Usvajaisten kylä, offtopic

Kyl mä sen tiedän, Juspe.
Huh, kyllä tämä vähän kolkkoa on...
Sorry mulla oli niin pirunmoinen kiire tänään koko päivän etten ehtinyt aiemmin koneelle, ei siis mitään sankarillisia viimeisiä sanoja...
Toisaalta tokkopa se olisi sopinutkaan Myylle...
Voi voi... Oikeastaan mä pidin Myystä... :(
 
Voi ei, olen pahoillani että epäilin sinua aiheetta. :p (sekä lekurina että emäntänä...) Mutta kyllä se oikea usvis tästä vielä selviää... :D
 
Joo mä vähän katselin että lääkärin henki taisi siirtyä emäntään ;)
Ehkä mä olin vähän epäilyttävä...
 
[offia]Millon vaihtuu vuorokausi? Tässähän tulee jo vieroitusoireita. :o [/offia]
 
On aivan järjetöntä odotella epäaktiivisen usvajaisen saapumista paikalle. Senpä takia äänestin samantien, meillä kun kerran on jo varma tieto syyllisistä.

Kunhan Vehka käy varmistamassa ääniemme oikeellisuuden päästään pelin jälkipuintiin. :p
 
Tällä hetkellä kiikastanee etupäässä Vehkasta, jota ei ole kuulunut kahteen päivään. Usviksemme taas ei ilmoittanut minulle nirhauskohdettaan (jos tämän lukee, niin voiko tehdä?) joten aamu ei vissiin ole vieläkään valjennut...
 
Ereinion, Vehka kertoi minulle, että viivyttely johtuu siitä että usvajainen ei ole kertonut kohdettaan.

Eipä kai tässä nyt mikään hengenhätä ole, mutta olisihan se kiva päättää nyt tämä peli lopullisesti kun viimeistä silausta vailla on. :)
 
Joo, mutta luulen usvajaisemme ilmoittaneen uhrinsa sen jälkeen, kaikkihan täällä ovat käyneet kahden päivän sisällä (tai itse asiassa en ole varma, mutta ainakin usvikseksi syyttämänne henkilö on). [OT] Toivottavasti tämän apuführerin ominaisuudessa kirjoittamani viestin ei katsota olevan luonteeltaan spoilaava tai muuten puolueellinen [22] [/OT]

Ja miten niin peli on viimeistä silausta vailla? Vaikka olisittekin oikeassa usviksen suhteen, pelissä saattaa olla mukana vielä usvamieli, jonka usvajaisemme on saattanut valita tänä yönä uhrikseen...
 
Ereinion selvästi tietää jotakin, tai ehkä hän käyttäytyy noin vain hämätäkseen. :o
 
No on tämä peli loppu silausta vaille joka tapauksessa, olkoot joukossa sitten usvamieli tai ei. :)
 
Aika tarkalleen 45minuuttia aikaa ja meidän pitäisi saada tietoomme Yön uhri ja pääsemme sen jälkeen hirttämään viimeisen usvajaisen. :p
 
Ollakseni kuollut ja kuopattu(...? Hautasitteko jo vaatimattoman tomumajani?) tämä kiinnostaa vielä kovin, ratkaiskaa jo!!!
 
Kyllähän se haudattiin. Mie kävin siut hautaamassa.

Ja on vaikea ratkaista kun ei päivä vaihdu ollenkaan. Huomenna ollaan jo viikko jäljessä aikataulusta.
 
Olen netin ulottumattomissa ainakin ensi torstaihin (viestien nyt luulisi silti kulkevan), mutta toivotaan pelin jo siihen mennessä päättyneen..
 
Ei hätää, tällä menolla meillä ei ole ensi torstainakaan yhtään sen enempää tietoa mistään. Tasan viikko kulunut...

Voi huoh. Päättyis nyt jo.
 
Kyllä, nautimme pelistä! Kiitokset Vehkalle pelin järjestämisestä ja pelinjohtajana toimimisesta (ja Ereinionille myös). Pelaaminen oli hauskaa, etenkin kun pääsin vielä pelaamaan kahta eri hahmoa. Uuteen hahmoon siirtyminen oli kyllä vähän hankalaa aluksi. :) Usvajaiset olivat jänniä, paljon mielenkiintoisempia kuin ne alkuperäiset ihmissudet. Kiitokset myös aktiivisille "pelinrakentajahahmoille", jotka jaksoivat keksiä paikoille historiaa ja miettiä karttoja ym. Teidän panoksenne teki pelistä erittäin nautittavan. :)

Seuraavaan peliin olisi jo muutamia sääntöehdotuksia, joista saa vapaasti keskustella jos tahtoo:
- Jos usvajaiset eivät pääse yhteisymmärrykseen uhristaan tai eivät ehdi ilmoittaa uhriaan pelinjohtajalle, voisi pelinjohtaja arpoa uhrin. Tällä vältyttäisiin turhalta odottelulta ja "usvis on varmaan joku epäaktiivinen pelaaja kun kestää näin kauan" -spekulaatioilta.
-Kaksi pelinjohtajaa voisi myös ehkä olla hyvä juttu (kuten Vehka jo aloitusviestissä toivoi)
-Voisi kokeilla myös nopeampitempoista peliä, jossa päivä ja yö ovat samanpituisia kuin irl, tai vaikka kahden päivän pituisia. Peliin voisivat sitten osallistua ne, jotka käyvät koneella joka päivä.
 
Vai oli Fica tosiaan Uhrautuja... olisihan se pitänyt arvata alusta saakka, että jotain mätää siinä on kun toinen kauppaa torilla tuoreita omenoita keväällä viljan vasta orastaessa... ;D
 
Voisiko tässä alkaa nyt kertomaan omia omituisuuksiaan niin että voisi huudahdella että "mä tiesin että teissä oli jotain mätää, kuusimurmeli!"-tyyliin....?
 
Ylös