"Spekuloidaan avatareja!" sanoi Huopahattu

En ole aikoihin ollut Käärmeessä, joten en tiennyt siitä, että se musta suloinen katti on jonkun toisen käytössä.
 
Eihä sellaista voikaan tietää. Jos ava on valikossa tarjolla, se on oletusarvoisesti vapaasti käytettävissä. Eihän voida olettaa, että ihminen foorumille tullessaan käy läpi kaikkien muutaman tuhannen jo kirjautuneen ihmisen avat, ettei vain tule päällekkäisyyksiä. Varsinkaan, jos missään ei edes sanota, ettei samaa avaa saisi käyttää, tai varoiteta, että valikossa olevat avat saattavat olla jo varattuja.
 
Kevään kunniaksi vaihdoin takaisin vanhaan kunnon kotkaan.

//Edit.

Ja Kirov-ilmalaivahan se siellä.
 
Monilla näyttää pikkuhiljaa vaihtuvan talviavat kevät- ja kesäaiheisiin avoihin. Itse ajattelin kierrättää näitä samoja entisiä(eli suurinta osaa Kirpun kuvista :D).
Amrothin keväinen orvokkiava (onhan se orvokki?) on nätti, mutta nopeasti/silmänsyrjällä katsottuna se näyttää pääkallolta. Juu, en tiedä mistä ihmeestä saan sen päähäni, mutta pääkallo siellä vilahtelee.
 
Saat anteeksi ainakin minulta kaikin mokomin. Expressenin etusivulla on muuten kerrankin otsikko suomeksi

1.2437216TS1305493342868_defaultImage.jpg


Ja Expressenin keskustelupalstalla berättas om Electrolux nyaste dammsugaremodell, som heter Victor Fasth. Men det var inte hans fel. Mitä voi maalivahti tehdä muuta kuin romahtaa, kun kentällä horjuu ja huojuu viisi keltapaitaista vellihousua?
 
Kappas vaan, kyllä ruåttalaisetkin suomea oppivat, kunhan löytyy kunnon opettaja!

Caelen ava on erittäin hieno ja ajankohtainen.
 
Morlachin avatar on mielestäni salaperäinen ja ihana! :)
Jaamarin Lohikäärme on pieni, hento, mutta äärimmäisen pippurisen näköinen! Suloinen tapaus :)
 
Caele sanoi:
Huu, Taivaansuden uusi ava on hieno!:o

^ ^

Kiitoksia! Olen piirtänyt sen Eldarin heraldiikan mukaiseksi, varustettuna omalla SR-monogrammillani.

Lisää tekemiäni vaakunoita mm. osoitteissa http://wiki.lindefirion.net/UmbarFlags ja http://wiki.lindefirion.net/HerenRequain
 
Mulla on vähän etsikkoaika menossa. Ehkä vaihdan myös nikkini Idrisiksi. (Tai Watsoniksi. Tai sitten en.) Mutta TARDIS houkutteli kuitenkin.
 
Mistä Atheonin avatar on peräisin? Ensin olisin veikannut WMAP-satelliitin kuvaa kosmisesta taustasäteilystä, mutta rupesi häiritsemään kun en löytänytkään siitä avatarissa näkyvää kohtaa. :D
 
Jostain internetin syövereistä sen kaivoin. Tuota taustasäteilyähän sen on tarkoitus kuvata. Voisikohan yhtenevyyden puute johtua siitä, että minä etsin tarkoituksella tuollaisen nelikulmion muotoisen kuvan, kun taas tuo linkittämäsi kuva on soikio. Näin ollen kuvien mittasuhteet ynnä muut sellaiset jutut olisivat poikkeavat, vähän niin kuin karttapallossa ja tasokarttassa. Tai sitten se on vaan jonkin taiteilijan näkemys asiasta. Täytyy myöntää ettei kuvan lähdettä ole enää tiedossa.
 
Kesä tuli, avatar vaihtui! Nerwenden oliki tehnyt ihanan hukkasen, joka nyt kulkee kielon mukana.


Edit: Virhe korjattu! :)
 
... Onko tuo muka minun tekemäni? :grin: Ihastelin juuri, kuinka hieno se on, ei näyttänyt edes tutulta.
Edit: Katsoin gallerioita ja taitaisi olla Nerwenden tekemä, ei minun. ;)
 
^ No voihan surkale! Empä taaskaan ole oikein osannut katsoa, taitaa se olla Nerwedenin tekemä jos sinäkään et mitään myönnä :D
 
Järkytin juuri itseäni tajuamalla, että minulla on ollut tämä sama ava Käärmeessä yli kymmenen vuotta. :o Se on hämmentävän pitkä aika ihmiselle, joka yleensä kaipaa kaikessa vaihtelua hyvinkin lyhyin väliajoin. Eikä mieleni edelleenkään tee edes vaihtaa tätä kukkasta, jonka aikoinaan aika sattumanvaraisesti valitsin. Muilla foorumeilla kyllä vaihtelen avojani, mutta täällä ajatuskin tuntuu mahdottomalta.
 
Hauska huomata, että meitä on muitakin. (Itselläni tosin tuohon kymmenen vuoden rajapyykkiin on vielä puolisentoista vuotta matkaa.) Olen kertaalleen vaihtanut avatarini täällä - parempilaatuiseen skannaukseen samasta kuvasta. Muu ei tulisi mieleenkään, mutta enpä toisaalta ole tainnut harvoilla muillakaan käyttämilläni foorumeilla juuri muuttaa tunnuksiani. Facebookissa ja Twitterissäkin olin käyttänyt molemmissa samaa kuvaa alusta alkaen (eli sen viimeiset ~4 vuotta), kunnes muutama viikko sitten vaihdoin kumpaiseenkin uudet kuvat. Toisaalta, enpä ole vielä myöskään vaihtanut allekirjoitustani - tätä samaa sen enempää Konnussa kuin muuallakaan.

Huomasin nyt vasta vanhasta keskustelusta mahdollisia omia kommenttejani selatessani tämän:
Dracaena sanoi:
Huomasin itse asiassa jo jonkin aikaa sitten, että judoka-:lla on samanlainen avatar kuin Estelwenillä :p Tai ainakin erittäin paljon samanlainen. Ihme buumi tässäkin... Olen jo pariin kertaan katsonut häntäkin Esteksi. Huhhuh.
Todellakin kyseessä näkyy olevan tismalleen sama kuva. Itse en noihin aikoihin tainnut juurikaan täällä roikkua, joten asia on minulta jäänyt kokonaan huomaamatta. Ja ehkä hyvä niin, koska palaute omani, varta vasten Käärmettä piirtämäni avatarin käytöstä ei välttämättä olisi ollut kovin positiivista...
 
Hauska kuulla, ettet ole aikeissa muuttaa avaasi. Tunnustan, että minulla on se tallennettuna koneella ihan vain siltä varalta, että se joskus katoaisi Konnusta. Ei siis minkäänlaista käyttöä varten vaan ihan vain siksi, että voisin edelleen silloin tällöin ihastellla sitä, vaikka joskus luopuisitkin siitä. Minulla on samaa tarkoitusta varten tallennettuna muutamia muitakin netistä poimittuja kuvia, mm. erityiset suosikkini aikoinaan Konnun Galleriassa olleista Ceinwenin maalauksista. Eräänlainen virtuaalinen kuvakirja erityisesti pitämistäni kuvista siis.
 
Ylös