Itsensä esittelyketju

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Mukavaa se onkin:), mieluiten vetäydyn omaan huoneeseen ovi kiinni kuulokkeet korvilla, tai lähden koiran kanssa lenkille :p
 
Olen tällainen tyttö Raumalta.
Olen urheilullinen, mutta lukutoukka. Kavereiden kanssa on aina hauskaa :) kaikki kaverit kattoo Salkkareita tms ja mä kaikkea ns "huuhaa" x) mutta olen ylpeä siitä. Välillä tykkään olla myös itsekseni. Olen kuulemma hauska, mutta tästä voi olla montaa mieltä. En tule olemaan aina nuori, mutta olen ikuisesti lapsellinen.

Tykkään urheilusta, lukemisesta ja hyvistä leffoista. Pidän myös kielistä, opiskelen englantia, ruotsia, saksaa ja toivottavasti ensi vuonna myös italiaa. Olen tosi kiinnostunut myös siis quenyasta ja tengwarilla aina välillä raapustelen. On tullut raapusteltua jotain novellejakin. Olen koukussa brittiläisiin TV-sarjoihin. Rakastan nukkumista ja varsinkin unia. Haluaisin joskus matkustaa Amerikkaan ja Uusi-Seelantiin. Skotlantiin ja Lontooseen voisin mennä yhä uudestaan ja uudestaan, siellä on ollut hauskaa. Jos tuolla on taivas, se on Kontu...
 
Hei Claeryan ja tervetuloa! Mukavaa kun täällä on muitakin Satakunnasta. Itse tosin saatan lähteä täältä kankaanpäästä jo pikkuhiljaa toisaalle, vieraileva tähti kun taidan lähinnä olla opiskelijana.
 
Minunkin puolestani tervetuloa Käärmeeseen, Claeryan! :D Itse tulin marraskuussa enkä ole kyllästynyt. Vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä, ja meillä taitaa olla jotain yhteistä, kielet ja brittisarjat ovat minunkin sydäntäni lähellä.
 
Kiitos Caladwen :D Toivon pääseväni joskus vielä miitteihin moikkaamaan teitä, kaikki on tosi kivoja ja monilla on täällä paljon yhteistä. Keskustelualueilla on vaikka mitä mielenkiintoista.
 
Jaiks, pitänee kai sitä jotenkin aloittaa viestien rustailu - täällä se varmaan onnistuu parhaiten.

Olen tällainen nuori 19-vuotias tyttönen Mansen kulmilta. Kirjoitin tänä vuonna ylioppilaaksi ihan mukavalla arvosanarivillä ja syksyllä suuntaan jatkamaan opiskelujani Iso-Britanniaan, Skotlannin maille. Veri siis vetää minua ulkomaille vielä näin pari vuotta vaihto-oppilasvuoteni jälkeenkin, olen vähän sellainen kesytön sydän, linnunradan liftari!

Kirjoittamisen ja elokuvien lisäksi harrastan teatteria ja liikuntaa. Näyttelemisen ja lisäksi käyn katsomassa näytöksiä teatterissa niin kavereiden kuin perheenikin kanssa, liikuntaa puolestaan harrastan salilla käymällä, lenkkeilemällä sekä korealaista itsepuolustuslajia harjoittamalla. Kirjoittelen omaksi ilokseni runoja, novelleja, tarinoita, joskus jopa fanficcejäkin. Nautin sanoilla ja mielikuvituksellani leikkimisestä - kirjoittaminen on minulle henkireikä, vaikkei elämäni täysin sen ympärillä pyörikään. Muiden harrastusten lisäksi käytän illat elokuvia katsellen. Minulla on paljon suosikkielokuvia ja on vaikea valita niistä parhaimpia - katselen elokuvia laidasta laitaan, mukaan mahtuu paljon fantasiaa, romantiikkaa ja seikkailua. Elokuvien lisäksi olen koukussa muutamaan TV-sarjaankin. Muumit on esim. parhaita!

Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen ja puhelias. Lähden helposti mukaan uusiin juttuihin ja suorastaan ahmin huimia kokemuksia ja kultaisia muistoja itselleni. Ihmisten ystävällisyys saa minut hymyilemään ja pyrin itsekin olemaan aina kohtelias muille, yleensä myös onnistun siinä ihan kiitettävästi. Vaihtovuosi ulkomailla avasi aikoinaan silmiäni huimasti, enkä näe maailmaa enää niin mustavalkoisena kuin ennen. Rakennan itselleni suuria unelmia, mutta olen kuitenkin myös valmis tekemään paljon töitä niiden eteen. Olen periksiantamaton kulkien kuitenkin nöyränä kohti vuoren huippua.

Ja mulla on sit aina avatarkriisi, anteeksi.
 
Tervetuloa Meera! Sosiaalisena ihmisenä et varmaan kavahda livetapaamisia, joten lähde ihmeessä mukaan The Miittiin ennen kuin katoat kilttimiesten maille.
 
Kiitos Isilmírë! Heijoo, miittihän olis ihan mahtavuutta. :) Täytyykin ottaa selvää josko päivämäärät osuis kohdilleen - oon ainakin kesän epämääräisen aikataulun omaavissa töissä, joten kaikkien menojen sopiminen on vähän arpapeliä!
 
Moro moro kaikille! Täällä kirjoittelee 22-vuotias nuori miehenalku Mansesta. Tolkienin kirjoihin, erityisesti Taruun Sormusten Herrasta, tuli hurahdettua silloin yläasteikäisenä, kun nuo leffat putkahtivat maailmaan. Oma henkilökohtainen ylpeydenaiheeni oli päästä katsomaan Kuninkaan Paluu ensi-iltapäivänä leffaan, vaikkakaan en nuoren ikäni takia päässyt itse maailmanlaajuiseen ensi-iltanäytökseen, joka oli yöllä. Kävin sen aikaisemman näytöksen katsomassa, ja tästä on lippukin vielä olemassa, vaikkakin teksti on jo pahoin kulunut.

Olen kiinnostunut muun muassa historiasta ja historianelävöittämisestä, vaikkakaan en kumpaakaan varsinaisesti harrasta. Historiasta erityisesti varhais-keskiaika sekä Pohjolan historia viikinkiaikaan kiinnostaa, ja samaan aikaan nivoutuu halu eläytyä sen aikaisen soturin rooliin. Turun ja Hämeenlinnan keskiaikamarkkinat ovat tuttuja tapahtumia, mutta niissä on tullut pyörittyä vain vierailijana. Ehkäpä vielä joskus saisin tilaisuuden päästä osaksi tätä hienoa tapahtumaa.
Aina välillä innostun myös näpertämään kaikenlaista omaa soturinhahmoa varten, kuten esimerkiksi rengaspanssarihaarniskaa tai muita varusteita. Piirtämistä ja tarinoiden kirjoitteluakin tuli joskus enempi tehtyä vapaa-ajalla, mutta nykyisin olen niistä kasvanut jokseenkin ulos, eikä kumpikaan enää meinaa sujua. Toisten tarinoiden lukeminen kuitenkin sujuu vielä. :)

Mielenkiinnon kohteisiin lukeutuvat myös Yoshihiro Takahashin mangasarjat Hopeanuolesta ja pojastaan Weedistä. Ja animetkin löytyy hyllystä. Hopsusta on kolmea vaille (toivottavasti parin päivän sisään enää kahta vaille) kaikki mangapokkarit kerätty, Weed vielä jatkuu ties kuinka monen pokkarin verran tulevaisuudessa. Mangan osalta myös GON on pikkasen herätellyt mielenkiintoa, mutta muuten en koe olevani mangan ja animen ystävä.
Lohikäärmeet ovat myös jonkinlainen intohimon kohde.

Siviilissä olen pitkää taukoa pitävä opiskelija, joka koittaa saada terveydentilaansa takaisin raiteille, ja sitä mukaa myös muu elämä kuntoon. En ole kovin sosiaalinen ja arkailen uusia ihmisiä, varsinkin isompia porukoita, enkä sen takia ole kovin rohkea lähtemään uusiin harrastusporukoihin mukaan, vaikka mielenkiintoa löytyisikin. Mutta toivottavasti tämäkin korjautuu myöhemmin. :)

Nimimerkistä huolimatta en ole lukenut Beowulfia, mutta lukulistalle menee jahka saan jonossa olevia teoksia luettua pois. Tolkien-kokoelmani voikin lukea profiilistani. Esiinnyn myös samalla nickillä lotrff.nwps.ws foorumilla.
 
