Joulukorttivaihtarit 2010

Aehtla, kuvia löytyy Galleriasta (ainakin tämänhetkisellä sivulla viisi näytti olevan aika monta, voi kokeilla myös tagipilven asialliselta vaikuttavia kohtia. Joulukortti- ja joulukorttivaihtarit-tagien kautta ei kyllä taida löytyä ihan kaikkia kortteja mutta osviittaa kuitenkin).
 
Kiitos ihmiset että olette näin innokkaita jo tässä vaiheessa! Päivitän ilmoittautuneet tästä lähin aloitusviestiin, niin uteliaat ja/tai rohkaisua kaipaavat voivat sieltä käydä kurkkaamassa, keitä kaikkia on jo mukana.
 
Steelsheen sanoi:
Aehtla, kuvia löytyy Galleriasta (ainakin tämänhetkisellä sivulla viisi näytti olevan aika monta, voi kokeilla myös tagipilven asialliselta vaikuttavia kohtia.

Kiitos! Kivan näköisiä kortteja, hyvä nähdä vähän malliksi :)
 
Toki toivomme myös tämänvuotisten korttien löytävän aikanaan tiensä galleriaan. Viime vuonna kaikilla ei ollut mahdollisuutta laittaa kuvaa "saaliistaan" näkyville, mikä oli vähän harmi vaikkakin ihan ymmärrettävää. Suurin osa kortti-ideoista lienee kuitenkin tullut esitellyksi, koska useimmat käsittääkseni tekivät kolme korttiaan pitkälti samalla perusidealla (minun tämänvuotiset korttini ovat identtiset; laiska minä ;)), joten jo yhdenkin päätyminen galleriaan antaa hyvän kokonaiskuvan.

Mutta jos suinkin voitte, ehditte ja jaksatte, olisi tosiaan kiva saada myös tämänvuotisista korteista kuvia nähtäville.
 
Ihme ja kumma, taidanpa lähteä tänä vuonna mukaan hullutteluun. Innostuin epähuomiossa askarteluvimmassa kyhäämään kasan nipun joulukortteja, vaikka en oikeastaan edes tiedä kenelle moisia olen ajatellut lähettää :D (Siitä on vuosia, kun viimeksi ole kortteja postitellut...)

Otetaan siis kortit hyötykäyttöön! Tolkienistisia noista nyt ei tullut, mutta ehkä edes jollain tasolla aavistuksen jouluisia, joten sillä mennään.
 
Isilmírë? Miksei minua ole listalla? :(

Kyllä itse olen innoissani mukana, vaikka en ehkä niin hienoja osaakaan tehdä, mutta onhan se kerta ensimmäinenkin :) Ja mielellänihän mie harjoittelen.
 
Minä harkitsen vielä lähdenkö tänä vuonna mukaan, eli jaksanko tehdä kortteja kaiken muun jouluun liittyvän järjestelyn lisäksi. Olisi kyllä hienoa saada taas yhtä ihania kortteja kuin viime vuonna :)
 
Henane sanoi:
Isilmírë? Miksei minua ole listalla? :(

Oletko lähettänyt yksäriä? Sellaista ei nimittäin postilaatikostani löydy. Kerään ilmot yksäreinä, ettei osallistujia tarvitse etsiä tästä viestiketjusta ja yrittää viestien perusteella päätellä, kuka on todella aikeissa osallistua ja kuka ainakin toistaiseksi vain kiinnostunut. Lisäksi yksäri-ilmon yhteydessä voi kätevästi luovuttaa myös tuikitarpeelliset osoitetiedot.

Misään tapauksessa hätää ei ole, ilmoittautumisaikaa on jäljellä vielä koko tämä kuukausi.
 
Muistutuksena: kotimaan joulutervehdysten (0,55 euron joulumerkillä) viimeinen postituspäivä on keskiviikko 15.12. Tavallisena ykkösluokan kirjeenä (0,75 euron postimerkki) kortit löytävät perille jouluksi vielä tiistaina 21.12. lähetettyinä.
 
Vajaa viikko aikaa ilmoittautua mukaan vaihtareihin (tai perua jo tehty ilmoittautuminen, jos kiire painaa päälle eikä kortteiluun sittenkään riitä aikaa). Kaikki joukolla mukaan!
 
Viimeinen kuulutus: ilmoittautumisaikaa on vielä tämän vuorokauden loppuun saakka. Huomenissa pyrin saamaan aikaiseksi suuren arvonnan, jonka jälkeen alan lähetellä osalistujille niiden ihmisten osoitteita, joita itse kukin saa kättensä tuotteilla ilahduttaa. Ja muistattehan: joulumerkeillä varustetut kortit postiin viimeistään 15.12., tavallisilla kirjepostimerkeillä varustetut viimeistään 21.12.
 
Minulla on nyt niin ikävä tilanne, että joudun jättämään tältä vuodelta vaihtarit väliin, niin ironista (tavallaan) kuin se onkin.. ó_ò

Pitäkää hauskaa!!! ^_^
Olen leikissä mukana taas sitten, kun minulla on aikaa askarrella kortit joista voin olla ylpeä. Jos johonkin ryhdyn, tahdon tehdä sen kunnolla ja nyt ei vain aika riitä! Huomenna on jo joulukuu, enkä pysty tajuamaan sitä.. siis nyt JO! :o

Nimimerkillä: Elämän pikajunan hätäjarru yhä hukassa..
 
Sääli sääli ja voihan nenä. Mutta ensi vuonna sitten. Eikä katkota silloin sormia tai muita korttien tekemisessä välttämättömiä ulokkeita!

Tunti ja kolme varttia virallista ilmoittautumisaikaa jäljellä. Tosin jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin en ajatellut ryhtyä arpomaan vaihtarikavereita ihan heti keskiyöllä. Eli oikeasti mahdolliset vihoviimeiset mattimyöhäiset ehtivät mukaan, jos ilmoittautuvat huomiseen puoleen päivään mennessä (vink vink kaikki osallistumista vielä harkitsevat yksilöt).
 
Ilmoittautuminen on päättynyt ja arvonta suoritettu. Pyrin saamaan osoitteet jaettua tämän ja huomisen päivän aikana. Jos yksäriä ei perjantaihin mennessä ala kuulua, ottakaa yhteyttä, olen silloin luultavasti hypännyt listasta yhden rivin tai tehnyt jotain muuta yhtä nerokasta.
 
Osoitteet on nyt jaettu. Jos joku jäi ilman, niin yhteyttä minuun asap.

Säilytän joulun yli sekä osoitelistan että listan, joka kertoo, keneltä kunkin osallistujan piti korttinsa saada. Jos siis osoitteita joutuu hukkaan tai joku kortti ei löydäkään perille, ottakaa yhteyttä.

Nyt vain kortteja lähettelemään ja omaa postiluukkua/laatikkoa kyttäämään =)
 
Nämä pikku-mammutti-kortit kävin pudottamassa eilen postilaatikkoon. Tuleevat varmaankin saajille sitten ensiviikon alkupuolen aikana :)

Isilmírëlle tässä vaiheessa minulta Suuri Kiitos ja Kumarrus, että nämä joulukorttivaihtarit onnistuivat taas tänäkin vuonna! :)
 
Ylös