World of Warcraft

Aivan varmasti tulee pelikortit-kolipertit Suomeenkin, mutta sitä en tiedä kuinka monesta myymälästä niitä sitten löytää.
 
Ja pelissä siis pystyy vaihtamaan aina servua missä pelaa? Muistelen joskus kuulleeni että hahmo aina lukitaan johonkin servuun vaikkakin se tuntuu aika tyhmältä... Vissiin muuten julkaistaan euroopassa 14. tammikuuta. Pitää vielä katsoa jos ostais, mutta erittäin kiinnostavalta vaikuttaa.
 
Hahmot ovat sidottuja siihen palvelimeen jossa ne luodaan ja hyvä niin. Muuten menisi PvP servereillä aivan naurettavaksi.

Julkaisupäivä ei ole kiveen hakattu, eikä kuukausimaksuista tai maksukeinoista ole vielä kerrottu mitään.
 
Utum-Kodur sanoi:
Makroja saa rakentaa itse, jos haluaa (pelisysteemi tarjoaa siihen valmiuden) ja käyttöliittymää voi entisestään tehostaa muunmuassa Cosmos nimisen ohjelman avulla.

Saanen kysäistä millaisia makroja tarkoitat? Tämmöinen uutinen vain osui silmään WoWin sivuilla:
Bot-Using Accounts Banned - Ryann, 08/12/2004
We have recently verified that certain individuals were using third party "bot" programs to automate their characters in World of Warcraft. A bot is used to play an account non-stop, allowing its user to accumulate money, items, and experience without actually requiring the user to be physically present to play the game. The use of bots is a violation of the World of Warcraft Terms of Use and is absolutely prohibited. Therefore, the accounts identified as having used bots have been banned. Blizzard Entertainment is committed to maintaining an environment of fair play in World of Warcraft. As stated previously, the company has a zero-tolerance policy for cheating or hacking of any kind. Players caught using a bot program to automate any of their characters' actions will have their characters removed and their account banned. They will not receive a warning. Over 300 accounts have already been banned for offenses of this nature.

Thank you for your understanding and cooperation in this matter. If you suspect someone of using a bot, or wish to report other instances of cheating, please email us at hacks@blizzard.com or submit a GM ticket in-game. Thank you again for your continued support.
eli ainakin jonkun sortin botit ovat kiellettyjä.

Mielestäni tuo hahmon lukitseminen palvelimeen ei ole niin älyttömän hyvä ratkaisu. Siinä siis alussa jo joutuu päättämään loppu pelin ja kun kaverit sattuu olemaan eri palvelimella niin ei pystykkään pelaamaan yhdessä ja vaikka sattuisikin samassa olemaan niin sekin pystytään pilaamaan jos ovat eri puolilla PvP palvelimella. Jos siinä pystyy luomaan 8 hahmoa niin pystyykö ne jokainen olemaan vaikka eri palvelimilla vai kaikki samalla? Muistelen myös kuulleeni huhun, että joskus hamassa tulevaisuudessa saattaisia olla mahdollista vaihtaa 1 kerran palvelinta tai jotain. Tiedä sitten...
 
Botti ja makro ovat kaksi eri asiaa. Botilla voi huijata, vaikka asettamalla sen automaattisesti etsimään yrttejä ja sitten voikin itse mennä nukkumaan. Makrolla voi esimerkiksi sitoa yhteen nappi pikatoiminta, kuten pappien suojaloitsuja ja muuta. Makro vaatii aina napin painamista itse. Bottia hallitsee vain ohjelma.

Onhan tuo hieman hankalaa, että ei pysty vaihtamaan servua, mutta luulenpa ettei ole järin hankalaa sopia kavereiden kanssa missä pelataan. Varsinkin kun merkittäviä viive-eroja ei tule olemaan.
 
Jeah, eli kuinkas moni on nyt alkanut pelaamaan tätä kyseistä peliä? Millä pelaatte ja missä serverillä? Minä tulen luultavaasti pelaamaan Argent Dawn RP-servulla. Olen juurikohta lähdössä kauppaan vasta ostamaan WoW:ia, joten kirjoittelen sitten loput omat tiedot kun tiedän millä haluan pelata. :)

Onko tuo nyt muuten varma juttu että RP-servuilla voisi Horden ja Alliancen tyypit partytä? Kun oikeasti haluaisi pelata Hordella, mutta kaverit pelaa kaikki Alliancella. (Eri paikastahan peli ainakin alkaa, eli ei ainakaan heti alussa partyyn pääse, mutta edes jossain vaiheessa kenties?) :|

Noista maksuvälineistä vielä senverran, että myös Visa Electronilla voi noita laskuja maksaa, eli ei mitään "oikeata" luottokorttia tarvitse peliä varten hankkia.
 
Olen Shadow Moonilla Hordella ja Dragonmaw'ssa Alliancella. PVP molemmat.

Darksheer sanoi:
Onko tuo nyt muuten varma juttu että RP-servuilla voisi Horden ja Alliancen tyypit partytä? Kun oikeasti haluaisi pelata Hordella, mutta kaverit pelaa kaikki Alliancella. (Eri paikastahan peli ainakin alkaa, eli ei ainakaan heti alussa partyyn pääse, mutta edes jossain vaiheessa kenties?) :|

Ei onnaa ja hyvä niin.
 
Peli on ostettu ja asennettu , mutta accountin luomisessa on ongelmia. Pääsin kunnialla maksutavan asentamiseen (aion maksan pre-paid korteilla) asti mutta sitten sivusto pamautti vaatimuksen , että minun pitäisi laittaa pre-paid kortin numero ruudulla näkyvään laatikkoonn . Miksi näin koska pelipaketin kannessa luvataan selkein sanoin ilmainen testikuukausi? Mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni pelaamaan? Ostaa kenties pre-paid kortti? Apua tarvitaan.
 
Eruanno sanoi:
Peli on ostettu ja asennettu , mutta accountin luomisessa on ongelmia. Pääsin kunnialla maksutavan asentamiseen (aion maksan pre-paid korteilla) asti mutta sitten sivusto pamautti vaatimuksen , että minun pitäisi laittaa pre-paid kortin numero ruudulla näkyvään laatikkoonn . Miksi näin koska pelipaketin kannessa luvataan selkein sanoin ilmainen testikuukausi? Mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni pelaamaan? Ostaa kenties pre-paid kortti? Apua tarvitaan.

Juh, eli saadaksesi ilmaisen kuukauden käyttöösi, pitää ostaa vähintään se yksi kuukausi.
 
Eruanno sanoi:
Peli on ostettu ja asennettu , mutta accountin luomisessa on ongelmia. Pääsin kunnialla maksutavan asentamiseen (aion maksan pre-paid korteilla) asti mutta sitten sivusto pamautti vaatimuksen , että minun pitäisi laittaa pre-paid kortin numero ruudulla näkyvään laatikkoonn . Miksi näin koska pelipaketin kannessa luvataan selkein sanoin ilmainen testikuukausi? Mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni pelaamaan? Ostaa kenties pre-paid kortti? Apua tarvitaan.


En ole netissä pelaillut juuri muuta kuin Warcraft II:ta ja Age of Kingsiä, mutta... Ymmärsinkö siis oikein, että World of Warcraftia pelaamaan päästäkseen joutuu pelin ostamisen lisäksi maksamaan vielä itse pelaamisesta?? Karmeaa rahastusta, jos näin on... :x
 
Narsil sanoi:
En ole netissä pelaillut juuri muuta kuin Warcraft II:ta ja Age of Kingsiä, mutta... Ymmärsinkö siis oikein, että World of Warcraftia pelaamaan päästäkseen joutuu pelin ostamisen lisäksi maksamaan vielä itse pelaamisesta?? Karmeaa rahastusta, jos näin on... :x

Aina löytyy ihmisiä, jotka eivät ymmärrä mmorpg pelien faktoja... Kas kun pelimaailman palvelimien jatkuva ylläpito, asiakaspalvelu ja muu sellainen ei ole ilmaista. Rahaa menee myöskin jatkuvaan tuotekehittelyyn, jonka avulla peliä päivitetään (uusia alueita/esineitä/jne lisätään ja pelattavuutta hiotaan entisestään). 12€ kuussa ei mielestäni ole suunnaton hinta (se on itseasiassa nykyinen standardi kuukausimaksu nettiropeissa), mutta jos siihen ei ole varaa, niin pelaa jotain muuta. Niin yksinkertaista se on.
 
Nyt on tullut vajaa pari kuukautta pelattua ja hahmoja on kertynyt jo nelisen kappaletta:

Human paladin, lvl 53
Gnome rogue, lvl 15
Troll shaman, lvl 12
Tauren hunter, lvl 6

Täytyy sanoa, että addiktiivisempaan peliin en ole koskaan törmännyt ja toivottavasti en tule enää koskaan törmäämäänkään, sillä WoW on erittäin tehokas sosiaalisen elämän tappaja.
 
Onko kellään muuten tietoa siitä, miten örkillä ja peikolla aloittaminen eroavat toisistaan, kun ne kerran aloittavat samasta paikasta? Tarjotaanko niille eri questejä tai jotain?
 
Jupenauta sanoi:
Örkeillä ja peikoilla on samat questit, lähinnä vain racial traitit tekevät niistä poikkeavat.

No, niin kuin sanotaan ranskanmaalla: "Voisi olla paremminkin. Toisaalta, voisi olla myös paljon huonommin"

Onko täällä niitä, jotka haluaisivat peikoille lisää yksilöllisyyttä? Minä ainakin.
 