Tervehdys, Beowulf!

Allekirjoitukseni (Tolkien -sitaatti "Monsters and Critics" -esseekokoelmasta) ei tietenkään viittaa sinuun. Toivottavasti asiasta ei synny foorumilla sekaannuksia.
 
Tervetuloa Beowulf! Oletko harkinnut menemistä mukaan Suomen keskiaikaseuran touhuihin? Tampereen (ja Hämeenlinnan sekä Valkeakosken) alueen kattavasta Humalasalon pitäjästä löytyisi ehkä samanmielisiä ihmisiä, ja SCA-nimestään päätellen ainakin pitäjän vouti elää nimenomaan viikinkiaikaa hahmonsa kautta.
 
En ole sillain vakavissaan miettinyt minkään keskiaikaseuran toimintaan mukaan lähtemistä, kun en oikein tiedä riittääkö kiinnostus ihan sellaiseen toimintaan. Mutta pidän tuon linkin mielessä. :)
 
En tiedä olenko uusi... Riippuu vähän missä mittakaavassa miettii..
No olen 12-vuotias tyttö Tampereelta ja hyvin suuri Tolkien-fani. Hyvin monenlaista Tolkien-kirjallisuutta on tullut luetuksi ja luulenpas että enemmän Tolkien-kirjoja olen lukenut kuin on lukematta. Lisäksi Pidän eläimistä, musiikista ja näyttelemisestä. En pidä käärmeistä hämähäkeistä tyhmistä ihmisistä enkä ilmastonmuutoksesta. Oli pakko tiedottaa koska sain juuri isä-ukon ylipuhutuksi lähtemään kanssani Uuteen-Seelantiin silloin kun viimeinen Hobitti ilmestyy!!!!! Mahtavaa!!!!viimein saan kenties nähdä elämäni starat ja lähteä kävelylle "Keski-maahan"!
 
Tervetuloa Arwen Undomiel! Vähän käy kateeksi moinen luvassa oleva matka. Tottahan linkität sitten matkakuvia tänne Käärmeeseen, kun aikanaan olette reissun tehneet ;)
 
Tervetuloa minunkin puolestani. On hauskaa, kun nykyään tänne tuntuu tulevan paljon minun kanssani samaa ikäluokkaa olevia ihmisiä. Minäkin haluaisin Uuteen-Seelantiin. Niin paljon, että nyt kun lähden pian Australiaan, haluaisin mieluummin Uuteen-Seelantiin. Mutta kai sekin toive joskus toteutuu... Onnea sinulle, Arwen Undomiel.
 
Heippa kaikille!
Olen Vantaalta koitoisin oleva 22 vuotias tyttö, joka rakastaa Tolkienin teoksia; ne ovat olleet lempikirjojani siitä asti kun ensimmäisen kerran luin ne, ja olen kiintynyt niihin ja Keski-Maahan vuosi vuodelta yhä enemmän. Luen toki muitakin kirjoja ja katselen paljon elokuvia, mutta eniten kuitenkin fantasiaa ja scifiä.

Olen myös todella kiinnostunut kielistä, opiskelen englantia ja espanjaa Turussa, mutta pitkäaikaisena toiveenani on ollut aloittaa myös mm. japanin, kiinan ja turkin opinnot. Luonnollisesti rakastan myös haltiakieliä ja haluaisin kovasti oppia kunnolla sindaria ja quenyaa. Lukemisen ja leffojen katselun lisäksi harrastan vapaa-ajallani paljon valokuvausta, joka on minulle ehdottomasti tärkein keino ilmaista itseäni. Rakastan luontoa, kaikenlaisten kasvien ja kukkien sekä pilvien katselua, voisin viettää kokonaisen päivän vain istuen ulkona ja katsellen ympärilleni. Kuuntelen myös paljon musiikkia ja pidän kovasti laulamisesta, vaikka enimmäkseen laulelenkin vain itsekseni.

Olen tätä foorumia jo jonkin aikaa seuraillut, mutta jostakin syystä tuli vasta nyt kirjauduttua. Odotan kovasti pääseväni keskustelemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ja minua kiinnostaa myös kaikenlainen Tolkien-henkinen toiminta, kunhan pääsen sen ensimmäisen kynnyksen yli ja uskaltaudun mukaan.


-Híranneth
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös