Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 6.-9.12.2012

En tarkoittanutkaan että tarttisi silloin yöllä lähteä heti. Voin mennä kaverin luokse yöksi tai nukkua Otaniemen rantasaunalla tanssiaisten jälkeen. Siltamäki, onko sinne fiksuinta tulla bussilla (mikä? mistä?) vai junalla jäädä esim Tapanilaan/Puistolaan ja kävellä?
 
Parhaiten onnistuu varmaan, että ajan lähtiessäni puistolan juna-aseman kautta ja noukin samalla sut kyytiin. Ja ajoitettaisiin lähtökin sitten sen mukaan milloin sinä olisit puistolassa.
 
Perjantaina Vehkan kyyti miittipaikalle osuu aikataulullisesti minulle paremmin koska olen töissä iltapäivään asti, mutta sunnuntaina kyyti takaisin Helsinkiin olisi tosi pop. Puistolan juna-asemakin kuulostaa enemmän kuin hyvältä koska asun itse vain muutaman kilometrin päässä Puistolasta. :)
 
Steeliltä kannattanee myös kysyä, olisi muuten kai tulossa bussilla ja pääsee lähtemään aikaisin.
Tarvittaessahan voimme sitten sunnuntaina takaisin tullessa vähän tasoittaa lasteja/kyytiläisiä.

Ps. Minunkin osaltani auton laina on nyt varmistunut.
 
Joo, tämä myöskin Atheonin autoon, voin junailla itseni Puistolaan. Päivittelin myös kyytilistaa.

Tietysti saan nyt tämän viikonlopun tuliaisina flunssan ja olen sitten ihan tööt koko miitin...
 
Steelsheen sanoi:
Tietysti saan nyt tämän viikonlopun tuliaisina flunssan ja olen sitten ihan tööt koko miitin...

Eipäs manailla mitään pöpöjä. Ollaan kaikki terveitä kuin olkipukit ja niistetään viimisetkin räät hankeen itsenäisyyspäivän aamuun mennessä. Lasken jo öitä, 5 yötä miittiin ja 10 yötä Hobittiin. :)

Pizzanpäälisiä on tulossa myös täältä, perushärpäkkeitä.
 
Tulipa itsekin laitettua liittymissitoomus näin illan pikkutunteina niin että prätkähti.

Saavun siis näiltä näkymin perjantaina Rismalahteen teidän riesaksenne.

Laitanpa maksun saman tien menemään ettei unohdu.
 
Voisin hypätä Atheonin kyytiin perjantaina, aikainen aikataulu sopii hyvin :) Onko mahdollista, että poimisit minut Mäntsälästä? Voin tulla myös muualle noudettavaksi (Lahti tms)!
 
Hakuna matata, mutta miittihän on jo aika pian – pitäisikö minunkin pikkuhiljaa alkaa aprikoida matkaa [Hobitti eli] sinne ja takaisin. Jos oikein tulkkasin topiikin taannoisia lehtiä, Lathronin kyyti ajelee torstaina Tampereen poikki vajaalla taakalla? Tämä voisi olla tilaisuuteni. Legendan mukaan sunnuntaisen paluun Tampereelle ei pitäisi tuottaa ongelmia, koska silloin lievät liikkeellä myös Mic ja Freyja.
 
purr sanoi:
Voisin hypätä Atheonin kyytiin perjantaina, aikainen aikataulu sopii hyvin :) Onko mahdollista, että poimisit minut Mäntsälästä? Voin tulla myös muualle noudettavaksi (Lahti tms)!

Mäntsälähän on matkan varrella, eli voidaan hyvin ottaa sut kyytiin sieltä. Meidän olisi Satekain ja Steelin kanssa tarkoitus lähteä n. 10.30 Puistolasta, mikä tarkoittaa, että olisimme Mänstälässä 11 nurkilla. Laita tarkemmasta noutopaikasta vaikka yksäriä.
 
Jos pääsette käytännössä lähtemään vasta klo 14:30 (jotain olennaisen tärkeää on jäämässä kyydistä ja se sijaitsee jonkin komeron perukoilla), olette Vierumäellä neljän hujakoilla. Voin olla silloin Vääksyn tien reunassa. Jos tulonne viivästyy merkittävästi, painun Saleen lämmittelemään. Tai sitten voidaan sopia, että nähdään joka tapauksessa Salessa. Turvallisempaa siellä on järjestää rendezvous kuin tienposkessa. Ruokakaupan valikoima saattaa peräti riittää viikonlopun vaatimuksiin, jolloin meidän ei tarvitsisi ajaa Salonsaaren tienhaaran ohi ja mennä Vääksyn kauppoihin.
 
Mistäs päin Malmia Vehkan kyyti starttaisi perjantaina? Taidamme molemmat Isilmiren kanssa tulla bussilla paikalle joten mikä tahansa paikka busseilta järkevän matkan päässä käy. :)
Malmilla bussithan pysähtyvät käytännössä juna-asemalla, mutta juna-aseman oma liityntäpysäköinti on maksullinen jota sitä kannattaa vältellä.
 
Tulen muuten omalla autolla miittinkiin Tuusulasta käsin. Tiedoksi vaan niille jotka kenties tarvitsevat kyytiä sieltä suunnalta.
 
Kun ensimmäiset jo ylihuomenna ovat paikalla, niin olisin itsekäs ja varaisin pikkuhuoneesta itselleni sängyn. Oikean sängyn. Perinteisesti olen ollut leveän laverin vasemmassa laidassa siskonpedissä Lehtis oikealla puolella [22]! Joten kaunis pyyntö... Antakaa vanhan ja raihnaisen pitää sänkynsä :knockout:
 
Minä puolestani olisin onnellinen, jos saisin vanhan paikkani parvelta. Tiedättehän, tikkailta katsoen lähin vastapäinen nurkka. Parven pitkiä sivuja on kulkeminen vain kontaten ja se käy niveliini.
 
Ehkäpä tässä siis kannattaa minunkin ilmaista haluavani perinteisen paikkani takahuoneen laverilta, kiipeily ei ole oikein heiniäni.

Vaikuttaa muuten mainiolta, kaikki pääsevät jollain kyydillä.
 
Kaikki kolme geriatrikkoa ovat esittäneet nukkumapaikkatoiveensa. Saas nähdä, miten enttiset kunnioittavat niitä.

Näillä näkymin viikonloppuna pitäisi olla pikkupakkasia, eikä kovin paljoa lumisadetta. Lunta tosin satelee jo torstaista alkaen. Silloin tulevan autoilijan kannattaa jättää tuulilasinpyyhkimet pystyyn, jotta auto sitten sunnuntaina erottuisi muista lumimuodostelmista.

No mutta, kuka ottaa mitäkin pizzatäytteitä mukaansa kaupasta? Minä ajattelin tuoda salamia ja tonnikalaa.
 
Ylös