Vuosijuhlamiitti Hämeenkoskella 2.-5.1.2014

Vien viimeisen paikan Shetain Miittiwagonista, koska tulen miittiin suoraan kotoa.
Olisi kuitenkin kiva päästä sunnuntaina jotenkin takaisin Tampereelle. :p
 
May-kyyti lähtee Taavetista torstaina ja Aulën puuttumisen johdosta meillä on 4 paikkaa vapaana välillä Taavetti-Kouvola-Lahti-Hämeenkoski. Takaisinpäin kyyti oletettavasti päätyy Kotkaan...
 
eowynofmay sanoi:
May-kyyti lähtee Taavetista torstaina ja Aulën puuttumisen johdosta meillä on 4 paikkaa vapaana välillä Taavetti-Kouvola-Lahti-Hämeenkoski. Takaisinpäin kyyti oletettavasti päätyy Kotkaan...

Kauanko sulla kesti ajaa toi väli viimeks? Nää kimppakyydit on kyl loistavia ja fiksuja (nk. vihreät arvot kunniaan). Nykyään taitaa olla harvemmin autoista pulaa, miittipaikan piha on melko täynnä jos jonkinlaista menopeliä.

Meidän autolla pääsee Turun suuntaan, tulomatkalla ei taida täl kertaa olla ketään takapenkkiä lämmittämässä.
 
Mikäli isän auto ei ole vieläkään kunnossa (odottaa huollossa jotain osia, jos sittenkään kuntoutuu), niin voisin mieluusti tarttua Mayn tarjoukseen ja etsiytyä Lahteen.
 
Qohelet, voisin heittää arvion tuota väliä useammin ajaneena (antakoon May todellisen ajankuvan).
Meiltä ajaa Luumäen Lappeenrannanpuoleiseen laitaan n. 2h 45min (juuri samaa reittiä mitä May kuvaa ajavansa). Hämeenkoskelle ajaa meiltä suunnilleen puoli tuntia ja Taavetista sinne toiseen laitaan Luumäkeä n. 20 min. Eli arvioisin että n. 2 tuntia on Mayn vastaus.

Niin ja koska yhdistyksen hallituksen kokoukset ovat julkisia niin lienee paikallaan mainita että hallitus kokoustaa lauantaina puolenpäivän aikaan jossakin nurkassa. Emme aio olla miittaamisen tiellä joten vaikutus miittiin on lähinnä se että hallituslaiset katoavat siinä kohtaa ja jos jotakuta kovasti kiinnostaa niin kokousta saa tulla kuuntelemaan. Tarkoitus on keskustella lähinnä hallituksen sisäisestä toiminnasta ja yhdistyksen toimenkuvasta.
 
Ja May kuittaa, että näin on! Pikkaisen vajaat kaksi tuntia. Lähtöajaksi olen ajatellut puolta päivää eli menisi suunnilleen näin:
12.15 Taavetti
13.00 Kouvola
13.40 Lahti
14.00 Hämeenkoski

Mutta me voimme joustaa puoleen jos toiseenkin, mikäli tarvetta esiintyy!
 
Jos Helsingistä ei tule autoa, niin minullekin toki kelpaa kyyti esimerkiksi Lahdesta tai jostakin Helsingin ja Lahden välistä, jos sellaisissa kyydeissä on tilaa.
 
Ettekö te hesalaiset pääse suht samalla ajalla/rahalla/vaihdottomuudella Hämeenlinnaan kuin Lahteenkin? Minä kun voisin poimia Hämeenlinnasta teitä helposti kyytiin ihan siihen aikaan kuin sovitaan. :)
 
Jos Nerwenden kyyti tulee ennen aikojaan täyteen niin uskallan varauksella sanoa että Nova ajaa siitä läpi torstaina töistä tullessaan ja oltaisiin ehkä illalla tulossa miittipaikalle käymään. Eli sitäkin voi kysellä, mutta kannattaa tehdä se suoraan yksärillä Novalle niin tavoittaa sen parhaiten. Kun mitään varmaa en osaa muuta sanoa kun että sillä on torstaina työpäivä ja se ajaa Hämeenlinnan läpi kotimatkallaan ja että torstain vierailusta ollaan puhuttu.