Mitään peikkoja, kyllä se pitää undead olla. Siis ihan überpeli, mutta en itse viitsisi sitoutua yhteen peliin pariksi vuodeksi, kone kun on mitä on, mutta addiktiivinen se on. Kahden välillä olen tällä hetkellä. For the Horde! For Sylvanas! Ruh tar'Ogar (kai se noin meni)
 
"Päivitetäämpä" ketjua :wink:

Jeps. Mitäs mieltä WoW:ia pelaavat Kontulaiset ovat viimeaikoina tulleista PvP uudistuksista, onko joku kenties testannut Battleground:ia? (itse ei ole tullut mahdollisuutta Ihan käteviä uudistuksia ovat kyllä mielestäni, PvP:ssä on nyt jotain itua, kun on mahdollista saavuttaa jotain, tosin joillain alueilla on nyt aikaisempaa vaikeampaa kehittää hahmoa (esim. Hillsbrad!).

Muuten, millaisilla konekokoonpanoilla pelaatte (PvP:tä)? Itselläni ainoat muistikuvat vähän isomman luokan taisteluista ovat: TÖks... 30s... Töks... "You are dead", eli pitäisi varmaan hankkia muistia lisää (vai pärjääkö 512:lla megatavulla muistia?).

Tuli huomattua, että RP serverillä pelaaminen on yllättävän hauskaa, tasot tosin kertyvät hiukan hitaasti, mutta Goldshiren majatalossa on aina kiva kolistella tuoppia hyvässä seurassa :beer: Harmittaa vaan, kun en tehnyt heti alkuunsa hahmoa Argent Dawnille, kun tuolla PvP servulla pahimmillaan kaikenmailman "Slayerkillahit" hyppä puun takaa ja "omglollaa".

Morjestellaan jos pelissä tavataan (jos siis samalla puolella ollaan, muuten voi kirves alkaa heilumaan :twisted:) ; Deathwing serverillä tason 34 örkkisoturi Mogbah ja Argent Dawn serverillä tason 17 ihmisvelho Infensius.
 
Jep. Onhan tuota tullut pelattua alusta saakka. Hahmoja on kertynyt jo kymmenkunta, mutta todellisia hahmoja 2.

lvl 55 Troll priest (Dunemaul) ja lvl 56 gnome mage (Ravencrest)
 
Rabbi-T sanoi:
Onko täällä niitä, jotka haluaisivat peikoille lisää yksilöllisyyttä? Minä ainakin.

Kyllä. Peikot ja maahiset tuntuvat välillä toisen luokan kansalaisilta, kun varsinaista kotiseutua ei ole. Muutenkin kummallakin rodulla on tarpeeksi persoonallinen historia, että varmasti pystyttäisiin säveltämään vähintään yhtä häävejä tehtäviä ja tarinoita, kuin muillakin roduilla.

AZa sanoi:
Muuten, millaisilla konekokoonpanoilla pelaatte (PvP:tä)? Itselläni ainoat muistikuvat vähän isomman luokan taisteluista ovat: TÖks... 30s... Töks... "You are dead", eli pitäisi varmaan hankkia muistia lisää (vai pärjääkö 512:lla megatavulla muistia?).

Tuli huomattua, että RP serverillä pelaaminen on yllättävän hauskaa, tasot tosin kertyvät hiukan hitaasti, mutta Goldshiren majatalossa on aina kiva kolistella tuoppia hyvässä seurassa :beer: Harmittaa vaan, kun en tehnyt heti alkuunsa hahmoa Argent Dawnille, kun tuolla PvP servulla pahimmillaan kaikenmailman "Slayerkillahit" hyppä puun takaa ja "omglollaa".

Suorittimena Athlonin uusin 2.4Ghz mäntä, näytönohjaimena tykki GeForce 6800GT ja muistia se standardi giga. Nimenomaan muistia tarvitaan, että peli rullaa tasaisesti. Suosittelen lämpimästi hankkimaan lisää. Ero on muutenkin niin merkittävä.

RP servuilla on kyllä välillä ihan kiva kikkailla. Vaihtelu virkistää jne. Riemuidiootit ovat melko harvassa, mutta edelleen esim. Orgrimmarissa ja Ironforgessa näkee taajaan näitä kiljujia, jotka kauppaavat löytämiään hevosen hapsuja ja kiiltäviä kiviä tuhannen taalan hintaan. Onneksi kontrolli on ainakin toistaiseksi pysynyt tiukkana noilla palvelimilla...
 
Elikkäs elikkäs. Olen nyt harkinnut pelin ostoa ja vielä kaivaa mieltä hahmojen lukitseminen. Eli hahmo lukitaan serveriin, mutta pelissä voi tehdä useampia hahmoja. Voika nämä eri hahmot sitten laittaa toiseen serveriin. Eli esim pelata sekä RP että PvP servereillä ja kummallakin serverillä olisi hahmot alliancen ja horden puolella? Vai onko niin, että esim pvp valitsemalla ei RP servuille pääse. Entä voisitteko listata mitä PVP ja RP servuissa voi ja ei voi tehdä. Missäs pelailette ja millä puolella?
 
Ylös