Taas ärsyttää!

Husky

Ilmaanhaukkuja
Piti mennä keikalle tänään, mutta on lämpöä joten saankin musiikin ja oluen sijaan tikun nenään. Kliffaa hei.
Tämähän ei toki riittänyt, Talvihelvetti on peruttu ja Kätilöiden kolmasti siirretty keikka siirtyy taas epämääräisen ajan päähän. Eikö tää skeida koskaan lopu??????

Ps. Testitulos oli sentään negatiivinen.

Isilmírë

Kuukivi
Suomen Tolkien-seura
Ärsyttää, etten tiedä, mistä kouristuskohtaukset johtuvat. Ärsyttää, että sen seurauksena pelkään olla yksin, pelkään mennä nukkumaan, pelkään mennä töissä vessaan, pelkään jos vähänkin on hutera tai huimaava olo. Pelkään koko ajan, että saan uuden kohtauksen, ja ärsyttää, miten vahvasti se ajatus tällä hetkellä hallitsee koko elämää.

douv

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Pieni ärsytys, mutta kuitenkin. Raskauden aikana kertyi aika paljon poliklinikkamaksuja kun minun perussairauden vuoksi käyntejä oli vähintään kerran kuukaudessa (hyvä niin). Ajattelin että maksukatto tulisi täyteen ennen synnytystä ja sitten olisi pienempi hinta per sairaalayö. Vaan synnytyksen sairaalalaskua ei tullut joulukuun puolella ja ilmeisesti maksukatto per vuosi kertyy maksuajankohdan eikä sairaalassa olon perusteella. Eli ei alennusöitä minulle. :/

Fairy tale

Lapinorava
Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en, nimittäin naapuri haluaa lintulautamme pois, koska hänen välikatossaan asuu orava. Oli laittanut puolisolle eilen sähköpostia. Totesin että siellä se kurre majailee, on meidän puolella tarjoilua tai ei. Eivät liity mitenkään toisiinsa nämä asiat. :cry: :x Ne oravat asuivat täällä ennen kuin he tulivat ja ennen, kuin yhtään eläväistä oli ruokittu.

Orava olisi voinut valita talosta meidän välikattomme kodikseen, niin tältäkin olisi säästytty. Voi kurre, nyt linnut jäävät ilman ruokaa. Tai no, naapuri ei pyytänyt meitä ottamaan sitä minilaavua pois takapihaltamme. Kyllä sinnekin on ruokaa viety. Ja naapuri ei tiedä, että pihallamme käy myös hiiri. Ja viime iltoina yksi rusakko on oleskellut meidän takapihamme kohdalla. Katolta tippuva vesi sulattaa maahan kohdan, josta se käy hakemassa ruohoa. Naapurin nainen puheli jo viime syksynä, että linnut käyvät pihoilla kakkimassa. Laittaisivat tarjoilua, koska linnut eivät kakkaa samalle pihalle josta saavat ruokaa (eikä paria psk*kasaa lasketa). Ihme sakkia ovat nuo. Tylsää porukkaa. Säkinheimon sukua!

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Jos alueella on lintujen ruokinta sallittu/ei ole kielletty niin minä jatkaisin, koska eihän ruokintaa saa keskeyttää kesken talvikauden. Seuraavasta syksystä voisi vaikka neuvotella, mutta olisin sen verran itsepäinen ja kurja, että en suostuisi kesken kauden lopettamaan ruokintaa vain siksi, että joku tahtoo.

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Välilyönti toimii huonosti. Välillä joutuu korjaamaan jälkikäteen 2/3 välilyönneistä kun näppäin jumittaa jotenkin. Minä en ole niin taitava kirjoittaja, että osaisin kirjoittaa katsomatta näppäimistöä ja siksi joudun sitten jälikäteen korjaamaan hurjasti virheitä. Teen niitä muutenkin, mutta näppäimen toimimattomuus vielä lisää niitä entisestään.

Toinen juttu on se, että aamupäivällä paistoi kauniisti aurinko ja suunnittelin toteuttavani pitkäaikaisen ajatukseni nukkua talvella yö ulkona. Lämpötila olisi ollut kivasti nolla paikkeilla. Ei liian paha ensikertalaiselle. ja nyt sitten sataa kuin saavista, lumet sulaa, ulkona on synkän harmaata ja vaan märkää. Joka suuntaan märkää.
Yritän suhtautua monenlaisiin säihin positiivisesti, mutta tällaiseen loskakakkaan suhtaudun positiivisesti vain maaliskuussa sen hetken kun se auttaa lumia sulamaan kevään tieltä pois. Se hiihtoladuista, luistelusta, mäenlaskusta... Olisi saanut tulla lumena tämä vesi ja edesauttaa talviurheilua. Koirakaan ei ole vielä kertaakaan päässyt vetämään suksia kun on odoteltu kunnon latuja (helpompi koiran kanssa kun suksilla on selkeä suunta). Masentavaa.

Isilmírë

Kuukivi
Suomen Tolkien-seura
Ärsyttää jatkuva epävarmuus, kun en tiedä, saanko maaliskuussa epilepsiadiagnoosin vai sittenkin jonkin muun. Ärsyttää, että nyt kun lääkityksen takia olen voinut vihdoin vähän rentoutua ja lakata stressaamasta ja pelkäämättä mahdollista uutta kohtausta, olen sitten vaihteeksi lääkkeen sivuvaikutuksen takia koko ajan niin väsynyt, etten pysty oikein keskittymään mihinkään ja nuokun välillä nolosti töissäkin. Ja vaikka tämä menee aikanaan ehkä toteutuessaan pikemminkin surunaiheisiin, olen toistaiseksi lähinnä ärtynyt myös siitä, mitä muutoksia epilepsiadiagnoosi mahdollisesti toteutuessaan ilmeisesti elämään tuo - varsinkin kun suosituksena saattaa olla budon lopettaminen, useampikin nettilähde nimittäin suosittaa epileptikoille kontaktilajien välttämistä. Yritin jo kartoittaa, mitä budolajeja jää jäljelle, jos kriteerinä on, että sisältö on pääasiassa vain yksin tehtävää kataa. Näköjään lähinnä iaido, ja se ei ole koskaan kauheasti houkuttanut. Varmaan toki saisin käydä omalla dojollakin tekemässä bujinkanista pelkkää kataa, mutta siinä nyt taas ei olisi mitään järkeä, kun käytännössä missaisin suurimman osan treenien sisällöstä ja koko lajin pääidean, joka on se, että kaikki mikä toimii on oikein tehty ja kata on olemassa vain helpottaakseen tekniikoiden ydinasioiden hahmottamista.

Ärsyttää, etten osaa vain hengittää, ottaa rauhallisesti ja odottaa tyynesti sitä, mihin ratkaisuun neurologi puolentoista kuukauden päästä ilmoittaa tulleensa.

Last edited: