Esitellään itsemme!

Jep, onneksi, vaikka jotenkin hiukan tuntuukin vieraalta kun porukka puhuu enempi "aikuisten jutuista". Mutta on se kyllä vaan sääli etteitäällä niin paljon ainakaan aktiivisena tunnu olevan tämmösiä kouluikäsiä, koska se tarkottaa et joko
a)Tää ei kiinnosta mun ikäsiä
b) lukeminen ylipäätään ei kiinnosta mun ikäsiä(ja tää on ainaki meiä luokal fakta)
c)mun ikäset vaikka pitäiski näistä kirjoista tai leffoista ei haluu taustatietoo eikä oo kiinnostunu aiheesta puhumiseen netissä(ite pidän epätodennäkösimpänä)
:)
 
Jep, onneksi, vaikka jotenkin hiukan tuntuukin vieraalta kun porukka puhuu enempi "aikuisten jutuista". Mutta on se kyllä vaan sääli etteitäällä niin paljon ainakaan aktiivisena tunnu olevan tämmösiä kouluikäsiä, koska se tarkottaa et joko
:)

Älä huoli Miukumauku, viime miitissäkin (yhdistyksen vkl-tapaaminen) oli 2x 10-vuotiasta, 2x 12-vuotiasta, 1x 14-vuotinen. Näiden lisäksi miiteissä on vaihtelevasti käynyt myös 14-18-vuotiaita. Se kyllä on totta, että tämä nuorempi väki ei ole niin aktiivisia foorumikeskustelijoita. Jok tap, et ole yksin!!!

Ja kontulaisuus yhdistää iästä huolimatta meitä kaikkia ;)!
 
En rupea nyt lainaamaan kun olen kännykäl, mut joo, miiteis on vähän se etten jaksa selvittää miittiaikatauluja saati sitä missä olisi miittejä. Ja jos on kovin kaukana niin vaikka vanhemmilta lupa olis nii en mihkää kovin kauas viitsi raahautua. Enkä tiedä vaikka olisi lähelläkin että uskaltaisinko, mokaisin kuitenki itteni täysin niinku mul on tapana.
Okei siis kylhän mä jos saisin järjesteltyy ja viel luvan vanhemmilta nii mielelläni tyylii jonnekki Tampereen tubemiittiin lähtisin mut ne nyt on nii eri juttu ku tavataan omia lempi youtubaajia ja kysytään pari nimmaria, olen siis Tubeconissa Helsingissä käynyt kesällä että tiedän vähän mutta kun se on täysin eri asia kun nämä kontumiitit ovat sellaisia joissa pitäisi oikeasti kyetä osoittamaan sosiaalisia taitoja... ne kun ei pyöri "julkkisten" ympärillä....:(
 
Pöh, kontumiiteissä saa lukea kirjaa tai istua läppärin ääressä kaiken aikaa, jos haluaa. Ei ole pakko olla sosiaalinen. Näin siis viikonloppumiiteissä, paikallisista yhden päivän miiteistä minulla on vähemmän omakohtaista kokemusta.
 
No, jokatapauksessa, mihinkään kovin kauas en viitsi yrittää raahautua (olettaen että saisin edes luvan tulla...). Jonnekin Helsinkiin, jonnekin Espooseen, jonnekin Vantaalle. Tai sitten ei. Luultavasti eksyisin anyway matkalla, kun en kuitenkaan niin laajalti ole liikkunut... eli en sitten varmaan toistaiseksi ole tulossa...
 
Jos suunnitelmat menevät niin kuin on kaavailtu niin ensi kesänä on miitti jonne luulisi järjestyvän haku Riihimäen rautatieasemalta ja Riihimäelle pääsee tosi helposti junalla niin Helsingistä kuin Tampereeltakin. Eli siinä ei pitäisi olla eksymisen vaaraa. Mutta jokainen toki tulee tai on tulematta miittiin ihan omien rajoitteiden ja kiinnostuksen puitteissa. Jos ei nyt tunnukaan siltä että tahtoisi niin miittejä kyllä riittää varmasti jatkossakin. Eli mielensä voi aina muuttaa.
Tietysti miittisääntöjen asettama ikärajarajoitus pitää huomioida jos se koskettaa vielä itseä.
Miitit ovat kaikille avoimia, eikä Suomen Tolkien-seura Kontu ry:n jäsenyyttä tai rekisteröitymistä Vihreään Lohikäärmeeseen vaadita. Ala-ikäisten on kuitenkin toimitettava järjestävälle taholle huoltajan allekirjoittama, kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta. Lupa tuodaan mukaan miittiin ja annetaan vastaavalle järjestäjälle. Linkistä löydät valmiin pohjan: Viikonloppumiittien vastuuvapautuslappu.

Kaikkien yön yli kestävien tapahtumien ikäraja on 14 vuotta (samana kalenterivuonna 14 täyttävä voi tulla miittiin). Alle 14-vuotias voi osallistua tapahtumaan vanhemman, huoltajan tai täysi-ikäisen sukulaisen seurassa.
 
Miukumauku, meitä on pitkiä ja laihoja, pitkiä ja pulskia, lyhyitä ja laihoja, lyhyitä ja pulskia, kieroja kuin korkkiruuvi (fyysisesti siis ;)) ja myös komeita, kauniita ja söpöjä (se heille anteeksi annettakoon, ovathan he kontulaisia). On niitä joita elämä on lyönyt molemmille poskille, on kiusattuja, arkoja, ujoja, suulaita, änkyttäviä, henkisesti haavoittuneita ja myös niitä joilla suhteellisen tasaisestikin menee (suotakoon se heille anteeksi, ovathan he kontulaisia). Ikähaarukkaakin on yli 40 vuotta. Sovit joukkoon kuin nyrkki silmään (((täältä puuttuva halaushymiö tässä)))
 
Miukumauku, sitten miittiin kun siltä tuntuu. Itselläni kesti kuusi vuotta foorumille liittymisestä saada itseni miittiin asti, koska olen aika introvertti ja suhtaudun vähän hankalasti uusien ihmisten tapaamiseen - ja olin liittyessäni 27-vuotias. Mutta Kontu-miiteissä on juuri se Pagbankin mainitsema hyvä juttu, ettei paikalle tuleminen velvoita mitenkään sosialiseeraamaan muiden kanssa. Moni meistä muistakin tykkää miitissä, hyvien ystävien ja hauskan tekemisen keskelläkin, välillä hengähtää ja vetäytyä pidemmäksikin aikaa omiin oloihinsa lataamaan akkuja.
 
Heippa kaikille! :)
Olen neljätoistavuotias tyttö, ja täällä olen tällä hetkellä uusin käyttäjä, elikkä noin 5 minuuttia vanha ;). Olen lukenut täällä keskusteluja jo jonkin aikaa mutta nyt vasta kehtasin liittyä :grin:
Tutustuin Tolkienin maailmaan muistaakseni tammikuussa 2011 kun vanhempani olivat ostaneet juuri itselleen kaikki kolme TSH-leffaa, ja äitini siinä jokin viikonloppu joulun jälkeen sanoi että minunkin kannattaisi katsoa ne. Sormusten ritarien takakansi vaikutti ihan kiinnostavalta, ja katsottuani sen katsoin heti seuraavana päivänä kaksi seuraavaa osaa. Sitten koko trilogian nähtyäni, sain selville että se perustuukin kirjaan, ja isä oli joskus kauan sitten ostanut sen itselleen. No sitten viimein luin kirjan (Siinä kesti todella kauan, en ole koskaan ollut nopea lukija :D) ja ajattelin (ja samaa mieltä olen edelleen ;)) että juuri lukemani kirja oli maailman paras :grin:.

Hobittiin taas tutustuin pari päivää ennen Odottamattoman matkan ensi-iltaa, kun isä (myös Tolkien-fani :D) ehdotti että voisi mennä katsomaan sen kanssani. Kävimme myös katsomassa seuraavat osat, ja kotoa löysin myös kauan aikaa sitten ostetun Hobitin. Silmarillonkin meillä on, vielä en ole siihen ehtinyt kajota, mutta kyllä sekin päivä tulee :grin:.

Harrastan piirtämistä ja vähän aikaa sitten viimeisen Hobitin näkemisen jälkeen, innostuin piirtämään enemmän Tolkien-aiheisia kuvia :)
Tällä hetkellä kaveripiirissä ei muita Tolkien-intoilijoita ole, joten tämähän on sitten aivan mainio mesta tutustua samanhenkisiin ihmisiin :p Toivon että jokin päivä pääsisin vielä tulemaan johonkin miittiin :)
 
Tajusin äsken, etten ole huomannut esitellä itseäni laisinkaan ja päätin tehdä sen nyt.
Olen 13-vuotias lukemista, taidetta ja urheilua (joskus myös kirjoittamista) harrastava tyttö.
Katsoin joskus muutama vuosi sitten TSH elokuvat ja pidin niistä, joten päätin lukea kirjat ja pidin niistäkin. Seuraavaksi luin Hobitin ja sen jälkeen Silmarillionin. Pidin luonnollisesti molemmista.
Tolkienin maailma on minulle pakopaikka silloin, kun "oikea" maailma näyttää synkältä.

Areadriel, palveluksessanne.
 
Kaitpa minäkin tänne tieni löysin.
Olen 12v tyttö (piahkoin 13) Koillis-Suomesta.
Elokuvien kautta hurahdin Tolkienin maailmaan, kaverini on tosin alkanut katuaan sitä, että näytti minulle elokuvan.
Muutaman esitelmän olen koulussa jo pitänyt Tolkienin kirjoihin liittyen, ja minulla on netissä muutama kaveri jonka kanssa juttelen.
Sekä hyvä ystävä, jonka kanssa taidamme jutella 27/7.
Roolipelailen netissä.(olen Thranduil)
Kirjoja omistan 2, Hobitti, sekä Taru sormusten herrasta (kaikki 3 samoissa kansissa)
Yksi LOTR pelikin on kertynyt iskäni avulla.
Ja voi olla hieman lapsellista, mutta minulla on 4 Hobitti/LOTR lego pakettia. Ihan keräilynä vaan.
 
Tervetuloa Areadriel ja LotrHobbit! Olette eläviä todistuskappaleita siitä, että Jacksonin leffoissa on jotain hyvää ihan siitä riippumatta, että leffoina ne ovat imo enemmän tai vähemmän kauheaa kuraa: ne mitä ilmeisimmin todellakin houkuttelevat ihmisiä Tolkienin kirjojen ääreen =)

(Minulla on The Miitin luontopolulta voittamani lego-Lukitar, joskin se käytännössä on 12-vuotiaan poikani hallussa ja koristaa hänen ja pikkuveljensä huoneen seinää.)
 
Ylös