Arjen nyrjäyttäminen

Älä nyt... Täällä on ainakin yksi 90-luvulla hämärät teinivuotensa viettänyt, joka edelleen juoksee lenkillä kovempaa NKOTB:n ja Backstreet Boysin vanhoja levyjä kuunnellessaan. Tosin en mene vannomaan tulenko saamaan tästä(kään) samaa hyvänolon tunnetta kuin saan noista vanhoista levyistä, mutta onhan se kiva nähdä miten komeat sixpäkit miehet saavat itselleen aikaan. Bäkkäreillä ei ainakaan tuo ikä vielä mitenkään olennaisia ulkomusiikillisia tekijöitä haitaten paina. :grin:

Jap. Olen lukenut päivän kallonkutistustentiin ja oma pääni on pehmennyt.
 
Löysin ulko-oven jossa lukee Ylioppilastutkintolautakunta!!
Olen järkyttynyt, hämmentynyt ja hiukan pettynyt. Olen aina uskonut, että YTL olisi jotain joka ei mitenkään liittyisi mihinkään fyysiseen tilaan vaan kenties ennemmin se olisi salaseuramainen järjestö, joka kokoontuu salasanalla turvattuissa pimeissä yksityiskabineteissa.
 
Nerwen sanoi:
... havaitsin reitin varrella, erään piharakennuksen takana umpihangessa kaksi ihmishahmoa. Heillä oli päässään värjätyt hiukset/mahdollisesti peruukit, ja päällään asusteet jotka ehkä kaupungilla olisivat menneet persoonallisena pukeutumistyylinä, mutta tuossa ympäristössä näytti siltä että he olivat valmistautumassa johonkin esitykseen (pitkät liehuvat takin nyt vaan eivät ole kauhean käytännöllisiä hevosten kanssa). Lisäksi he pitelivät kasvojensa korkeudella kummallisella raamilla varustettua peiliä ja kohtentelivat ulkonäköään.

Mahtoivatko nuo puhua jostakusta pojasta-joka-elää? Oletko nähnyt epätavallisen paljon pöllöjä päiväsaikaan?
 
No en, mutta Tuk-holman metrossa näin taannoin naisen jolla oli kissa olkapäillään (ja niin näki moni muukin kontulainen). Se aiheutti kanssa hieman epävarmuutta siitä, missä universumissa oikeastaan olimmekaan sillä hetkellä.
 
Jotenkin tuntuu aika-avaruusjatkumo tai ainakin se aika-akseli nyrjähtäneen. Eteen on pulpahtanut paljon viestiketjuja, jotka otsikoltaan kuulostavat tutuilta, "aina" esillä olevilta, ja sitten... parin uuden viestin takana onkin viestejä vuodelta 2005. Oliko 2005 viime viikolla vai kolme vuotta sitten? "Onnellisuudesta"-topikista luin kirjoittamani viestin, silloin ainakin oma pääni vähän nyrjähti. :shock:
 
Ajettiin iskän kanssa kotitien risteystä kohti ja puoliunisena katsoin risteykseen ja näin
Jääkarhun?!?
mutta ei, ne eivät ole vieläkään päättäneet tulla asustelemaan viereiseen metsikköön. Se oli vain iso valkea villava koira jonka omistaja ei näkynyt lyhtypylvään takaa.
 
Olen ihan hukassa kun en tiedä mihin tämän viestin tungen! Olkoon nyt sitten täällä, kun ei muualle sovi!

Kun juttelee täällä ja miettii että kenen kanssa, niin ihmiset olette minulle noita kuvianne ja nimennekin ovat minulle noita teidän nimiä. Esim Pikku Myy (sattui olemaan yläpuolella :D) On minulle Pikku Myy nimeltään ja hän on punainen lohikäärme aivan oikeasti, minulle.
 
Mun digiboksi elää jotain omaa elämäänsä aina öisin, ja miksei päivisin, mutta en ole sitä kuuntelemassa. Se päästelee ääniä ihan itsestään. Äänet kuulostavat siltä, kuin se menisi päälle ja pois. Sitten siihen kohtaan, missä on kello ja näkyy kanava, ilmestyy kirjoitusta. Siinä lukee update, eli se päivittää kelloa. Mutta outoahan on, että se tekee sitä satunnaisesti, ei tarkallaan samaan aikaan joka päivä, vaan tosiaankin koska sattuu. Eikä siinä aina lue update...
 
Minä ja kaverini nyrjäytimme arkea orkesterin matkalla linja-auton levottomassa takaosassa hämmästelemällä, mitä tarkoittaakaan tuo vogel-sitze, joka komeilee tuhkakuppi-roskis-järjestelmässä, jonka virallinen nimi on minulle vieras. Lisäksi edessä olevan penkin selkämykseen oli läiskäisty muoviläpyskä, jossa luki "original vogel-sitze" ja tekstin molemmin puolin oli kaksi jotain aivan lipun näköistä, jossa yli raita oli oranssi, keskin vihreä ja alin sininen. Siispä aloimme kehittää tarinaa Vogel-Sitzen valtiosta. Saatte kuulla sen:

Olipa kerran valtio nimeltä Vogel jossain Neuvostoliiton uumenissa. Vogelaiset olivat aivan tavallisia ihmisiä, jotka puhuivat vogelia ja palvoivat jumalia, sitzeläisiä, jotka jonain päivänä laskeutuisivat vogelaisten keskuuteen. Taivaan valtakunnan nimi siis oli Sitze. Sitten, tuomionpäivänä sitzeläiset laskeutuivat harmaiden karvaisten enkelien hahmossa, ja Vogel ja Sitze yhdistyivät muodostaen Vogel-Sitzen valtion. Vogelaiset ja sitzeläiset risteytyivät, ja syntyi vogel-sitzeläisiä, jotka muistuttavat ihmisiä, mutta ovat kauttaaltaan harmaan karvan peitossa. Miehet olivat vogeleita, naiset sitzejä. Sitten, kun Neuvostoliitto hajosi, Vogel-Sitze katosi maailmankartalta, eikä kukaan tänä päivänä tiedä, missä se sijaitsee. Vogel-Sitzen ainoa vientotuote on harmaa karva, jota he myyvät linja-autojen penkkien valmistajille: joidenkin linja-autojen penkit nimittäin ovat harmaan karvan peitossa. Kylkiäisinä he joskus myyvät näitä tuhkakuppi-roskis-järjestelmiä, jotka on jo valmiiksi liimattu purukumilla kiinni. Vogel-Sitzestä tiedetään nykyään hyvin vähän, mutta sen me tiedämme, että sitzeläiset, jotka ovat siis naisia sekä hieman jumalaisempia kuin miehet eli vogelit, ovat kuolemassa sukupuuttoon.

Myös kattoikkunan teksti "Trekken" sai oman osansa. Sen yläpuolella nimittäin oli nuoli, eli Trekken sijaitsee taivahalla. Eli Trekken oli joskus osa Hiroshimaa tai Nagasakia, mutta on nyt räjäytetty taivaan tuuliin atomipommilla. Mutta siitä ei irronnut niin mielenkiintoista tarinaa, kuin Vogel-Sitzestä... Älkää ihmeessä pilatko tätä mystistä tunnetta kertomalla, mitä se vogel-sitze "oikeasti" tarkoittaa.
 
Pah, Vogel-Sitze on selkeästi lintujen istumapaikka, kuten jokainen saksan kaunista kieltä hiukankin opiskellut tietää! Miten nämä lintuorret ovat busseihin päätyneet, sitä en tiedä.
 
Eräällä luennolla (opiskelen Avoimessa yliopistossa) näin hetken ajan valkokankaalla ennen piirtoheittimen sammumista erään ficcini päähenkilöparin kiihkeässä suudelmassa. Piti ihan katsoa ympärille, näkivätkö muut sen mutta eivät tainneet. Itsekseni punastelin siinä..
 
Ainakin kun kesäisin istuu autossa ja katsoo avoimesta ikkunasta (ei sen tarvitse välttämättä edes olla auki), näyttää ohimenevä maisema jotenkin päälleliimatulle, ikään kuin wanhojen elokuvien autolla-ajokohtauste huimat trikit. Silloin tulee väistämättä mieleen ajatus, onko koko tämä maailmankaikkeus vain yhtä suurta huijausta tai illuusiota.

Joskus muutama vuosi sitten talvi-iltana koin elämäni arjen nyrjäyttämisen: olin tietokoneella ja jostain syystä painoin esciä. Juuri samalla hetkellä, tai aivan heti sen jälkeen koko talo pimeni. Olin aivan ällikällä lyöty ja ajattelin heti ensimmäiseksi mitä olin oikein mennyt tekemään. Ajatusta ei helpottanut ollenkaan se, että ainakin naapurilta ja kaiketi koko kirkonkylältä oli katkennut sähköt. Onneksi kyse ei ollut minkään salaliiton harjoituksesta tietokoneeni välityksellä, vaan aivan tuikitavallisesta sähkökatkoksesta.
 
Matkalla länteen bongasin vaaleanpunaisen Hello Kitty auton (auto vaaleanpunainen ja sisällä paljon Hello Kitty kamaa). Ja kuskina parrakas mies. Hämmentävää.
 
Tämä oli jo toinen kerta kun näin Draculan!
Ihan totta ihmiset, maan päällä kulkee yhä Dracula, ja olen nähnyt hänet kahdesti Kuopion torilla.
Mies pitkässä mustassa nahkatakissa, mustat pitkät hiukset, musta silinterihattu, ja aurinkolasit, satoi tai paistoi..
Ihan varmasti Dracula :D
 
Näin tässä jokin aika sitten UFOn! Autossa istuessani keskellä kirkasta päivää, taivaalla näkyi vähän aikaa kirkas kohde joka himmeni kuitenkin nopeasti. Ilmeisesti olin ainoa tämän ainutlaatuisen ilmiön todistaja, sillä kadulla ei näkynyt minkäänlaista hämmästelyä tai muuta sellaista, jota odottaisi ihmisiltä, jotka ovat juuri tehneet kerrassaan ihmeellisen havainnon. Ehkäpä kyseessä oli sittenkin vain heijastus auton tuulilasissa...
Onkohan KRP:llä tai Supolla Ö-arkistot?
 
Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa maailma nyrjähti, kun jumppapallo räjähti alta. Ensiksi istuin pallolla ja sitten *pam* ja istuin lattialla. Oli hassu tunne. Ihme kyllä ei edes sattunut yhtään. No nyt uusi pallo testiin =)
 
Nyrjäytetäänkö yhdessä maailma ja mennään jonottamaan 106 päivän kuluttua ilmestyvän leffan ensi-iltaan? :angel:
 
Hmm. 1.8. olisi "Usko koetuksella (kääntäjiin)"-elokuvan. Mutta eihän siihen ole kuin ~80 päivää.

Offataas jossain muualla, jooko? :)
 
Ylös