Vesilahtimiitti #11 (3.-5.10.2008)

Ei varmaan kovin aikaisin kannata perjantaina olla liikenteessä. Kun kerran Incanuskin lähtee vasta klo 11:30 Riihimäeltä ajelemaan ja muut saapunevat klo 16-19 paikalle.
 
Deepdelver, tule mielellään vasta 17:11, koska silloin joku voi hakeakin siut :)

Mie itse saan ilmeisesti puhuttua itseni lähtemään jo kello yhden jälkeen, mutta kahden tunnin jälkeen osaan sanoa varmasti omat aikatauluni :)
 
Minä voin ottaa Deepdelverin mukaani Lempäälästä jo tuolloin 12:48.
Pitää nähkääs ennen klo 13 hakea Lammasniemen avain. Olen ajoittanut
lähtöni Riihimäeltä siten, että ehdin suorittamaan tuon pikku välttämättömyyden.

Edit: Ja onhan se mukavempi olla kolmisin Lammasniemessä odotella
muiden tuloa, kuin se että olisin kaksin Merrin kanssa...
 
<b>Muistakaa ottaa käteistä mukaan! Paikalla on verkkoyhteisön hyperviileää myyntitavaraa, eli käsittämättömän hienoilla sloganeilla varustettuja t-paitoja, täysin pöljiä jääkaappimagneetteja ja älyttömän upeita badgeja.</b> Ilman niitä ei kertakaikkiaan arjessa pärjää.

Aika sateiselta näyttää loppuviikon sääennuste. Sen mukaan vaatteita mukaan eli lämmintä päälle, villasukkia ja hanskoja kassiin ja ennen kaikkea kunnon kengät - Lammasniemen pihamaalla on tapana puuroutua nopeasti sateella.
 
Hei jesh, sittenhän minäkin voisin mahdollisesti tulla jo aikaisin paikalle, jos Incálla on autossa tilaa. :)
 
Perun puheeni. Menenkin Samin autolla, kun hän lähtee lähempää. Sori Silttis, ei oo sun vika, että asut Itä-Helsingissä. :(
 
Saattaa olla, että tulenkin vasta lauantaiaamuna. Nyt on niin paljon tekemistä, että jokainen työskentelyyn käytettävissä oleva yö on tarpeen. Noh, koetan ilmoitella mahdollisesta kyydintarpeesta tai sittenkin pyöräilen.
 
Ja Idän kyyti yrittää olla yhdeltä Lahdessa. Sitten kaupassa käyntiä joko Lahdessa tai Vesilahdella.
 
Voisin ottaa mukaan Kävikö Flaksi? -pelin!! Kuka haluaa pelata?! :D Se on tuttu peli Henanen mökkimiiteistä kaikille siellä olleille :grin:

Mietin omaa syömäpuoltani jälleen.. Meni taas kerran uusiksi nimittäin. Raejuustoa, banaania ja Porkkana-Ananasmehua :p Niitä ja Pizzaa.. Njam.. kuulostaa hyvältä :)
 
Minä tulen sittenkin myös vasta lauantaina (ja ei, tällä ei ole tekemistä menninkäispojan kanssa :p ). Toivottavasti joku jaksaa/ehtii/kykenee hakemaan minut asemalta sitten.
 
Vanamo sanoi:
Menenkin Samin autolla, kun hän lähtee lähempää.
No, täällä olisi siis autokyyti yhä tyhjillään. Ketäs kaikkia siihen Samin autoon on oikein tulossa, ja onko pääkaupunkiseutulaisia vielä ilman kyytiä? Ajattelin vain tuon oman autoiluni järkevyyttä, jos joutuu yksin ajamaan (joskin pelkkiä bensakuluja ajatellen yksinkin ajaa silti edullisemmin kuin että menisi junalla)...
 
haluaisiko joku vielä kertoa mitä yhteisruokaan tarvitsee, en löytänyt mitään listaa mistään. Voin tuoda laktoositonta kermaa (tai kasviskermaa) ja vaikka fetaa. Tosin olen niin ahne että syön tavallista fetaa, koska se vain on niiiin hyvää.

Ja minua ja Minyaa ei tarvitse hakea Lempäälästä, Aada lupasi ottaa meidät kyytiin Trelta.

Ja olisin myös tulossa pitsalle.
 
Minä en tiedä, mitä tuon ruuan kanssa on aiottu. Lehtisalaatteja ja fetaa ehdotettiin minulle, mutta voin toki pelkän lehtisalaatinkin tuoda. Tai sitten toisen fetatörpön, jos Freyja ja minä molemmat tuomme yhden.

Yleensähän ruuat on tehty niin, että jokainen osallistuja tuo jonkun tarvittavan aineksen (kaikkea saa ostettua Vesilahdelta, niitä ei tarvitse raahata kotikaupasta). Tällöin pitäisi kuitenkin tietää, mitä kaikkea tarvitaan. Mutta tokihan homman voi hoitaa niinkin, että joku ostaa kaiken ja loput vain maksavat. Ensinmainitulla tavalla tosin on helpompi hyödyntää puutarhojen ja metsienkin antimia, jotka toki ovat aina parhaat vaihtoehdot.

Nyt pitäisi sen, jolla on joku reseptiajatus, puhua ja määrätä.
 
Minä, Miccoh ja Enriisse tulemme Enriissen autolla, ellei yllätyksiä tule. Mitähän pelejä sitä tällä kertaa raahaisi mukaan....
 
No mahtuisinkohan minä Enriissen tai Samin kyytiin - tässä kun ei lisäautoja enää näyttäisi pääkaupunkiseudulle kaivattavan? Ja jos kyytiin mahtuu, niin mistä ja mihin aikaan?
 
Samin auto lähtee kolmelta Kauniaisten juna-aseman parkkipaikalta. Tilatilanteesta tietää Sami itse varmaankin parhaiten.
 
Minya ja Freyja tosiaan hyppäävät Aadan autoon Tampereen rautatieasemalla noin kello 15.00. Sama kyyti myös takaisin päin. Tämä tiedoksi erityisesti Juspen autolliselle, ettei meitä turhaan Lempäällästä etsi.

Jee, pian nähdään, onhan lautapelejä tulossa mukaan? Muuten pelaan koko miitin MarioKartia ja saunon.

Uutuutena ohjelmistossa myös kontupändin tulevaisuuden visiointipohdintaa. :wink:
 
Ylös