänen avansa on varsin kaunis. Centaurea on Kulmikkaan vakikäyttäjä ja hänelle onkin varattu ihan oma, sametinvihreä nojatuoli, jossa loikoilla, joskin sen on kesän kunniaksi kannettu terassille.

> Nauttisen, jollen olisi töissä. Tällä hetkellä tosin kyllä - kohta aion tehdä kalenterin ja mennä sitten illaksi lukemaan historiaa pihanurmikolle suklaan kera.

v Henkilö alapuolellani ei ole vielä osallistunut tähän ketjuun.
 
^ Henkilö yläpuolellani viimeistelee esikoiskirjaansa, jota juuri eilen mietiskelin. Nimen ja kirjoittajan tietäen, voisin kuvitella sen olevan nautittavaa luettavaa. :) Ensimmäinen oma viirivehkani myös muistuttaa minua hämäävästi yläpuolella olevasta henkilöstä. :D

> Ajattelin ennen kuin luin ketjun, että pitäisiköhän kerrankin osallistua jos tulee hyvä väite. No, sehän tuli! En muista osallistuneeni, mutta muistini voi pettääkin.

v Henkilö alapuolellani haaveilee käsityöammatista.
 
^Henkilö yläpuolellani on nainen, joka on liittynyt yli 4 vuotta sitten ja on arvatenkin silloin ollut 18.

>Haaveeni eivät liity käsityöammattiin.

v Henkilö alapuolellani osaa tehdä kärrynpyörän yhdellä kädellä toistaen samalla lausetta: Sinä et osaa!
 
^ Henkilö yläpuolellani on minulle jo IRL elämästä tuttu.

> Eno Matti, tiedät vallan hyvin että en.

v Henkilö alapuolellani osaa luetella aakkoset takaperin.
 
^ Yläpuolellani oleva henkilö on kirjoittanut yli 20 viestiä

> Hmm... Ehkä, nipin napin saattaisi mennä.. Eli en kai...

v Alapuolellani oleva henkilö omistaa suuren kenkä, sukka tai hattu varaston.
 
^ Henkilö yläpuolellani on kohtalaisen uusi ja nuori kontulainen (tervetuloa vain).

> Kenkiä omistan vain sen verran minkä tarvitsen. Arvostan niissä enemmän laatua kuin määrää. Sukkia on, mutta niitä kuluukin. Hattuja sen sijaan omista melkoisen suuren määrän.

v Henkilö alapuolellani on ainkin harkinnut tulevansa tänä vuonna FinnConiin.
 
^ Henkilöä yläpuolellani ei ole aliarvioiminen.

> Harkinnut kyllä, mutta lapsiperheen arjesta ei noin vain irtauduta...

v Henkilö alapuolellani ei ole joskus saanut tolkkua jutuistani.
 
^ henkilö yläpuolellani harrasti joskus viinikumivampirismia

> myönnettäköön, taskulaskin suussasi sinusta oli hankala saada selvää

v henkilö alapuolellani viettää lomaa mutta on silti stressaantunut...
 
^ Henkilöllä yläpuolellani oleva titteli häiritsee minua. Minulle syntyy kuva, että Ksu on konnavahti ja nyt minua inhottaa, jos hän oikeasti onkin ja sitä ei ole vaan vielä laitettu näkymään oikein. Tai sitten Ksu on vaan testiajalla konnavahdiksi.

> Olen hieman. Kun en ole vielä saanut lukion kirjoja ostetuksi ja odotan eräältä henkilöltä niitä muita vanhoja, että tiedän, mitä minun tarvitsee ostaa!

v Henkilö alapuolellani omistaa kannettavan tietokoneen.
 
OFF

Haelvae sanoi:
Minulle syntyy kuva, että Ksu on konnavahti ja nyt minua inhottaa, jos hän oikeasti onkin ja sitä ei ole vaan vielä laitettu näkymään oikein. Tai sitten Ksu on vaan testiajalla konnavahdiksi.

Minun tietojeni mukaan Ksu on kyllä ihan oikea Konnis. ^_^
 
^ Henkilö yläpuolellani epäilee kollegaani ihan turhaan. Se näkyy erilailla, koska Ksu ei ole laittanut toista titteliä itselleen. Minullakin näkyi noin, kunnes minusta tuli tulihengittäjä. ;)

> Onhan minulla läppäri, miniversio voisi olla kanssa mukava.

v Henkilö alapuolellani ehdotti minulle juuri titteliä ;P
 
^ Henkilö yläpuolellani muutti avaansa lähiaikoina jatkuvasti, kunnes tapasi unessaan Nerwenin (menikö se näin :o) joka kielsi tekemästä niin. Hän otti myös osaa Shutdowndayhin.

> Kävin juuri ehdottamassa kun sitä noin pyydettiin. :wink:

v Henkilö alapuolellani ei ole koskaan nähnyt minua Konnussa ja ihmettelee nyt mitä minusta oikein voisi kirjoittaa.
 
^ Henkilö yläpuolellani osaa kirjoittaa siten, että ei tuo asioita itsestään kovinkaan paljon selville. Hän on ahkera työntekijä ja huomaa jos joku on utelias..

> Ai minä vai? Nähnyt ikinä Círdania? Hullua.. Monen monta kertaa!

v Henkilöllä alapuolellani on yöpaita päällä.
 
^Henkilö yläpuolellani on minulle aivan vieras tällä hetkellä. Hän asuu Etelä-Savossa

>Päälläni ei ole yöpaitaa..;D

v Henkilöllä alapuolellani ei ole viiksiä.
 
Ylös