Jaetaan muuten Novan kanssa sama sänky. Eli tullaan vuoroöiksi miittiin jälleen koirien takia. Voisin arvostaa alasänkypaikkaa ettei tarvitsisi kiipeillä jos sellainen vaan enää perjantaina liikenee.
 
Auto näyttäisi olevan jälleen ajokuntoinen, joten Helsingistä lähtee ainakin yksi autolastillinen. Täytyy katsoa tuota kyyti toivomuslistaa, että saadaan oikeudenmukainen jako: Micco ja Otak näyttäisivät olevan listalla ensimmäisinä. Itse toivoisin vielä Steeliä mukaani, sillä vaihtokuski on tarpeen noiden jalkakramppieni takia.
Kyytitarve näyttää olevan poikkeuksellisen suurta pk-seudulta, joten kai sitä täytyy se viideskin autoon tunkea, vaikka ostosten kanssa tulee viimeistään tungosta. Topikissa Belsalkki näyttäisi olevan M:n ja O:n jälkeen: mikäli koet olevasi sopivan pieni mahtuakseni pikkuauton takapenkille keskellekin, etkä pakkaa hulvattomasti tavaraa mukaasi, ja lähtöaikakin puolenpäivän maissa sopii, paikka on sinun.
Käydään varmaan taas Hollolassa kaupassa, se oli sopiva valikoiman runsaudeltaan.
 
Nerwende sanoi:
Ettekö te hesalaiset pääse suht samalla ajalla/rahalla/vaihdottomuudella Hämeenlinnaan kuin Lahteenkin? Minä kun voisin poimia Hämeenlinnasta teitä helposti kyytiin ihan siihen aikaan kuin sovitaan. :)

Totta! Voisin siis ilmoittautua kyytiin :)
 
Mä olen lähdössä taas autolla, luultavimmin Mäntsälästä. Alustavasti olin jo luvannut kyydin Miccolle, Otakille, Heppulille ja Steelille, mutta Otakin ja Heppulin aikataulut olivat vähän jännät? En enää muista miten tulivat ja menivät :D
 
^Joo no, minä joudun nyt perumaan koko miittiintuloni, joten se paikka vapautuu. : P Lauantaina on menoa, josta en voi olla pois, ja koska elän epätietoisuudessa aikataulujen kanssa, en ehkä jaksa lähteä säätämään lyhyeksi jäävän miitin kanssa.
 
Jos purr lähtee Mäntsälästä ja Lehtis saikin autonsa ajokuntoon Helsingistä, niin Lehtiksen kyyti tietysti houkuttelee purrin kyytiä enemmän. :p
 
Jos purrille vain sopii, niin ryöstäisin mieluusti Steelin aiemmin mainitusta syystä johtuen, ellei kyytiini löytyisi joku muu ajotaitoinen ja -kortillinen.
Otakin tilalle mahtuu siis joku muu. Täytyypä käydä tekemässä tuonne aloitukseen kyytilistoja, jotta selviää ketkä kyytejä tarvitsevat.
 
Uskaltaisin heittää, että Jyväskylästä lähtee pösöllisen verran Jasdrilia, Delvoria sekä mitä oletettavimmin Dracaenaa ja Estelweniä? Vai ovatko molemmat karanneet joulunviettoon muualle?
 
Olen kyllä jouluamassa en-edes-niin-kovin-kaukana-Jyväskylästä, mutta palaan kaupunkiin joka tapauksessa ennen miittikeikkaa. Eli minulle ainakin kelpaa tuttuun tapaan ponikyyti mitä parhaiten :)
 
Ylös